Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پورتو در سوپرجام پرتغال با درخشش ستاره ایرانی خود به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش ایران اکونومیست، تیم فوتبال پورتو بامداد روز یک‌شنبه (به وقت تهران) و در ورزشگاه مونیسیپال دِ آویرو به مصاف توندلا تیم هفدهم و سقوط کرده فصل اخیر لیگ برتر پرتغال رفت تا بازی سوپر جام فصل ۲۲-۲۰۲۱ را برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این دیدار پورتو با درخشش ستاره ایرانی خود و با برتری ۳ بر صفر توانست جام قهرمان را بالای سر ببرد.

مهدی طارمی ستاره تیم پورتو در این دیدار نیز شاهکار کرد و با زدن ۲ گل زمینه موفقیت تیمش را فراهم کرد. طارمی روی گل دوم تیمش هم تاثیرگذار بود.

ابتدا مهدی طارمی در دقیقه ۳۰ و با ضربه بر توپ ارسالی از روی کرنر گل‌زنی کرد. در ادامه و در دقیقه ۳۳ مهدی طارمی بعد از دریافت پاس په‌په از پشت محوطه جریمه، با دریبل‌ تماشایی و با ضربه پای چپ و دفع دروازه‌بان موجب شد توپ به تیرک برخورد کند و در ریباند، اوانیلسون گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه ۸۳ نیز مهدی طارمی پس از دریافت پاس په‌په، با یک ضربه بغل پا توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا پیروزی پورتو را قطعی کند.

ستاره ایرانی پورتو پیش از این سال گذشته نیز قهرمانی سوپرکاپ پرتغال را همراه تیمش به دست آورده بود و در فصل ۲۲-۲۰۲۱ نیز دو گانه لیگ و جام حذفی را کسب کرده بود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مهدی طارمی ، تیم فوتبال پورتو پرتغال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو پرتغال مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: پوست خربزه زیر پایت انداخته اند

سید محمد علی ابطحی در کانال تلگرامی اش نوشت: آقای مهدی نصیری سوپر افراطی حزب اللهی دیروز حق دارد نظراتش تغییر کند و سوپر اپوزوسیون امروز شود. اما هم برای دیروزش وهم برای امروزش توهم مضر است.

- نه بولتن نویسی واظهار نظرهای تند حزب اللهی اش در گذشته توانست ریشه اصلاح طلبی را برکند و نه مواضع فعلی اپوزوسیونی اش مورد قبول اپوزوسیونی قرار میگیرد که چهل سال است در تلاش براندازی هستند و نیازی به تازه وارد از راه دور آمده ندارند. گفته اند شکاف تاجزاده و شاهزاده باید برداشته شود.

- خودش می داند نه شاهزاده می تواند به تاجزاده نزدیک شود ونه تاجزاده علاقمند به همکاری با شاهزاده است.

- مهندس موسوی و نرگس محمدی و فائزه هاشمی وتاجزاده هم  که اقای نصیری از آنها یاد می کند در ایران باقی مانده اند و در زندان وحصر هستند.

- در مورد این سفر خارج و طرح ایشان بد پوست خربزه ای زیر پای آقای نصیری انداخته اند تا تمامش کنند. هم از داخل حاکمیت و هم از خارج و از درون اپوزوسیون.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طعنه یک فعال سیاسی به وزیر ارشاد: پوست خربزه بدی زیر پاتان گذاشتند واکنش ابطحی به طراحی لباس زنان بیمار در اتاق عمل: این افراط‌ها موجب دین گریزی جامعه می شود/ مسئولیت این فضای تلخ با روحانیون است ابطحی: حوزه نجف فضایی باز دارد و این را طلبه های آشنا با محدودیت های قم بیشتر می فهمند

دیگر خبرها

  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: پوست خربزه زیر پایت انداخته‌‌اند
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: پوست خربزه زیر پایت انداخته اند
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!