Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «مریم میرزاده» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک ۹ مرداد روز تاسیس سازمان انتقال خون و روز ملی اهدا خون، افزود: فعالیت پایگاه‌های انتقال خون در شهرستان ها قبلا منظم نبود اما الان و از ابتدای سال اعزام تیم‌ها به شهرستان‌های کنگاور، اسلام آبادغرب و قصرشیرین هفته ای یک روز، شهرستان سنقر ماهی ۲ بار و شهرستان های پاوه و روانسر ماهی یک روز در دستور کار قرار داشته و این روند ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای امسال افزایش ۲۰ درصدی خون‌گیری را پیش‌بینی کرده‌ایم

وی از رایزنی با فرمانداران صحنه و جوانرود برای اعزام تیم و فعالیت پایگاه های انتقال خون در این شهرستان ها خبر داد و توضیح داد: در سه سال گذشته کرونا و مشکلات اقتصادی، رفت و آمد و تردد را برای بیشتر مردم سخت و هزینه آور کرده لذا سعی داریم تا حد امکان ما به سمت مردم برویم.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه همچنین با اشاره به اینکه برای امسال افزایش ۲۰ درصدی خون گیری را پیش بینی کرده‌ایم گفت: در سه ماه سپری شده از سال جاری هم افزایش میزان خون گیری داشتیم اما در چند هفته اخیر به دلیل افزایش دما و اوج گیری دوباره کرونا، تعداد مراجعه کنندگان کاهش یافته که امیدواریم شاهد حضور دوباره مردم در مراکز انتقال خون باشیم.

میرزاده در ادامه اظهار داشت: ذخایر خونی ما الان به ۶ روز کاهش یافته و این در حالی است که پلاکت فقط سه روز قابل نگه داری است لذا حضور مردم برای اهدا خون زمان و روز مشخصی ندارد و نیاز به اهدا خون همیشگی است.

وی از از مردم نیک اندیش کرمانشاه خواست برای اهدا خون مراجعه کنند تا ذخایر خونی به ۱۰ روز برسد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.  

برچسب‌ها روز اهدای خون پاوه سازمان انتقال خون کرمانشاه کنگاور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز اهدای خون پاوه سازمان انتقال خون روز اهدای خون پاوه سازمان انتقال خون کرمانشاه کنگاور انتقال خون شهرستان ها اهدا خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد

مهدی صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: توانمندی‌های صادراتی استان بوشهر در قالب یک نمایشگاه در تهران عرضه شد که منجر به تفاهم‌نامه‌های همکاری برای فروش تولیدات و محصولات صادراتی استان شد.

وی با اشاره به معرفی تولیدات استان بوشهر به بازارهای منطقه‌ای و جهانی تاکید کرد: تفاهم‌نامه‌های خوبی در قالب این نمایشگاه امضا شد که فضای مناسبی برای توسعه صادرات است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به عقد چندین قرارداد فروش خارجی گفت: با امضای تفاهم‌نامه‌های جدید، صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد.

وی افزود: از مهمترین دستاوردهای این نمایشگاه معرفی زنجیره‌های ارزش محصولات راهبردی آبزیان، خرما، صنایع پایین دست پتروشیمی، مصالح ساختمانی، لوازم خانگی، خرما، خرما، آبزیان و مصالح ساختمان بود.

کد خبر 6095572

دیگر خبرها

  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • ۵۰ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است
  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور
  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد