Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های انتخابی برای کسب سهمیه حضور در مسابقات بسکتبال ۲۰۲۳ از شهریورماه با آغاز دیدارهای پنجره چهارم پیگیری می شود.

تیم ملی بسکتبال ایران که در گروه F با تیم های استرالیا، قزاقستان، چین، ژاپن و بحرین همگروه است، در این پنجره با ژاپن و استرالیا دیدار خواهد داشت. این دو دیدار به ترتیب ۳ شهریورماه و ۷ شهریورماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوشان بسکتبال که بعد از پایان کار زودهنگام شان در کاپ آسیا این روزها در تعطیلات به سر می برند، بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی اردوی آماده سازی خود را از سر می گیرند تا برای این پنجره از مسابقات آماده شوند. به همین منظور سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی که بعد از پایان کار شاگردانش در کاپ آسیا، به جای بازگشت به ایران راهی مجارستان شد تا به برخی امورات شخصی خود رسیدگی کند هم چهارشنبه شب به تهران باز می گردد.

حمیدرضا کلاه سنگیانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این مطلب گفت: البته تمرینات تیم ملی در شرایطی آغاز می شود که ۵ نفر از ملی پوشان همراه با سرمربی تیم (سعید ارمغانی) باید تیم ایران نوین را در سفر به ژاپن همراهی کنند. در غیاب این افراد، تمرینات دیگر اردونشینان زیر نظر مربیان تیم ملی پیگیری می شود تا زمان بازگشت تیم ایران نوین و کامل شدن دوباره ترکیب تیم ملی.

سرپرست تیم ملی بسکتبال تاکید کرد: اردوی تیم ملی در تهران برگزار خواهد شد. تا پیش از دیدار برابر ژاپن هم حداقل دو هفته تمرین خواهیم داشت.

دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و ژاپن در تهران برگزار می شود. بعد از این دیدار، تیم ملی کشورمان بلافاصله عازم استرالیا می شود تا با تیم ملی این کشور رقابت داشته باشد.

کد خبر 5551047

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال تیم ملی بسکتبال ایران نوین استرالیا ژاپن مسابقات انتخابی جام جهانی فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران مهدی طارمی مسابقات قهرمانی جهان هندبال تیم ملی فوتبال ایران کمیته ملی المپیک تکواندو کشتی فرنگی تیم فوتبال پورتو تیم هندبال نوجوانان ایران ملی بسکتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد

مراسم تشییع و خاکسپاری بازیکن پیشین تیم ملی بسکتبال ایران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نادر کاشانی بازیکن پیشین تیم ملی بسکتبال ایران روز گذشته (چهارشنبه) با حضور شماری از پیشکسوتان، رئیس فدراسیون بسکتبال و مدیر روابط عمومی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شد.

مرحوم نادری در بازی‌های آسیایی، 66، 70 و 74 و جام ملت‌های 73 عضو تیم ملی بسکتبال ایران بود که متاسفانه روز سوم اردیبهشت درگذشت.

 مراسم ختم جمعه 7 اردیبهشت از ساعت 10 الی11:30 در مسجدالرضا میدان نیلوفر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • انتخابی جام جهانی ووشو| ایران به طلای دوئلین تالو مردان رسید
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ طلای دوئلین تالو مردان‌ به ایران رسید
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد