Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون «الجیل الجدید» در پارلمان عراق در اشاره ای به اظهارات «شاخەوان عبدالله» نایب رئیس دوم پارلمان این کشور خواستار اتفاق مشابه ورود طرفداران جریان صدر به پارلمان عراق در پارلمان اقلیم کردستان شد.

به گزارش امروز (یک شنبه) ایران اکونومیست، «سروه عبدالواحد» در توییتی نوشت: نایب رئیس دوم (در پارلمان عراق) می گوید، تظاهرات کنندگان (عراقی طرفداران مقتدی صدر) وارد خانه ملت شدند تا نظرشان را بگویند و واقعا پارلمان خانه تمام ملت است بنابراین تمنا می کنیم اجازه دهید ملت به خانه خود در اقلیم (کردستان عراق) نیز به خاطر بیان نظر و رد فساد وارد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشاره عبدالواحد عضو جنبش «تغییر» اقلیم کردستان به اتفاقات این روزهای عراق است که برای دومین بار طی ۷۲ ساعت، طرفداران جریان صدر در اعتراض به معرفی «محمد شیاع السودانی» از سوی چارچوب هماهنگی شیعی برای تصدی نخست وزیری آینده عراق بدون مانع قابل توجهی وارد منطقه سبز بغداد شدند؛ جایی که پیشتر ورود طرفداران صدر به آن مورد انتقاد بسیاری از ناظران و شخصیت های عراقی قرار گرفته بود.

معترضان صدری روز گذشته، یک بار دیگر از میدان التحریر و پل الجمهوری بغداد به سمت منطقه سبز سرازیر شدند، با بولدوزر دیوار بتونی را انداختند و وارد این منطقه، پارلمان و ساختمان شورای عالی قضایی عراق شدند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: منطقه سبز ، پارلمان ، عراق

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: منطقه سبز پارلمان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود

به گزارش "ورزش سه"، روز عجیبی برای لیورپول بود. نه به دلیل تساوی مقابل وستهم، آنها هفته‌هاست که نمایش‌های ضعیفی ارائه می‌دهند و این موضوع عجیبی نیست.

عجیب‌ترین اتفاق بازی در لب خط رخ داد. محمد صلاح که منتظر تعویض و ورود به بازی بود، با یورگن کلوپ وارد درگیری شد، این بحث به حدی جدی شد که داروین نونیز مجبور به مداخله و پایان دادن به آن شد.

پس از پایان بازی و تساوی ۲-۲، کلوپ در نشست خبری ادعا کرد همه چیز تمام شده و آنها در رختکن مشکلات را برطرف کرده‌اند اما صلاح گفت که اگر در مورد این اتفاق صحبت کند، «آتش به پا خواهد شد.»

کرگر، کاپیتان سابق لیورپول و کارشناس فعلی شبکه اسکای، در مورد درگیری امروز گفت: «تنها دلیلی که یک مربی می‌تواند در این موقعیت از بازیکنش عصبانی باشد، این است که او زمان زیادی را صرف آماده شدن برای ورود به بازی کرده باشد.»

علیرغم ادعای کرگر، مهاجم لیورپول لباس‌هایش را کامل پوشیده بود و کاملا آماده ورود به بازی بود. در صحنه‌هایی که پیش از وقوع درگیری منتشر شده، کلوپ و صلاح با بی‌میلی با یکدیگر دست می‌دهند. هنوز دلیل کامل و باجزئیاتی برای این درگیری اعلام نشده است و مشخص نیست دو طرف به چه علت با یکدیگر وارد درگیری شدند.

دیگر خبرها

  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • وزیر علوم: پلیس آمریکا آزادی را در برخورد با دانشجویان معترض لگدمال کرد
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف مطالبه جدی ایران از عراق است
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش