Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@04:12:29 GMT

شهیدصلاح پورمیدانی: آماده دفاع از کیان مسلمین باشید

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۸۵۸۶

شهیدصلاح پورمیدانی: آماده دفاع از کیان مسلمین باشید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

3209/ تبرک لحظاتمان با شهیدصلاح پورمیدانی

بسم رب الشهداء و الصدیقین

با درود و سلام بر پیامبران و رسولان الهی و بر خاتم ایشان حضرت محمد بن عبدالله(ص) که بار شریعت اسلام را بر دوش خود کشید و با تحمل رنج‌ها و مشقت‌های فراوان ، این رسالت الهی را به مردم جهان عرضه کرد تا همه جهانیان در سایه پیروی و تبعیت از این دین حنیف، به سعادت و کمال رسند.

سلام بر بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه سلام‌الله علیها و دخت گرامی ایشان، حضرت زینب کبری(س) که الگوی زنان ما بوده و هستند.

درود و سلام بر دوازده اختر تابناک آسمان امامت، حضرت علی بن ابیطالب(ع) که درس تقوی و زهد را به ما آموخت و امام حسن مجتبی(ع) که صبر و استقامت در عین تنهایی را به ما آموخت و امام حسین(ع) که درس هجرت و تحمل رنج در غربت و پذیرفتن شهادت را به ما آموخت و امام زین العابدین(ع)که راه مناجات و توبه در پیشگاه خالق را به ما آموخت، و امام محمد باقر و امام جعفرصادق(ع) که شاگردی در مکتب اسلام را به ما آموختند و امام موسی بن جعفر که تحمل رنج  و مشقت در بند بودن و دست از اسلام نکشیدن را و بیان حق را به ما آموخت، امام رضا(ع) که مظلومیت در کنار قبول مسئولیت را به ما آموخت و امام محمدتقی و علی‌النقی و امام حسن عسکری(علیهم السلام) که رهبری و هدایت مردم را همچون اجدادشان بر عهده داشتند و درود و سلام بر امام منتظر، مهدی موعود (عجل‌الله تعالی الشریف) که جهان در انتظار عدالت اوست.

و درود و سلام بر نائب بر حقش امام خمینی این اسطوره جاودانه تاریخ که اسلام را حیاتی دوباره بخشید و با کردار و گفتار خود حقیقت اسلام را در کالبد نیمه‌جان ملت مسلمان این مرز و بوم و سایر کشورهای اسلامی جهان تزریق کرد و سلام بر ملت مسلمان ایران که با اطاعت از رهبر و عمل به رهنمودهای ایشان، الگویی گشتند برای مردم مسلمان و مستضعفان جهان.

سلام بر ارواح پاک شهدای برخاسته از امت واحده اسلامی که آیات جهاد و شهادت را با خون مطهر خویش تفسیر کرده و موجب اعتلای اسلام و سرافرازی مسلمین شدند و سلام بر شهدای انقلاب اسلامی ایران و شهدای جنگ تحمیلی و سلام و درود بر خانواده‌های معظم شهدا (ان‌الله اشتری من المومنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه یقاتلون فی سبیل‌الله فیقتلون و یقتلون)

پدر و مادر عزیزم! اسلام نیازمند به خون است و باید آن را با خون آبیاری کرد و در صدر اسلام می‌بایست با خون عزیزترین افراد آبیاری می‌شد تا بتواند به حیات خود ادامه دهد و اکنون نیز موقعیت بسیار حساس است که اسلام در برابر تمام کفر قرار دارد و اگر با خون عزیزانمان سیراب نشود و پرچم پرافتخار آن را بر ویرانه‌های ظلم نیافرازیم و با عزت زندگی کنیم، ناچار باید ذلت را قبول کرده و این خلاف رویه اسلام است که ( إنی لا أری الموت إلاّ سعادةً ولا الحیاةَ مع الظالمین إلا برما).

و چه سعادتی از این بالاتر که ما هم در این امر سهمی داشته باشیم و همچون مولایمان حسین(ع) خون خود را در راه اعتلای اسلام و سرافرازی و عزت مسلمین نثار کنیم و با این حال به لقاء معبود خویش رسیم که این بهترین ملاقات است، خدا را شکر می‌کنم که لیاقت به شهادت رسیدن را پیدا کرده‌ام و برای این چنین ملاقاتی پذیرفته شدم.

و ای پدر و مادرم، برای شما بسی افتخار است که توانستید فرزندی را تربیت کنید که لیاقت خدمت به اسلام و فداکاری در راه آن را پیدا کند که (انما الحیاه عقیده و جهاد)، زندگی واقعی داشتن عقیده درست و پیکار در راه آن است.

و شما ای برادران و خواهرانم! امروز وظیفه ما بسی سنگین‌تر است، چرا که شاهد ظلم و تعدی مستکبران و ابرقدرت‌ها هستیم و شاهدیم که هر روز درصدد توطئه علیه اسلام و انقلاب اسلامی و قیام مردم مسلمان و مستضعفان جهان هستند و ما بایستی آن طور که اسلام می‌طلبد خود را بسازیم و به قدر توان آماده دفاع از کیان مسلمین باشیم و این میسر نیست مگر در سایه اطاعت از ولایت فقیه و امام خمینی.

و شما همسر گرامی! خدا را شکر می‌کنم که همسری مهربان و فداکار بودی و برای فرزندمان مادری خوب هستی، در تربیت صحیح و اسلامی او کوشا باشید.

پدر، مادر و همسرم! به فرزندم از اول حقیقت را بگویید، بگویید پدرت شهید شده و معلم او حسین(ع) بوده است، بگویید در چه راهی قدم برداشت و در چه راهی و برای چه به شهادت رسید، بگویید دشمنان ما کیستند و دوستان ما چه کسی؟ او را از اوان کودکی با سالار شهیدان حسین بن علی(ع) آشنا کنید، از مظلومیت او و اهل بیتش بگویید، به فرزندم بگویید سرش را بالا بگیرد و با سربلندی زندگی کند، او را با مفهوم کلمات توحید، نبوت، عدل، امامت، معاد و ولایت، اطاعت، عبادت، تقوا و اخلاص آشنا کنید تا اعتقاد او راسخ و عملش خالص شود و او را با مفهوم استکبار، استثمار، استعمار، ظلم و تعدی و عدالت، استقلال، آزادی و... آشنا کنید تا راه را بشناسد و مسیر را انتخاب کند و هدف را ببیند.

از پدر و مادر، همسر، برادران و خواهرانم و همه دوستان و آشنایان حلالیت می‌طلبم، امید است خداوند نیز از تقصیراتم درگذرد و گناهانم را ببخشاید.

به امید پیروزی نهایی و عاجل رزمندگان اسلام و نابودی کفر جهانی.

انتهای پیام/ 89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهادت در راه خدا تبعیت از ولی فقیه ما آموخت و امام درود و سلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم

وزیر دفاع روسیه در دیدار با همتای ایرانی خود در حاشیه نشستی در پایتخت قرقیزستان، آمادگی مسکو برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، "سرگئی شویگو" وزیر دفاع روسیه در دیدار با امیرسرتیپ "محمدرضا آشتیانی" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفت که روسیه آماده گسترش همکاری‌ نظامی با ایران است.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که شویگو، امروز(جمعه) در دیدار با همتای ایرانی خود در حاشیه نشست وزرای دفاع سازمان همکاری شانگهای در آستانه، گفت: ما آمادگی خود برای پیشرفت و گسترش بیشتر همکاری سودمند دوجانبه نظامی و همکاری نظامی-فنی را اعلام می‌کنیم.

تاکید شویگو بر آمادگی مسکو برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران با وجود پابرجا بودن ادعای غرب درباره حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین انجام شده است.

ایران ادعای عرضه پهپادهای جنگی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین را رد کرده و همکاری‌های نظامی با مسکو را در چارجوب روابط دفاعی دوجانبه با این کشور دانسته است.

مسکو نیز گفته بر خلاف اوکراین که برای پیش بردن جنگ به تسلیحات و مهمات متحدان غربی خود متکی است، در این جنگ از تولیدات صنایع نظامی داخلی استفاده می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد
  • روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • روسیه : آماده گسترش همکاری‌ های نظامی با ایران هستیم
  • وزیر دفاع روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • فرم آماده سروش برای دفاع از قهرمانی‌های پرسپولیس
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • همه باید دفاع جانانه و فداکارانه ای از احکام اسلام داشته باشیم
  • سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)
  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟