Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جواد هاشمی مهر روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا ، امنیت پایدار ایجاد شده در استان را که زیربنای فعالیت های متعدد از جمله اقتصادی است را مرهون وفاق و همدلی ارکان حکومتی و در راس  آن استاندارسختکوش  و تلاش بی وفقه  اعضای شورای تامین استان وشهرستانها ، مسئولان و مراجع قضایی، ماموران انتظامی ، نظامی ،امنیتی و مدیریت اصولی و منطقی عنوان کرد که نوید بخش رونق و توسعه استان در حوزه های مختلف می باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته هاشمی مهر رویکرد دولت سیزدهم در محرومیت زدایی از سیمای مناطق کم تر توسعه یافته استانهای مختلف از جمله کهگیلویه و بویراحمد و ضریب امنیتی بالای موجود در این استان پشتوانه مهمی در به جریان انداختن سرمایه فعالان اقتصادی در راستای خلق فرصت های جدید است .

این مقام امنیتی خطاب به فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران افزود: مطئمن باشید که امنیت سرمایه‌گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح بسیار بالا برقرار است و هیچ مشکلی برای سرمایه‌گذاری در استان وجود ندارد.

هاشمی مهر با اشاره به اینکه هر قدمی که برای ایجاد شغل در جامعه برداشته شود به همان نسبت می توان به کاهش آسیب و بزه اجتماعی امیدوار شد تصریح کرد: برای تسهیل امور سرمایه گذاری چه در حوزه های اقتصادی و چه امنیتی و اجتماعی استان آمادگی کامل دار و از سرمایه گذاران استقبال می کند. 

وی اضافه کرد: استان برخوردار از ظرفیت های بالقوه  و زیادی در حوزه های مختلف از نفت و گاز گرفته تا کشاورزی ، معدن و گردشگری است که این قابلیت ها در کنار امنیت پایدار شرایط مناسبی را برای سرمایه گذاران بومی و غیر بومی ایجاد کرده است .

هاشمی مهر استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد به مرکزیت یاسوج که به پایتخت طبیعت ایران شهره است را نیز مزیتی فوق العاده برشمرد که این روزها  جذابیت آب و هوای سالم آن در کنار دیگر ظرفیت های اقتصادی و کاری برشمرده شده  زمینه ساز حضور بیش از پیش سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی شده است .

برچسب‌ها اختصاصی ایرنا یاسوج سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اختصاصی ایرنا یاسوج سرمایه گذاری اختصاصی ایرنا یاسوج سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد سرمایه گذاران سرمایه گذاری هاشمی مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۸۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد

سید مجتبی حسینی گفت: قرارداد‌های منعقد شده تا کنون شامل ۲ مورد صادرات کشمش، ۲ مورد صادرات گیاهان دارویی، یک مورد صادرات محصول شیر تلغیظ شده و یک مورد صادرات محصولات میوه خشک می‌شود.

او گفت: به همت وزارت کشور استان همدان به همراه سایر استان‌ها برای دومین سال پیاپی در این نمایشگاه حضور دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: ارائه محصولات تولیدی دارای ارزش و معرفی توانمندی‌های صادراتی و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری همدان یکی از مهم‌ترین اهداف حضور استان در این نمایشگاه است.

حسینی گفت: استان همدان همچون سال گذشته حضور پررنگی در این نمایشگاه دارد و غرفه این استان با حضور فعالان اقتصادی آماده شده و در طول چند روز گذشته استقبال خوبی توسط مردم از غرفه استان صورت گرفته است.

او گفت: از ابتدای آغاز نمایشگاه علاوه۶ قرارداد خارجی برای صادرات محصولات تولیدی استان، پانزده تفاهم نامه همکاری اقتصادی نیز به امضاء رسیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: بیش از ۷۰ کشور و ۲ هزار و ۵۰۰ تاجر خارجی از این نمایشگاه بازدید کردند و تلاش داریم تا با بهره‌گیری از این فرصت زمینه صادرات محصولات تولیدی استان همدان را فراهم کنیم.

حسینی گفت: سفال و کشمش همدان به عنوان ۲ زنجیره اصلی در این نمایشگاه ارائه شده است و در کنار آن نیز پنج زنجیره با ارزش «مبل‌ومنبت»، «پوشاک»، «گیاهان دارویی»، «میوه خشک» و «چرم» عرضه می‌شود.

او با اشاره به آمادگی استان همدان برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی گفت: از همه سرمایه گذاران داخلی و خارجی دعوت می‌کنیم تا با بازدید از ظرفیت‌های استان همدان، اقدام به سرمایه‌گذاری در این استان کنند تا شاهد توسعه بیش از پیش استان و تقویت تولید تجاری آن باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: با تشکر از حمایت‌های استاندار همدان و حضور پر رنگ استان در نمایشگاه، از دستگاه‌های اقتصادی استان همدان نیز در معرفی توانمندی‌های اقتصادی دیار هگمتانه قدردانی می‌کنیم.

حسینی گفت: انتظار داریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته و ورود خوب استان همدان به بحث زنجیره‌های ارزش، میزان بهره‌وری، تولید و صادرات این محصولات افزایش چشمگیری پیدا کند.

او با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی، گفت: امسال و در جهت تحقق شعار سال، آماده جذب مشارکت‌ها و توسعه بیش از پیش زیرساخت‌ها هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • معلمی رسالت و تکلیفی آمیخته با عشق است
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی