Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@02:24:16 GMT

ایجاد شغل برای جوانان بزرگترین معروف محسوب می شود

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۸۷۳۵

ایجاد شغل برای جوانان بزرگترین معروف محسوب می شود

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا سید حسین حسینی شنبه شب در آئین تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر با اشاره به وجود جوانان تحصیلکرده بیکار در این شهرستان اظهار داشت: تلاش برای ایجاد اشتغال، معروفی بزرگ بوده و همه مسئولان باید برای ایجاد اشتغال تلاش کنند.

وی افزود: بیکاری موجب بروز بسیاری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی برای جوانان بوده و انتظار می‌رود که مدیران ارشد استانی و کشوری برای رفع این معضل چاره اندیشی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سقز در توصیف آمران به معروف گفت: این افراد کسانی هستند که همواره در امور خیر، از جمله تسهیلگری امور مردم و کمک به مستمندان، فعال و پیشرو هستند.

وی افزود: باید برای ترویج امور معروف باید از خانواده شروع کرد و در این راستا توجه والدین به تربیت اسلامی و دینی فرزندان باید بیشتر شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان نیز در این مراسم امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه‌ای همگانی عنوان کرد.

محمود الله مرادی اظهار داشت: کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به عنوان ستادی نظارتی، انجام کارهای فرهنگی، ایجابی و اقناعی و آموزش و ساماندهی آمران به معروف برای ترویج فریضتین است.

جعفر توان فرماندار ویژه شهرستان سقز نیز در این مراسم اظهار کرد: قیام عاشورا برای زنده کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود و این مهم یکی از واجبات جهاد تبینی است که مقام معظم رهبری بر تأکید دارد.

وی افزود: در سقز بین شرایط مطلوب و فعلی فاصله است و امیدواریم وعده‌های رئیس جمهور در خصوص تکمیل سد چراغ ویس، فرودگاه سقز، راه اندازی معدن طلا، تکمیل بزرگراه ارتباطی بین سقز و بانه و منطقه آزاد تجاری بانه هر چه زودتر محقق شود.

کد خبر 5551765

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شهرستان سقز فرمانداری سقز امر به معروف و نهي از منكر محرم 1401 سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ویروس کرونا ماه محرم مدیریت بحران بارش باران سیل کرمان کرمانشاه همدان خطبه های نماز جمعه سی امین سفر استانی دولت آمار کرونا امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی به‌عنوان اصلی‌ترین مهاجم فصل استقلال که با پوشیدن شماره هفت آبی‌پوشان، از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم نیز محسوب می‌شود، با زدن 6 گل بهترین گلزن فصل آبی‌ها است و بلانکوی آرژانتینی با 5 گل پشت سر او قرار گرفته است.

محمدی در شرایطی موفق شده 6 گل برای استقلال به ثمر برساند که هر شش گل برای آبی‌های پایتخت‌نشین در ورزشگاه آزادی به ثمر رسیده و این مهاجم هنوز موفق نشده در خارج از خانه برای استقلال گلزنی کند.

او در این زمینه در جدول گلزنان در رده دوم قرار گرفته و تنها رحمان جعفری مهاجم سابق شمس آذر قزوین و فعلی تراکتور است که توانسته 7 گل در بازی‌های خانگی به ثمر برساند تا از محمدی پیشی گرفته باشد.

البته این موضوع باعث قوت قلب نکونام در ادامه مسیر خواهد شد چرا که 3 بازی از 5 مسابقه باقی‌مانده استقلال در پایان فصل قرار است در خانه برگزار شود که این سه حریف قرار است تیم‌های ذوب‌آهن، فولاد و گل‌گهر باشند که در مسائل دفاعی، از تیم‌های مستحکم و سازمان‌دهی شده لیگ محسوب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • قابل توجه پان‌ترک‌ها که منکر حضور وهابی‌ها در باکو هستند!
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم
  • ضرغامی: امروز برخی آمران جز «هل الدین الاالبغض» نمی‌شناسند
  • کنایه تند وزیر به آمران حجاب :هل الدین الا البغض
  • کنایه ضرغامی به برخورد تند آمران حجاب /مطهری می‌گفت «هل الدین الاالحب»، آمران می‌گویند «هل الدین الاالبغض»
  • کنایه تند ضرغامی به برخورد آمران حجاب
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد
  • تغییر محسوس در وضع اقتصادی و بهبود معیشت مردم ایجاد شود