Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری‌آنلاین - امیرحسین اعظمی

آبی‌ها رقم زیادی برای رضایتنامه آرش رضاوند تعیین کرده‌اند؛ رقمی که از عهده فولادی‌ها برنمی‌آید اما شاید یک باشگاه خارجی این معادله را عوض کند.

آرش رضاوند، هافبک استقلال چند هفته‌ای است که به یکی از سوژه‌های مهم نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده اما وضعیت او هنوز مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مورد هیچ شکی وجود ندارد که جواد نکونام اعتقاد ویژه‌ای به سبک بازی رضاوند دارد و حتی روز جمعه هم با حضور در یک برنامه تلویزیونی از این بازیکن تعریف کرد. نکونام از همان زمانی که فصل تمام شد، از مدیران باشگاه فولاد درخواست کرد تا رضاوند را به‌صورت قطعی در اختیار بگیرند ولی درخواست سنگین مدیران استقلال تا به امروز مانع از این انتقال شده است. البته این داستان هنوز تمام نشده و هر لحظه ممکن است اتفاقات جدیدی رخ دهد.

سنگ بزرگ ساپینتو

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال به هیچ عنوان حاضر به از دست دادن رضاوند نیست. سبک بازی این بازیکن موردپسند سرمربی پرتغالی قرار گرفته و او به مدیران استقلال تأکید کرده که نمی‌خواهد شاهد جدایی رضاوند باشد، با این حال هافبک آبی‌ها تمایل به حضور در فولاد خوزستان دارد و می‌خواهد از استقلال جدا شود. رضاوند فصل گذشته و بعد از جدایی از استقلال، در مصاحبه‌ای تأکید کرد که در این تیم بابت برخی مسائل تحت فشار قرار داشت و نمی‌توانست آن شرایط را تحمل کند. با توجه به درخشش رضاوند در فولاد، حالا او اصرار به جدایی دارد ولی در این زمینه با چالش مواجه است.

رضاوند در اردوی ترکیه با ساپینتو صحبت کرد و در نهایت هم سرمربی استقلال سنگ بزرگی جلوی پای رضاوند انداخت و تأکید کرد که اگر او قصد جدایی دارد، باید یک مبلغ سنگین را بابت صدور رضایتنامه به باشگاه استقلال بپردازد تا مدیران تیم با این پول بتوانند یک بازیکن خارجی در پست رضاوند به خدمت بگیرند. مبلغ مورد نظر ساپینتو بسیار سنگین است و بعید است تیمی بتواند این مبلغ را پرداخت کند ولی هنوز چیزی برای رضاوند تمام نشده و او در انتظار رسیدن یک پیشنهاد خارجی است. در قرارداد او بندی وجود دارد که درصورت داشتن پیشنهاد خارجی می‌تواند با پرداخت مبلغی از استقلال جدا شود و این موضوع می‌تواند در روزهای آینده معادلات را تغییر دهد. نکته مهم این است که رضاوند می‌خواهد با آرامش بیشتری فوتبالش را ادامه دهد و به همین دلیل قصد جدایی از جمع آبی‌پوشان را دارد.

کد خبر 694494 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها خبر مهم نقل و انتقال بازیکنان داخلی باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۸۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد

گولسیانی در تمام مسابقات پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی و لیگ قهرمانان روی هم 60 بار برای قرمزپوشان به میدان رفته است.

به گزارش طرفداری، گولسیانی در نیم فصل با عبور از مایکل اومانیا، جزو 5 مرد خارجی برتر تاریخ پرسپولیس قرار گرفت که حداقل 50 بازی برای این تیم انجام داده اند. حالا او به 60 بازی برای پرسپولیس رسیده است. گولسیانی حالا تنها بازیکنانی مثل بشار رسن با 104 بازی و نیلسون کوریا با 73 بازی را بالای سر خود دارد. او در صورت حضور در پرسپولیس فصل آینده، بعد از بشار رسن دومین بازیکن باثبات تاریخ باشگاه پرسپولیس خواهد شد.

ده بازیکن خارجی برتر تاریخ پرسپولیس بر اساس تعداد بازی را با هم مرور می کنیم. با این توضیح که با توجه به عملکرد خوب اوستون اورونوف و عبدالکریم حسن برای پرسپولیس، این دو بازیکن هم می توانند جزو بازیکنان باثبات تاریخ پرسپولیس شوند.

بشار رسن 104 بازی نیلسون کوریا 73 بازی گادوین منشا 63 بازی گئورگی گولسیانی 60 بازی مایکل اومانیا 51 بازی تیاگو فراگا 48 بازی بوژیدار رادوشویچ 42 بازی وحدت هنانوف 38 بازی ژاک الونگ 38 بازی  آلن ویتل 34 بازی 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اقدام علیه اوسمار و نکونام/ خودزنی به سبک ۲ بازیکن پرسپولیس و استقلال
  • پرسپولیس آسیایی فقط یک بازیکن کم داشت
  • مسئولیت تغییر رنگ چراغ‌های راهنمایی و رانندگی با شهرداری است
  • دردسر بزرگ رضایی پس از درگیری با حامدی‌فر!
  • اشک‌های هافبک استقلال بعد از برتری مقابل ذوب آهن+عکس
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ویدیو/ یمن چگونه معادلات منطقه را تغییر داد؟