Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش شوردوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران خواهند پرداخت.

به گزارش ایران اکونومیست، جلسه علنی امروز ( یکشنبه) مجلس شورای اسلامی لحظاتی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.
ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امنیت ملی ‌و سیاست خارجی در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و مجمع مجالس آسیایی در رابطه با حقوق، مزایا و مصونیت‌های دبیرخانه دایمی مجمع مجالس آسیایی، بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح قانون یکپارچه‌سازی داده‌ها و اطلاعات ملی (اعاده شده از شورای نگهبان )، بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه توسعه مناطق آزاد تجاری- صنعتی گیلان(انزلی) (اعاده شده از شورای نگهبان)، بررسی گزارش شور دوم کمیسیون اجتماعی در مورد طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوقهای بازنشستگی و بررسی گزارش شوردوم کمیسیون اقتصادی در موردطرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در دستور کار جلسه علنی امروز نمایندگان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی (در اجرای ماده(100) آیین نامه مجلس با اولویت در دستور قرار گرفت)، بررسی گزارش نهایی کمیسیون صنایع و معادن در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت فولاد مبارکه اصفهان از دیگر مواردی است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز خود به بررسی آن خواهند پرداخت.
انتخاب یک نفر از کمیسیون صنایع و معادن جهت عضویت در شورای اجرایی فناوری اطلاعات، انتخاب یک نفر از کمیسیون صنایع و معادن جهت عضویت در شورای عالی معادن، انتخاب یک نفر از کمیسیون صنایع و معادن جهت عضویت در شورای عالی فضایی و ادامه رسیدگی بررسی تقاضای استرداد لایحه ایجاد مناطق آزادتجاری-صنعتی سرخس- دوغارون و مازندران از دیگر مواردی است که در دستور کار جلسه علنی امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مجلس شورای اسلامی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی جلسه علنی امروز گزارش کمیسیون جمهوری اسلامی بررسی گزارش مورد طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۹۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد

به گزارش جماران؛ رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: بعید است بررسی قانون مالیات بر مهریه به مجلس یازدهم برسد.

موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره این‌که قانون مالیات بر مهریه در چه مرحله‌ای قرار دارد و دارای چه ویژگی‌هایی است، گفت: در نوبت بررسی است، جزئیات را به زمان بررسی واگذار کنیم.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعید است قانون مالیات بر  مهریه  به این مجلس برسد اما در نوبت صحن قرار دارد.

وی با اشاره به جمعیتی که به دلیل عدم پرداخت مهریه در زندان هستند، گفت: به دنبال این هستیم ان شاءالله کمتر کسی به زندان برود و محور این طرح از زندان رفتن خیلی از افراد جلوگیری می‌کند.

دیگر خبرها

  • رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود
  • باید بعد از انتخابات «لیست‌بندی‌ها» را کنار گذاشت
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند