Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@12:55:45 GMT

تسهیل در پرداخت دیون شهرداری سمنان به دستگاه‌ها

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۹۳۷۷

تسهیل در پرداخت دیون شهرداری سمنان به دستگاه‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان از اتخاذ تدابیر ویژه جهت تسهیل تسویه بدهی و دیون شهرداری به دستگاه‌های اجرایی شهر خبر داد.

قاسم ملکدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت دیون و مطالبات شهرداری سمنان، اظهار کرد: در آغاز دوره ششم مدیریت شهری سمنان در سال ۱۴۰۰، مسائل و مشکلاتی در حوزه بدهی‌ها و تعهدات مالی معوق شهرداری سمنان وجود داشت که پرداخت بدهی پیمانکاران و دستگاه‌ها و به طور کلی ایجاد انضباط مالی از همان ابتدا در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق دستورات موکد شهردار سمنان، پرداخت دیون و مطالبات دستگاه های اجرایی شهر در دستور کار ویژه معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان قرار دارد و با جدیت پیگیری می شود.

ملکدار با اشاره به منابع مالی جهت تأمین مطالبات دستگاه ها، خاطرنشان کرد: با هماهنگی و تعاملاتی که با دستگاه‌های طلبکار از شهرداری صورت گرفته است، پرداخت این مطالبات به صورت مرحله‌ای و نحوی برنامه‌ریزی شده است تا طی سه سال آینده تسویه شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان با اشاره به اجرای سامانه خزانه‌داری واحد در شهرداری سمنان، ابراز امیدواری کرد: با اجرای این سامانه، بخش مهم و بزرگی از مشکلات و مسائل موجود در شهرداری سمنان حل شود و گام تازه‌ای در راستای ایجاد انضباط مالی انجام شود.

کد خبر 592100

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مطالبات شهرداری بدهی شهرداری انضباط مالی خزانه داری متمرکز تعهدات مالی تسویه حساب شهرداری سمنان شورای شهر سمنان شهر سمنان شهرهاي ايران شهر شهرداری مدیریت شهری برنامه ریزی شهری دیون شهرداری پروژه های شهری خدمات شهری دستگاه های اجرایی کشور خزانه داری کل کشور معضلات شهري مشکلات شهري شهرداری ها مدیریت منابع انسانی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی بدهی شهرداری سمنان معوقات مالی دوره ششم مدیریت شهری ابتکار مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری سمنان دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی دوشنبه شب در اجلاسیه شهدا و سرداران شهید شهرستان کهگیلویه، افزود: علیرغم وجود مصوبه برای اتصال استان به راه آهن، اقدامی عملیاتی نشده است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های ارتباطی، تصریح کرد: جاده های خطرناک سبب عدم حضور سرمایه گذاران در استان می شود.

حسینی به ظرفیت بالای منابع آبی استان اشاره کرد و بیان داشت: سرچشمه تعدادی از سدها استان ما بوده، اما تخصیص مناسبی از آنها برای استان نداشتیم.

امام جمعه یاسوج با تاکید بر اهمیت احداث سد آبریز، عنوان کرد: چرا باید مردم ما در کنار منابع آبی، لب تشنه باشند و خبری از روند احداث آن نیست.

حسینی با اشاره به پتانسیل های کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت باید اقدامات لازم برای رفع مشکلات را انجام دهد.

کد خبر 6092584

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد در توسعه فناوری شهری
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد