Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه 13 با اشاره به بارش های ناگهانی و وقوع سیلاب در برخی مناطق کشور گفت : باتوجه به پیش بینی هواشناسی و اقدامات به موقع عوامل خدمات شهری منطقه 13 در لایروبی مسیل ها و ورودی کانال های اصلی، منطقه در وضعیت مطلوبی قرار دارد و مشکلی در خصوص آبگرفتگی و طغیان احتمالی در این منطقه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاریآریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، محمد هادی علی احمدی گفت: پاکسازی و لایروبی جداول، کانال‌ها و معابر در راستای جلوگیری از آبگرفتگی های احتمالی روز قبل از آغاز بارش های ناگهانی توسط عوامل خدمات شهری منطقه ‌در خیابان های پرواز شمالی، بلال حبشی، حوضچه های خیابان پیروزی و نهر پنجم و مسیل جاجرود انجام شد.

وی افزود:در همین راستا، لایروبی جوی‌ها، نظافت حوضچه‌ها، تعمیر جداول، بررسی و اصلاح شیب معابر برای مسیر آب‌ها، بررسی و اقدام برای شناسایی حفر چاه‌های ضروری، نظافت و نگهداشت فضای سبز انجام شد.
 همچنین به گفته احسان خیراتیان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 13: تمامی نیروهای خدمات شهری در نقاط حساس که امکان آبگرفتگی در آنها وجود دارد از ابتدا تا پایان بارش نزولات آسمانی بصورت شیفتی مستقر هستند.
  او مهم‌ترین عامل ایجاد آبگرفتگی در معابر و نهرها را انباشت زباله دانست و افزود:  پاکسازی  ولایروبی مستمر کانال ها و مسیل ها  می تواند آبگرفتگی های احتمالی در زمان بارش را کاهش دهد .

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 13 در ادامه با اشاره به وجود 4 مسیل وکانال های متعدد ،تاکید کرد: از آغاز سال تاکنون کانال ها و مسیل های منوچهری، جاجرود، براری و سرخه حصار به میزان بیش از 45 تن لایروبی شده است .
او در  پایان از شهروندان خواست همکاری و همراهی لازم را با مدیریت شهری داشته باشند و از ریختن زباله و ضایعات ساختمانی در معابر و جداول خودداری کنند تا در زمان بارندگی بدون مشکلات آبگرفتگی نظاره گر بارش رحمت الهی باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری خدمات شهری کانال ها منطقه 13

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،فعالیت سامانه بارشی  برای دومین روز در مناطقی از استان ادامه دارد.

شدت بارش ها در برخی از مناطق  باعث پرآب شدن رودخانه های فصلی/آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب شد.

بارندگی در راین و گلباف با بارش تگرگ همراه بود،مناطق مرتفع نیز شاهد نزول برف بهاری بود.

در راور بارش باران ابگرفتگی معابر و جاری شدن رودخانه های فصلی در کوهساران و شهرهجدک را درپی داشت، کمربندی راور هم به علت طغیان رودخانه برای ساعاتی یکطرفه شد.

جاده کوهبنان -زرند  نیز بر اثر بارندگی ها مسدود که  با تلاش راهداران این مسیر بازگشایی شد.

در شهداد و اندوهجرد نیز فعال شدن رودخانه فصلی  باعث مسدود شدن برخی راه های روستایی بر اثر سیلاب شد.  

در راین نیز بارش شدید تگرگ و جاری شدن سیلاب آبگرفتگی معابر را در پی داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • (تصاویر) بارش باران و آبگرفتگی معابر در شیراز
  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان