Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدرضا شوشتری» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات به مناسبت هشتم مرداد زادروز شیخ شهاب‌الدین سهروردی (شیخ اشراق) برگزار شد، افزود: این رقابت‌ها به مدت ۲ روز با شرکت سوارکاران برجسته استان‌های همدان، زنجان و گیلان به میزبانی باشگاه سوارکاری کالسکه طلایی زنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در رده کمتر از ۱۸ سال این مسابقات، ۲۵ سوارکار با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت، حنانه جوادیان با اسب اسپریت از باشگاه المپیک، فرزاد سهیل قاسمی با اسب سنتیا از همدان و حسام شریفی با اسب تورنادو از باشگاه سام خرمدره به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

شوشتری تصریح کرد: در رده D۱ نیز ۳۲ سوارکار با یکدیگر رقابت کردند که میثم مرادی با اسب پیتر از باشگاه سام خرمدره عنوان قهرمانی را کسب کرد، مائده صحراکار با اسب بنی بانتوس از باشگاه اویسینای همدان مقام دوم و حنانه جوادیان با اسب اسپرتی از باشگاه المپیک مقام سوم را به دست آوردند.

وی با اشاره به اینکه در رده C۱ این مسابقات نیز ۱۰ سوارکار شرکت کردند، خاطرنشان کرد: در این پیکارها رضا شکری با اسب چلیسا از باشگاه کالسکه طلایی زنجان مقام نخست، فرزاد سهیل قاسمی با اسب سنتیا از همدان مقام دوم و علیرضا علیزاده با اسب کوئیک‌نیک از همدان مقام سوم را به دست آوردند.

سرپرست هیات سوارکاری استان همدان افزود: در رده تشویقی و مبتدی نیز ۳۲ سوارکار با اسب‌های خود توانستند بدون خطا مسیر را طی کنند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۱۲۰ سوارکار در این دوره از مسابقات شرکت کردند، اظهار داشت: سطح این دوره از رقابت‌ها بسیار بالا بود و با میزبانی خوب زنجانی‌ها سوارکاران برجسته‌ای در این مسابقات شرکت کردند.

شوشتری تاکید کرد: حضور و بازدید جواد بازرگان مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان، غفار امانی معاون ورزشی این اداره کل و علیرضا بختیاری از قهرمانان و پیشکسوتان سوارکاری استان همدان و کشور، از این رقابت‌ها بسیار ارزشمند بود.

برچسب‌ها سوارکاری شهر همدان زنجان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوارکاری شهر همدان زنجان سوارکاری شهر همدان زنجان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ دور برگشت مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور در گروه چهارم این مسابقات با حضور تیمهای مهاباد، ایلام و همدان به میزبانی ایلام برگزار شد که تیم مهاباد امروز در دومین دیدار خود به مصاف تیم همدان رفت و با نتیجه 72-57  حریف خود را شکست داد و به دور دوم این رقابتها صعود کرد.

تیم مهاباد در نخستین دیدار مرحله برگشت هم، با نتیجه88 - 78 مقابل تیم میزبان به پیروزی رسید.

مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور با حضور ۲۴ تیم و در هشت گروه سه تیمی درحال برگزاری است که در گروه چهارم این مسابقات تیمهای مهاباد، ایلام و همدان با هم رقابت کردند.

در پایان این دوره از مسابقات سه تیم برتر به لیگ دسته یک کشوری صعود خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان
  • مسابقه عجیب شترسواری زنان در عربستان؛ سقوط برخی سوارکاران زن از روی شتر و مصدومیت آنها + ویدئو
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • رقابت دو هزار و ۳۰۰ کاراته کار خانم در همدان
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان