Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا رحمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: تردد مردم در خیابان ها و معابر باعث کندی عملیات و فعالیت نیروهای امدادی نیز می شود.

وی افزود: همچنین امکان دارد این افراد دچار حوادث شوند که باعث مضاعف شدن کار نیروهای امدادی می شود لذا با تردد نکردن از معابر و خیابان ها بگذارند نیروهای امدادی فعالیت های خود را به منظور جمع آوری آب ها و بازگشایی مسیرها انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی با بیان اینکه تمامی ادارات شهرستان و بخش های توابع به غیر از ارگان های امدادرسان اعم از بسیج، هلال احمر، شهرداری، سپاه و فرمانداری امروز تعطیل شده است گفت: بانک ها نیز در این روز خدمات ارائه نمی دهند و تعطیل هستند.

وی خاطرنشان کرد: براساس پیش بینی ها عصر امروز یکشنبه نیز بارندگی ها در رفسنجان آغاز می شود و مردم باید بیشتر مراقبت کنند.

این مسئول از شهروندان خواست حتی الامکان امروز از منازل خود خارج نشوند مگر برای انجام کار ضروری تا موجب کندی روند کار تیم های امدادی و مراکز خدمات رسان در سطح شهر نگردند.

بارندگی ها در رفسنجان از روز چهارشنبه گذشته آغاز شده و با بروز سیلاب ها موجب خسارات زیادی به بخش های مختلف کشاورزی، زیرساخت های جاده ای، آب، برق و گاز شده است.

آبگرفتگی معابر شهری و روستایی در رفسنجان از مشکلات مهم این شهرستان است؛ همچنین شکستگی ۲ خط لوله آب شرب شهر رفسنجان طی روزهای اخیر مشکل آفرین شده بود.

مدیریت بحران استانداری کرمان درخواست فوری کف کش، پمپ و ماشین آلات سنگین برای تخلیه آب در رفسنجان کرده است.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها کرمان رفسنجان سیل پروندهٔ خبری بارش‌های سیل آسای تابستانه در کشور و موج امدادرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان رفسنجان سیل کرمان رفسنجان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۰۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۵ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز مس رفسنجان و گل گهر سیرجان

لیگ برتر ایران (مس رفسنجان - گل‌گهر سیرجان) ساعت ۱۷:۴۵؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 749619

دیگر خبرها

  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • افزایش شمار قربانیان فرونشست بزرگراه در جنوب چین
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • جوان رفسنجانی ناجی جان بیماران شد
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • کودکان هم در اصفهان فهمیدند شهر در خطر فرونشست است/ مسوولان هنوز نفهمیدند یا نمی‌توانند جلوی برداشت‌های بی‌رویه آب را بگیرند (فیلم)