Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:01:45 GMT

اهدای کولر آبی و پنکه به نیازمندان استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۰۰۱۹

اهدای کولر آبی و پنکه به نیازمندان استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی آمون صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۲دستگاه کولر آبی و پنکه با مشارکت کانون‌های مساجد و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در بین خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت مناطق گرم استان اردبیل توزیع شد.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های مشارکتی، اجرای طرح «عدالت آموزشی» است که در قالب برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: البته بیش از یک‌هزار برنامه در ایام تابستان در قالب طرح غنی‌سازی اوقات فراغت با محوریت مساجد برای کودکان، نوجوانان و جوانان پیش‌بینی شده است.

آمون ادامه داد: مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ماه‌های محرم و صفر و تبیین فلسفه نهضت امام حسین(ره) برای نوجوانان و جوانان از دیگر فعالیت‌ در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت خواهد بود.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل عنوان کرد: برنامه‌ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی با محوریت برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی کانون‌های مساجد از مهم‌ترین بحث‌ها است که موجب تقویت شبکه عظیم فرهنگی مسجد محور خواهد شد.

وی گفت: توزیع بیش از ۲۴۰۰ بسته گوشت قربانی، بسته‌های معیشتی، جهیزیه به نوعروسان به همت خیرین و اعضای کانون‌های در مناسبت‌های مختلف از دیگر فعالیت‌های اجتماعی کانون‌های مساجد در سالجاری است.

انتهای پیام/3727/

منبع: فارس

کلیدواژه: کانون های مساجد کانون های مساجد اردبیل خانواده های نیازمند ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ره کانون های مساجد استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان

حجت الاسلام حمیدی گفت : در سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف وضبط شده است

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام  ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان در جلسه شورای برنامه ریزی این نهاد از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف وضبط شده است.

وی افزود: از این تعداد ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

او اظهار داشت: برنامه محوری در دستور کار صف و ستاد دستگاه قضایی استان قرار دارد و مدیران قضایی باید علاوه بر اجرای برنامه‌ها میزان اثر بخشی آن‌ها را نیز مورد تجزیه، تحلیل و بررسی قرار دهند.

حجت الاسلام حمیدی تاکید کرد : ما معتقدیم مسائل فرهنگی و اجتماعی راه کار فرهنگی و اجتماعی دارند و دستگاه‌های متعددی در این زمینه باید به رسالت خود در انجام فعالیت‌های فرهنگی عمل کنند و اقدامات پلیسی و قضایی باید در کنار اقدامات فرهنگی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد