Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس محمدیان شامگاه دیشب در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه باران با بیان اینکه گیلان جزء ۵ استان با ظرفیت در عرصه رسانه است، گفت: به دنبال تبیین اطلس رسانه‌ای جبهه انقلاب در این استان هستیم.

او افزود: هویت فرهنگی هر جامعه از بستر رسانه تحلیل می‌شود و فضای رسانه مرز بی اقیانوسی است که می‌توان برای تأثیرگذاری روی مخاطب از آن استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اینکه رسانه ابزار حیاتی برای زندگی محسوب می‌شود، گفت: عده‌ای در فضای امپریالیسم رسانه‌ای درصدد آن هستند با ارائه بستر‌های نوین رسانه‌ای تأثیر فرهنگ غربی را در ایران بیشتر کنند.

به گفته آقای محمدیان، در جنگ نابرابری هستیم، اما با درایت اصحاب رسانه شاهد اتفاقات بزرگی خواهیم بود.

او گفت: در تلاش هستیم از تمام ظرفیت‌ها برای تشکیل جبهه واحد رسانه تراز انقلاب استفاده کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور اظهار داشت: ریل گذاری مرجعیت اطلاع رسانی باید تغییر کند تا پیوند بین مردم و مسئولان تقویت شود، زیرا ریل گذاری فعلی جوابگوی نیاز‌ها نیست.

آقای محمدیان با بیان اینکه قرارگاه رسانه‌ای در تمام استان‌ها تشکیل شده تا جریان ارائه اطلاعات به رسانه‌ها را تسهیل کند، گفت: نتایج خوبی از این موضوع حاصل شده و اعتماد مردم به رسانه‌ها بیشتر شده است.

او تأکید کرد: گیلان جزء ۵ استان با ظرفیت در عرصه رسانه است و در تلاش هستیم با شناسایی رسانه‌های محلی و شناسنامه دار کردن آنها، اطلس رسانه‌ای استان گیلان را تبیین کنیم و برای افق ۵ ساله در این اطلس برنامه دیده شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور تصریح کرد: شبکه سازی، آموزش و تقویت تولید محتوا در اطلس رسانه‌ای دیده شده است، استان گیلان به صورت پایلوت قرار گرفته و قرار است که سطح تولید محتوای رسانه‌های محلی مشاهده و اطلس موفق رسانه‌های جبهه انقلاب در گیلان محقق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان بسیج رسانه کشور رسانه های محلی خبرنگاران گیلانی رسانه ها رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تصاویری دیده‌نشده از لحظه پیدا شدن یسنا؛ خوشحالی شدید مردم محلی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • بیانیه جدید باشگاه سپاهان؛ لیدرهای قسمت بانوان را شناسایی کنید
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • (ویدیو) تصاویری دیده‌نشده از لحظه پیدا شدن یسنا؛ خوشحالی شدید مردم محلی
  • بوریس جانسون از رای‌دادن در انتخابات محلی باز ماند
  • زیر گرفته شدن چند کودک در مراسم جشن محلی + فیلم