Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم بغلانی ، رئیس شورای شهر آبادان گفت : شهردار جدید انتخاب شده برای این شهرستان دارای کارشناسی ارشد مدیریت شهری  و دانشجوی دکتری جغرافی و برنامه ریزی شهری است و تولد او در سال ۱۳۶۶می تواند احتمالی برای برای اجرای وعده های داده شده او با هدف بهبود وضعیت شهری آبادان باشد.

او رسیدگی به وضعیت خدمات شهری و نگهداشت شهر ، ساماندهی نیروهای انسانی و ساختار اداری را از جمله برنامه های کوتاه مدت یاسین کاوه پور و بهبود وضعیت پارک ها ، فضای سبز ، المان شهری و بازارچه ها و آغاز پروژه آسفالت معابر شهری را از برنامه های میان مدت این شهردار جوان برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته های رئیس شورای شهر آبادان برنامه های بلند مدت شهردار جدید این شهرستان شامل اصلاح زیرساخت های نرم افزاری ، اصلاح مسیرهای ترافیکی با نظر شورای ترافیک ، اجرای پروژه های عمرانی با موضوعات مهم و حاد مانند احداث شبکه آب های سطحی ، ساخت پارک ها و ساحل سازی اروند است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری آبادان شورای شهر آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در خرمشهر با شاخص ۱۱۱ و در ایستگاه‌های استانداری و نیوساید اهواز به ترتیب‌های ۱۳۲ و ۱۱۱ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
همچنین وضعیت هوای شهر‌های آبادان، اندیمشک، ایستگاه حفاری و پست برق شماره سه اهواز، بهبهان، حمیدیه، دزفول، شوش، شوشتر، کارون، ماهشهر، مسجدسلیمان و هندیجان به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است.
وضعیت هوای رامشیر و شادگان با شاخص زیر ۵۰ در وضعیت سالم و پاک قرار دارند.

دیگر خبرها

  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار