Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن دالوند روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از اجرای طرح هدفمندسازی و مردمی سازی توزیع یارانه‌ها، توجه به حوزه تولید نان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شد و اعضای شورای آرد و نان شهرستان پاکدشت با همکاری بسیج اصناف قرارگاه شهید امانی، تلاش کردند تا از التهابات طبیعی پس از اجرای این طرح در حوزه نان بکاهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات دولت در حوزه توزیع آرد و نان، تجهیز واحدهای نانوایی به دستگاه‌های کارتخوان هوشمند است تا با استفاده از آن، میزان دقیق مصرف آرد و تولید نان به صورت روزانه مشخص شده و به میزان تولید، به نانوا یارانه اختصاص پیدا ‌کند.

وی با بیان این که در حال حاضر ۳۷۲ واحد نانوایی در شهرستان پاکدشت فعالیت می‌کنند تصریح کرد: تا کنون ۶۰ درصد از نانوایی‌های مستقر در شهرستان پاکدشت به کارتخوان‌های هوشمند مجهز شده‌اند و از اتحادیه نانوایان نیز درخواست شده تا ظرف مدت ۲۴ ساعت لیست نانوایی‌هایی که تا کنون از این دستگاه‌ها استفاده نکرده‌اند را به مدیریت جهاد کشاورزی اعلام کنند.

دالوند با اشاره به برخی از مشکلات نانوایی‌ها در استفاده از دستگاه‌های کارتخوان گفت: برخی از دستگاه‌های کارتخوان با مشکل سیستمی همراه است و پوشش اینترنت در برخی از نقاط، امکان استفاده از این دستگاه‌ها را فراهم نکرده است ضمن این که بخش عمده‌ای از مشتریان نانوایی‌ها را اتباع افغانستانی تشکیل می‌دهند که اغلب فاقد کارت عابر بانک بوده و اصرار به پرداخت نقدی پول نان دارند.

وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، قرار شده تا نماینده بانک سپه به عنوان عامل توزیع دستگاه‌های کارتخوان در محل فرمانداری پاکدشت مستقر شود تا به صورت روزانه مشکلات نانوایی‌ها بررسی و رفع شود.

وی تصریح کرد: با تجهیز تمامی نانوایی‌ها به دستگاه کارتخوان هوشمند، علاوه بر مشخص شدن نیاز واقعی شهرستان به آرد، توزیع آرد در مناطق مختلف نیز به درستی مشخص می‌شود و می‌توان بر اساس نیاز هر منطقه، نسبت به تعیین سهیمه نانوایی‌ها در شورای آرد و نان تصمیم‌گیری کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت افزود: در سهمیه آرد اختصاص یافته به شهرستان پاکدشت، جمعیت فعال در شهرک‌های صنعتی و نیز مهاجران افغانستانی ساکن در شهرستان که تعداد واقعی آن مشخص نیست، در نظر گرفته نشده و این امر در مناطق روستایی که اغلب مشتریان را این افراد تشکیل می‌دهند، سبب تشکیل صفوف طولانی و یا کمبود نان می‌شود.

دالوند افزود: تمامی واحدهای نانوایی شهرستان پاکدشت ظرف ۱۵ روز آینده به کارتخوان هوشمند مجهز خواهند شد.
شهرستان پاکدشت از ۳۷۲ واحد نانوایی برخوردار است که از این تعداد ۲۸۱ واحد آرد نوع یک ( یارانه ای) و ۹۱ واحد نیز از آرد نوع ۲ (آزادپز) استفاده می‌کنند.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفرجمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده‌اند.

برچسب‌ها اینترنت کارتخوان نانوا بانک سپه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت کارتخوان نانوا اینترنت کارتخوان نانوا بانک سپه دستگاه های کارتخوان کارتخوان هوشمند شهرستان پاکدشت نانوایی ها دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب

علی مرادی معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای استان کرمانشاه در جلسه کمیته راهبری طرح احیاء و تعادل‌بخشی منابع آب‌های زیرزمینی استان که در سالن جلسات این شرکت برگزار شد، گفت : از سال ۱۳۸۶ تا سال ۱۴۰۱، حدود ۵ هزار و ۳۷۵ چاه غیرمجاز و در سال ۱۴۰۲ نیز ۳۹۶ چاه غیرمجاز و در مجموع با حجم ذخیره ۱۵۶.۷ میلیون مترمکعب مسدود شده است.

وی اشاره‌ای به وضعیت نصب کنتور هوشمند چاه‌های استان داشت و تصریح کرد: تعداد کنتور‌های نصب شده از اول برنامه تا پایان ۱۴۰۱ حدود ۲ هزار و ۶۴۱ دستگاه بوده و سال گذشته با نصب ۵۵۹ دستگاه مجموع کنتور‌های نصب شده چاره‌های استان به ۳ هزار و ۲۰۰ دستگاه رسید.

معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای استان کرمانشاه یادآور شد: سال گذشته طی تفاهم‌نامه‌ای با صنایع پیشرفته رضوی قرار شده که در ۲ محدوده شاخص استان به صورت ویژه ماهیدشت کرمانشاه بر روی چاه‌های آب ۲ هزار و ۴۰۰ کنتور نصب شود که برنامه همچنان ادامه دارد.

وی گفت: سال گذشته تفاهمنامه‌ای با بانک کشاورزی در راستای ارائه تسهیلات به کشاورزان که وسع مالی ندارند، منعقد شد.

رسول فرهادی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه اظهار کرد: ان‌شاءالله امسال مجموعه همکاران با توان و برنامه‌ریزی بهتر کار‌ها را در حوزه حفاظت و صیانت از منابع‌آب پیش خواهند برد.

وی ادامه داد: کاستی‌ها و نواقصی وجود دارد که باید همکاران با انگیزه کافی با تقسیم و تشریح وظایف با استفاده از ظرفیت‌های نرم‌فزاری و سخت‌افزاری؛ خلاء‌ها را جبران کنند.

مدیرعامل آب و منطقه‌ای استان کرمانشاه از گشت‌های بازرسی خواست با جدیت براساس برنامه زمان‌بندی در فصول کم‌آبی و پرآبی از تمامی دشت‌ها و منابع آبی تحت نظارت شرکت، بازدید‌های در راستای پرکردن چاه‌های غیرمجاز و مبارزه با حفر چاه‌های غیرمجاز داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند