Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@23:15:07 GMT

تمجید ویژه هواداران هال‌ سیتی از عملکرد صیادمنش

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۰۲۴۳

هال سیتی چمپیونشیپ را با پیروزی شروع کرد

عملکرد مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال‌سیتی در بازی شب گذشته مقابل بریستو‌ل‌سیتی مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفت.

به گزارش طرفداری، تیم فوتبال هال‌سیتی فصل 23-2022 لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی انگلیس موسوم به چمپیونشیپ را شب گذشته (شنبه) با برتری خانگی 2 بر یک آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی اللهیار صیادمنش 21 ساله به تشخیص شوتا آرولادزه در ترکیب اصلی و در پست بال چپ مورد استفاده قرار گرفت و در 84 دقیقه‌ای که در زمین بود، نمایش قابل قبولی را هم از خود به نمایش گذاشت.

بَز کوپر خبرنگار انگلیسی نشریه «هال‌ دیلی‌میل» بین دو نیمه این بازی زمانی که هال‌سیتی در نتیجه یک بر صفر از بریستول‌سیتی عقب بود، در حساب کاربری خود در «توئیتر» نوشت: «اللهیار در جناح چپ یک تهدید واقعی به نظر می‌رسد».

در زیر نیز واکنش برخی هواداران هال‌سیتی در «توئیتر» به عملکرد اللهیار صیادمنش را می‌خوانید:

* اللهیار تنها کسی در زمین است که به نظر می‌رسد در حال حاضر واقعاً آرزوی پیروزی در این بازی را دارد. رگان اسلاتر هم از او تغذیه می‌کند. بقیه خیلی کُند هستند.

* نیمه اول ضعیفی بود، عملکرد نه‌چندان خوب بال‌ها و مدافعان کناری که این برای ما هزینه در بردارد، سرعت پیشرفت بسیار کُند است. فقط اللهیار تهدید به نظر می‌رسد.

* می‌شود لطفا یک دقیقه در مورد اللهیار صحبت کنیم؟ بازی در پستی کاملاً غیرتخصصی، در پست بال چپ و ارائه 110 درصد توانش برای تیم. مرد جوان به تو درود می‌فرستم.

* اللهیار علیرغم بازی در بال چپ عالی بود.

* اللهیار بازیکن خاصی است.

* اللهیار بازی فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و هرگز دست از دویدن نکشید.

* اللهیار امروز عالی بود. تلاش او در زمین برجسته بود و در حملات نیز خلاقانه بود.

اخبار داغ 

گل دوم و زیبای مهدی طارمی به توندلا در سوپر کاپ پرتغال (پورتو 3-0 توندلا) گوستاوو واگنین به تراکتور پیوست / رسمی تیمو ورنر به رئال مادرید پیشنهاد شد توئیت تند جیمی کرگر خطاب به منتقدین هالند و نونیز: دلقک هایی که تا به حال به توپ لگد نزده‌اند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هال سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۰۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!

به گزارش "ورزش سه"، بارسا دیشب برد تا کار قهرمانی رئال شاید به دو هفته بعد موکول شود. البته هنوز هم ممکن است رئال شنبه بعد قهرمانی‌اش در لالیگا مسجل شود. 

برای این مهم رئال که ساعت 17.45 به وقت تهران برابر کادیز بازی دارد، باید سه امتیاز را بگیرد و منتظر باشد ساعاتی بعد بارسا در زمین خیرونا امتیاز از دست بدهد. در این صورت قهرمانی 36 رئال قطعی می‌شود.

با این حال مشخص نیست رئال مادرید در میدان معروف سیلبس جشن قهرمانی سنتی خود را برگزار کند یا خیر چرا که چهارشنبه بعد بازی حساس برگشت با بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در پیش است.

دو سال پیش نیز شرایط مشابه بود. رئال بعد از شکست 4-3 از سیتی در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان توانست اسپانیول را شکست دهد و قهرمان لالیگا شود. کارلتو قبل از بازی گفته بود اگر قهرمان شویم، بدون توجه به بازی برگشت با سیتی جشن می‌گیریم. رئال جشن گرفت و در بازی برگشت نیز سیتی را 3-1 برد و به فینال رفت.

همان سوال بار دیگر تکرار شده ولی می‌توان حدس زد اگر شنبه رئال قهرمان شود، در سیبلس جشن قهرمانی برپا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • مصدومیت مامور یگان ویژه با نارنجک هواداران‌ در بازی پرسپولیس و سپاهان‌ | ویدئو
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • هاشمی‌نسب: قهرمان شویم یا نشویم به استقلال افتخار می‌کنیم
  • عکس‌| هواداران تراکتور ورزشگاه را پر نکردند!
  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان