Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارش باران در بخش دیشموک کهگیلویه و بویر احمد باعث قطعی راههای منتهی به شهر دیشموک شده است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو،، باراش باران در بخش دیشموک باعث ریزش ساختمان‌های روستا‌های اطراف و قطعی راه‌های منتهی به شهر دیشموک شده است.

همچنین با توجه به بارش شدید باران در بخش دیشموک بسیاری از راه‌های منتهی به شهر دیشموک در حال حاضر قطع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در شهر دیشموک هم بارش باران باعث آبگرفتگی منازل شده است که می‌طلبد مسوولان متولی در سطح شهر دیشموک با تمهیدات لازم از بروز حوادث بیشتر جلوگیری کنند.

روح الله جهانگرد، دهیار روستای دلی از آبگرفتگی بسیاری از منازل در روستای دلی خبر داد و گفت: هم اکنون راه‌های ارتباطی این روستا قطع شده است.

جهانگرد با اشاره به از وضعیت روستا‌های سردو، رودایک و بقیه روستا‌ها افزود: این روستا‌ها در حال حاضر هیچگونه ارتباط تلفنی ندارند و بسیاری از ساختمان‌ها ریزش کرده و در حال جابجایی خانواده‌ها هستند.

دهیار روستای دلی خاطرنشان کرد: در این بارش بسیاری از دام‌های مردم گرفتار سیلاب شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیل در کهگیلویه و بویر احمد سیل مناطق سیل زده شهر دیشموک روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی

شهنوازان  فرماندار شهرستان تفتان  از خسارات ناشی از بارندگی و سیل در راه‌های روستایی شهرستان و پروژه‌های نیمه تمام و در حال اجرا بازدید و مشکلات رخ داده در اثر آسیب دیدن زیرساخت‌های مذکور را از نزدیک بررسی کرد.

شهنوازان با حضور در مناطق کوهستانی تفتان جنوبی در بخش مرکزی و بخش گوهرکوه روستا‌های شهرستان و مشاهده موارد مختلف خسارات در اثر بارندگی و شکستگی خاک دامنه کوه ها، سیل بردگی راه‌های مواصلاتی روستا‌ها بازدید کرد.

 فرماندار شهرستان تفتان در حاشیه بازدید از آسیب‌های وارده به برخی از راه‌های روستایی بر اثر بارش‌های اخیر، تأکید کرد: راه‌های روستایی که بر اثر بارش‌های اخیر تخریب شده اند بایستی مرمت و لکه گیری شده و برخی نقاط نیز روکش آسفالت شوند. 

شهنوازان افزود: باید با تعامل و همکاری اداره کل راهداری، دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستاها، ایمنی ورودی روستا‌ها مورد توجه قرار گیرد و مسائل موجود در این زمینه برطرف گردد.

 فرماندار تصریح کرد، بخشداران تابعه و مدیران دهیاران ضمن جمع بندی خسارات، گزارشات خود را در خصوص جاده ها،کشاورزی، باغات بصورت کتبی جهت اقدام به ستاد بحران شهرستان اعلام نمایند.

عمرهاشمزهی مدیر آبفاتفتان  نیز گفت: چاه شرب آب کوته پایینوچاه آب شرب سایت آبرسانی از بخش گوهرکوه به شهر نوک آباد و همچنین چاه شماره دو کچ گوهرکوه به دلیل طغیان رود خانه مدار بهره برداری خارج گردیده اند ونیاز ضروری به لایه روبی دارند طی روزهای آینده با همکاری بخشداران، مدیرکل آبفا استان جهت لایه روبی چاه ها انجام میگیرد. 

کردی مدیر جهادکشاورزی تفتان  اظهار کرد: با توجه به بازدیدهای میدانی خبر از خسارات  80 درصدی وارده به بخش کشاورزی و باغات زردآلو و سایر مرکبات داد. 

وی گفت در مدت بارش تگرگ و شدت بالای بارش و حجم زیاد آن به کشاورزان خسارات جدی وارد شد که میطلبد برای جبران خسارات وارده به کشاورزان مساعدت لازم با کشاورزان که قشر زحمت کش می باشد انجام گیرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور
  • گردباد ویرانگر در آمریکا + فیلم
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • لطافت هوای روستای گیامی پس از بارش باران در قالب تصاویر
  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • بارش شدید باران در بردسکن 
  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید