Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@07:47:54 GMT

طرح هجرت بسیج در ۱۳۰ مدرسه استان اردبیل اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۰۳۶۶

طرح هجرت بسیج در ۱۳۰ مدرسه استان اردبیل اجرا می‌شود

سرهنگ پاسدار ایرج نقی‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اجرای این طرح در مدارس منتخب نیازمند بهسازی و زیباسازی استان تا ۱۵ شهریورماه سال جاری با همکاری گروه‌های جهادی بسیج دانش‌آموزی و سایر اقشار جهادی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این طرح منطبق با سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش در جهت تمرین کار گروهی، حرفه‌آموزی و مشارکت دانش‌آموزان در کارهای جهادی و خداپسندانه اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: طرح هجرت ۳ با مشارکت ۲ هزار نفر در قالب اردوی ۱۰ روزه با رویکرد تربیتی، فرهنگی و کارورزی با بکارگیری ظرفیت کاری دانش‌آموزان در حال اجرا است.

وی با اشاره به اجرای پویش‌های قلک‌های کریمانه، همکلاسی مهربان، نذر هوشمند و تقسیم شادی در سال‌های گذشته توسط بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید نیز پویش همکلاسی مهربان ۳ با مشارکت خیرین و نهادهای حمایتی با هدف تامین نوشت‌افزار، کیف و کفش دانش‌آموزان نیازمند برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل افزود: اردوهای جهادی دانش‌آموزی بستری مناسب برای تربیت نسلی مومن و کارآمد برای آینده کشور است و حضور دانش‌آموزان در این اردوها زمینه آشنایی آنها با فضای کار و مهارت‌آموزی در جامعه را فراهم می‌کند.

مدیرآموزش و پرورش خلخال نیز گفت: طرح هجرت ۳ امسال در پنج مدرسه شهری و روستایی با همکاری بسیج دانش‌آموزی این شهرستان  اجرا خواهد شد. 

رضا محمدی اظهار کرد: این طرح با هدف بهسازی و زیباسازی محیط و فضاهای آموزشی و ایجاد نشاط در فصل در آغاز فصل تحصیلی در بین دانش آموزان قبل از آغاز سال تحصیلی به اتمام خواهد رسید.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل سازمان بسیج سازندگی مدرسه تابستانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل سازمان بسیج سازندگی خلخال استان اردبیل سازمان بسیج سازندگی مدرسه تابستانه بسیج دانش آموزی استان اردبیل دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کلام‌الله صفری در دیدار با نماینده ولی فقیه به مناسبت گرامیداشت هفته معلم اظهار کرد: بیش از ۶۰ عنوان برنامه با رویکرد کلی، مردمی کردن برنامه‌های هفته معلم با نقش‌آفرینی خانواده‌ها به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام برای تجلیل از معلم دوران تحصیل برای مردم استان اردبیل انجام شده است، افزود: برنامه‌های هفته معلم امسال با شعار «همه مدیون توایم» برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به نواخته شدن زنگ سپاس معلم ۱۱ اردیبهشت به صورت هماهنگ در تمام مدارس استان ادامه داد: فضاسازی و تبلیغات محیطی، برپایی نمایشگاه دستاوردها و یادمان شهدا با موضوع وعده صادق در مدارس، عطر افشانی مزار شهدا و تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی و دانش آموز از جمله برنامه‌های قابل اجرا در هفته معلم است.

صفری بیان کرد: حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط تشکل‌های دانش آموزی، برگزاری جلسه انجمن اولیا و مربیان، برپایی اردوهای نیم روزه درون مدرسه ای نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته خواهد بود.

وی در بخش دیگری گزارشی از اقدامات شاخص آموزش و پرورش ارائه داد و خاطرنشان کرد: برگزاری امتحانات نهایی در راستای تحقق عدالت آموزشی، تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانی، برگزاری جشن ها تکلیف دینی و سیاسی، احداث بزرگترین مجتمع آموزشی کشور با نام دارالفنون و راه‌اندازی نهضت مدرسه سازی، ارتقای سرانه فضای ورزشی دانش آموزی و اجرای دقیق طرح رتبه بندی از اقدامات این اداره کل بوده است.

کد خبر 6092358

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • معلمان دریچه دانایی را به روی دانش آموزان می گشایند
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»