Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@13:41:14 GMT

محور امام‌زاده‌داود همچنان مسدود است

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۰۴۱۳

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از انسداد ۱۱ محور مواصلاتی خبر داد. ناطقان: سرهنگ احمد شیرانی، درباه آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور گفت: بر اساس آخرین بررسی‌های صورت گرفته درحال حاضر تردد در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و محور شهریار-تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس پرحجم اما در حال حرکت و روان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وضعیت تردد در سایر محورهای کشور نیز روان گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به انسداد برخی محورهای مواصلاتی اظهارکرد: با توجه به آخرین گزارش‌ها محورهای شریانی ریگان-ایرانشهر، شهربابک-انار و بافت-سیرجان هستند. همچنین محور بندر خمیر-بندرلنگه در محدوده روستای کنخ تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین بندرخمیر - دژگان - بندرلنگه می‌شود. محور انار - مهریز تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد جایگزین آن از مسیر جایگزین مهریز - هرات - شهربابک انجام  خواهد شد. محور اهرم - فراشبند نیز تا اطلاع بعدی مسدود بوده و هموطنان باید تردد از مسیر جایگزین اهرم - برازجان - کلمه - بوشکان - فراشبند تردد کنند.  محور لاسم-ارجمند نیز دارای انسداد فصلی است.

شیرانی درباره انسداد برخی محورهای مواصلاتی غیر شریانی نیز گفت: محورهای تهران-امامزاده داود، سی‌سخت-پادنا،  سوران-هیدوج و جالق-کله گان نیز مسدود هستند.

وی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که قبل از شروع حرکت از طریق تماس با این شماره از وضعیت جوی و ترافیکی معابر باخبر شوند و با توجه به آن مناسب‌ترین زمان و مسیر برای انجام سفر را انتخاب کنند. منبع: ایسنا برچسب ها: محور امامزاده داوود ، مسدود ، انسداد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: محور امامزاده داوود مسدود انسداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر 6090199 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • انسداد محور کرج – چالوس
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت