Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه زمان برگزاری آزمون آزمایشی و اصلی رشته‌های معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را اعلام کرد.

بر اساس اعلام این مرکز، آزمون آزمایشی (پیش آزمون) جهت آشنایی متسابقین با سامانه آزمون و برطرف کردن مشکلات احتمالی رشته‌های معارفی قرآن کریم شامل تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم حکمت‌های نهج البلاغه و ترجمه و مفاهیم صحیفه سجادیه در روز یکشنبه ۹ مردادماه از ساعات ۱۵ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین آزمون اصلی رشته‌های معارفی قرآن کریم بر اساس منابع اعلام شده؛ بصورت برخط در روز چهارشنبه ۱۲ مردادماه از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

آدرس شرکت در آزمون‌ها: http://azmoon.kavano.org می‌باشد و متسابقین جهت ورود به سامانه از کد ملی به عنوان نام کاربری و شماره تلفن همراه که در سامانه ثبت نام ثبت کرده اند به عنوان رمز عبور استفاده می‌نمایند.

لازم به ذکر است در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های معارفی تعداد ۱۲۱۴۵ نفر در رشته تفسیر عمومی قرآن کریم، ۵۵۲۲ نفر در رشته ترجمه نهج البلاغه و ۲۴۴۱ نفر در رشته ترجمه صحیفه سجادیه ثبت نام کرده اند و این موضوع ضرورت برنامه ریزی های دقیق‌تر و هدفمندتر در این حوزه را نمایان می‌سازد.

انتهای پیام/

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قرآن کریم رشته های معارفی رشته های معارفی قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تمدید شد.

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

کد خبر 6092913 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز