Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل عبداللهی روز یکشنبه در گفت‌و گو با ایرنا اظهار کرد: صبح امروز با  جسد دو مرد در یک خودرو سواری مواجه شدیم‌. با بررسی های که انجام شد متوجه شدیم به دنبال بارش باران شب گذشته این خودرو در روستای خواجه جمالی بختگان به درون آب سقوط کرد.

عبدالهی گفت: متاسفانه سقوط خودرو منجر به مرگ این دو نفر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خواجه جمالی روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان بختگان در استان فارس است.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی فارس، از روز سه‌شنبه چهارم تا دوشنبه ۱۰ مرداد ماه امکان جاری شدن روان و آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه های فصلی، صاعقه و خسارت در اثر باد شدید در مناطق مختلف استان فارس از جمله شیراز وجود دارد.

بارش‌ها در شهر شیراز از شامگاه شنبه افزایش یافت.

همچنین این سازمان در پی اعلام هشدار قرمز و نارنجی، توصیه هایی را شامل اجتناب از تردد و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه های فصلی، جابجا نشدن عشایر کوچ رو، پرهیز از صعود به ارتفاعات، اتراق نکردن در بستر رودخانه ها،‌ قرار نگرفتن در مسیل ها و پارک نکردن خودروها در کنار درختان فرسوده اعلام کرده است.

به تمام دستگاه های اجرایی برای مقابله با بحران نیز آماده باش داده شده است.

شهرستان بختگان در فاصله ۱۷۳ کیلومتری شرق شیراز در استان فارس قرار دارد.

برچسب‌ها شیراز سیل دریاچه بختگان فارس پروندهٔ خبری بارش‌های سیل آسای تابستانه در کشور و موج امدادرسانی سیل تابستانی با استانها چه کرد؟

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز سیل دریاچه بختگان شیراز سیل دریاچه بختگان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۰۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در روستای انگشتجان تسوج شهر شبستر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی؛ مطهری با اشاره به وقوع سیل در روستای انگشتجان تسوج گفت: علی رغم هشدار‌های هواشناسی تعدادی از گردشگران استان آذربایجان غربی جهت رفتن به ارتفاعات روستای انگشتجان خودرو‌های خود را در بستر رودخانه پارک کرده بودند و خودشان به سمت ارتفاعات رفته بودند.

وی افزود: جاری شدن سیل در مسیر رودخانه موجب خسارت به دو خودروی گردشگران شد که خوشبختانه خسارت جانی نداشت و نیرو‌های ستاد بحران شهرستان شبستر در محل حضور یافته و خودرو‌ها را بیرون کشیده شد.

دیگر خبرها

  • طغیان‌ رودخانه روستای سرخه مرند | ویدئو
  • وقوع سیل در روستای انگشتجان تسوج شهر شبستر
  • وقوع سیل در انگشتجان تسوج
  • دو روی سکه باران در ایلام
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • مسئولان قانون را در اولویت امور خود قرار دهند
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • مادر شهید اصغر حیدری آسمانی شد
  • مراسم تشییع شهید «مرتضی غلامی (دشتی نظری)» در روستای «خواجه گیر»
  • تداوم عملیات جست و جو برای یافتن کودک غرق شده در رودخانه خرسان