Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - بنیان اصلی این تغییرات تلاش اینستاگرام برای حفظ مخاطبان جوانش است، چرا که آنها به طرز فزاینده‌ای تیک‌تاک و اسنپچت را به عنوان مقصدهای اجتماعی آنلاین مرجح خود انتخاب می‌کنند. آدام موسری، رییس آمریکایی-اسرائیلی اینستاگرام، در ویدئویی که در توئیتر و اینستاگرام پست نموده روشن کرده است که ویدئوها آینده اینستاگرام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون این پلتفرم شبکه اجتماعی، برای اینکه برخی اطلاعات پس‌زمینه‌ای ارائه کرده باشد، برخی تغییرات ریل‌محور را اعلام کرده است که به مذاق برخی از اعضای تبار کارداشین که میلیون‌ها فالوئر دارند خوش نیامده است.  
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، مورسی گفت که «باید صادق باشم. من بر این باورم که اینستاگرام به تدریج هرچه بیشتری ویدئویی خواهد شد». وی افزوده است که اگر شما به فید اصلی این اپ نگاه کنید، محتوایی که توسط افراد به اشتراک گذاشته می‌شود و الگوی مصرفی آنها به طرز فزاینده‌ای از تصاویر استاتیک به سمت ویدئوها در حال شیفت پیدا کردن است.
 
با این حال نکته اصلی در اینجا این است که اینستاگرام به عکس‌ها وفادار خواهد ماند، با وجود اینکه انقلاب در رسانه‌های اجتماعی آن را به سمت آینده‌ای ویدئومحور سوق می‌دهد. موسری خاطرنشان کرد: «می‌خواهم این موضوع را شفاف کنم که ما قصد داریم تا به پشتیبانی از عکس‌ها ادامه دهیم. این بخشی از میرات ماست».
 
به این حال موج اخیر تست‌ها و تغییرات علنی که اینستاگرام به اجرا در آورده است به صراحت نشان می‌دهد که عکس‌ها در حال از دست دادن جایگاه اصلی خود در این پلتفرم تحت مالکیت متا هستند. بنیان اصلی این تغییرات تلاش اینستاگرام برای حفظ مخاطبان جوانش است، چرا که آنها به طرز فزاینده‌ای تیک‌تاک و اسنپچت را به عنوان مقصدهای اجتماعی آنلاین مرجح خود انتخاب می‌کنند.
 
چند روز پیش، اینستاگرام اعلام کرد که در هفته‌های آینده، تمام ویدئوهایی که توسط کاربرانی که پروفایل عمومی دارند و طول آنها کمتر از 15 دقیقه است به ریل‌ها تبدیل خواهند شد. به این ترتب همه ویدئوهای واجد شرایط در برگه (تب) ریل‌ها برای کاربران اینستاگرام در سراسر جهان ظاهر خواهند شد.
 
همچنین، اینستاگرام در حال ادغام کردن فید ویدئو و ریل‌ها در یک داشبورد واحد برای همه کلیپ‌ها است. علاوه بر این، اینستاگرام در حال بسط دادن قابلیت ریمیکس کردن به تصاویر هم هست. به بیان ساده، عکس‌های عمومی شما توسط کاربران دیگر اینستاگرام قابل ریمیکس شدن هستند تا ریل‌های واکنشی جدید ساخته شود.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: ریل ها عکس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۰۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: اطلاعات مربوط به بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در استان کردستان ثبت شده و از این تعداد ۱۸ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شده است.

اکبر محمدی اضافه کرد: فرمانداران برنامه ریزی لازم توسعه‌ای را با اولویت پروژه‌های نیمه تمام و طرح‌های بسترساز تولید و اشتغال انجام دهند.

وی یادآور شد: همه استان‌ها در راستای تحقق شعار سال موظف اند برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت و مشارکت مردم و کاهش نرخ تورم و بیکاری ارائه دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اعلام اینکه ۲۰ درصد تسهیلات تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۳ باید برای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص یابد، بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موظف اند این سهم ۲۰ درصدی را در نظر بگیرند و رعایت کنند.

محمدی با بیان اینکه تکلیف ایجاد اشتعال و تولید را برعهده داریم، گفت: پروژه‌های قابل اتمام و طرح‌های بسترساز مسائل اقتصادی باید در اولویت قرار داده شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است