Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا شوشتری گفت: این مسابقات دو روزه به مناسبت هشتم مرداد زاد روز شیخ شهاب‌الدین سهروردی (شیخ اشراق) برگزار شد و سوارکاران برجسته استان‌های همدان، زنجان و گیلان به میزبانی باشگاه سوارکاری کالسکه طلایی زنجان با هم رقابت کردند.

او گفت: در رده کمتر از ۱۸ سال این مسابقات، ۲۵ سوارکار با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت، حنانه جوادیان با اسب اسپریت از باشگاه المپیک، فرزاد سهیل قاسمی با اسب سنتیا از همدان و حسام شریفی با اسب تورنادو از باشگاه سام خرمدره به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست هیات سوارکاری استان همدان گفت:در رده D ۱ نیز ۳۲ سوارکار با یکدیگر رقابت کردند که میثم مرادی با اسب پیتر از باشگاه سام خرمدره عنوان قهرمانی را کسب کرد، مائده صحراکار با اسب بنی بانتوس از باشگاه اویسینای همدان مقام دوم و حنانه جوادیان با اسب اسپرتی از باشگاه المپیک مقام سوم را به دست آوردند.

شوشتری گفت:در رده C ۱ این مسابقات نیز ۱۰ سوارکار شرکت کردند که در این پیکار‌ها رضا شکری با اسب چلیسا از باشگاه کالسکه طلایی زنجان مقام نخست، فرزاد سهیل قاسمی با اسب سنتیا از همدان مقام دوم و علیرضا علیزاده با اسب کوئیک‌نیک از همدان مقام سوم را به دست آوردند.

او گفت: در رده تشویقی و مبتدی نیز ۳۲ سوارکار با اسب‌های خود توانستند بدون خطا مسیر را طی کنند.

سرپرست هیات سوارکاری استان همدان گفت:در مجموع ۱۲۰ سوارکار در این دوره از مسابقات شرکت کردند وسطح این دوره از رقابت‌ها بسیار بالا بود و با میزبانی خوب زنجانی‌ها سوارکاران برجسته‌ای در این مسابقات شرکت کردند.

شوشتری گفت: حضور و بازدید جواد بازرگان مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان، غفار امانی معاون ورزشی این اداره کل و علیرضا بختیاری از قهرمانان و پیشکسوتان سوارکاری استان همدان و کشور، از این رقابت‌ها بسیار ارزشمند بود.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان پرش با اسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند

تیم زیر ۱۲ سال دختران ایران به مقام قهرمانی مسابقات غرب آسیا دست یافت.

طرفداری | رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شد که تیم ملی دختران ایران به مقام قهرمانی آن دست یافت.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی که با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور یافتند، با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • مسابقه عجیب شترسواری زنان در عربستان؛ سقوط برخی سوارکاران زن از روی شتر و مصدومیت آنها + ویدئو
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • رقابت دو هزار و ۳۰۰ کاراته کار خانم در همدان
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی