Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضائیه با اشاره به بازدید میدانی خود از گمرگات کشور، از اقدامات و تدابیر دولت که موجب بهبود وضعیت ترخیص کالا از بنادر و سرعت عمل در تعیین تکلیف اموال تملیکی شده است، قدردانی کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بر ساماندهی واردات از طریق تقویت نظام ثبت سفارش و بکارگیری سازوکار‌هایی برای جلوگیری از رسوب کالا در گمرکات تاکید و تصمیماتی را در این زمینه مصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این شورا که شنبه شب به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی تشکیل جلسه داد، چند موضوع مهم اقتصادی دیگر نیز مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه موضوع ایجاد انضباط در واردات از جمله الزام واردکنندگان به ثبت سفارش و جلوگیری از رسوب کالا‌ها در گمرکات از طریق تعیین تکلیف اموال تملیکی کشور مطرح و مقرر شد برای بهبود وضعیت واردات، ضوابط و مقررات لازم در این زمینه تهیه و برای بررسی و تصویب به جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ارائه شود.

در این نشست همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای رئیس قوه قضائیه با اشاره به بازدید میدانی خود از گمرگات کشور، از اقدامات و تدابیر دولت که موجب بهبود وضعیت ترخیص کالا از بنادر و سرعت عمل در تعیین تکلیف اموال تملیکی شده است، قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محسنی اژه ای قوه قضائیه دولت سیزدهم دولت آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ علی رحیمی‌پور گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی امیدیه پس از کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی با مرجع قضایی، از محل بازدید کردند و در نتیجه این عملیات، مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

سرهنگ رحیمی پور ارزش کالای مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: برابر دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه، اموال توقیفی به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.  

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه