Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-بورس کالای ایران امروز (یکشنبه) میزبان عرضه یک میلیون و 177 هزار و 238 تن انواع سیمان تیپ 1 و 2 از سوی 66 شرکت سیمانی است.
به گزارش خبرگزاری آریا، یک میلیون و 38 هزار و 238 تن از نوع تیپ 2، 97 هزار و 500 تن از نوع سیمان تیپ 1-425، 39 هزار و 500 تن از نوع سیمان تیپ 1-325 و 2 هزار تن از نوع سیمان تیپ 1-525 خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت‌های سیمانی‌ها تا پایان هفته نخست مرداد امسال، حدود 19 میلیون و 657 هزار تن انواع سیمان به ارزش 12 هزار و 391 میلیارد تومان را در تالار سیمان بورس کالا فروختند.
از ابتدای فروردین امسال تا هفته منتهی به 7 مرداد، در مجموع 23 میلیون و 797 هزار و 172 تن سیمان در بورس کالا عرضه شد که با تقاضای 24 میلیون و 621 هزار و 165 تنی روبه رو بود.
همچنین از ابتدای عرضه مستمر سیمان در بورس کالا (از 9 خرداد سال گذشته) تا پایان سال 1400، در مجموع 34 میلیون و 864 هزار تن سیمان به ارزش بیش از 16.9 هزار میلیارد تومان در بورس کالا مورد معامله قرار گرفت.
از ابتدای سال جاری تا هفته منتهی به 7 مرداد، در مجموع 272 میلیون و 531 هزار گواهی سپرده سیمان معادل 272 هزار و 531 تن سیمان دست به دست شد و ارزش بیش از 192 میلیارد و 700 میلیون تومانی را رقم زد.

در سال گذشته نیز از (9 آبان) تا پایان 1400 در مجموع 155 میلیون و 776 هزار ورق بهادار مبتنی بر کالا معادل 155 هزار و 776 تن سیمان به ارزش 90 میلیارد و 287 میلیون تومان مورد دادوستد قرار گرفت.




منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سیمان سیمان تیپ 1 بورس کالا تن از نوع تن سیمان هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل از محکومیت قاچاقچیان انواع کالا در یک باربری خبر داد.

علی رحیمی آذر، ۱۱ اردیبهشت گفت: شعبه دوم بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل به پرونده نگهداری قاچاق انواع کالا از جمله بادام هندی، مغز فندق و کشمش خارجی به ارزش یک میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال، انواع اسپری و داروی خارجی به ارزش ۱۳۱ میلیون ریال، قهوه به ارزش ۳۶۵ میلیون ریال و انواع سیگار الکترونیکی ، مایع قلیان و پیپ خارجی به ارزش ۱۶۹ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت سه میلیارد  ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: مأموران نیروی انتظامی اردبیل محموله قاچاق را از یک باربری کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان
  • صادرات بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان 
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا