Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه ساندی تایمز فاش کرد که پرنس چارلز ولیعهد انگلیس یک میلیون پوند از خانواده اسامه بن لادن سرکرده پیشین گروه تروریستی القاعده دریافت کرده است.

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه گاردین، گفته می‌شود پادشاه آینده انگلیس از اعضای خانواده سرکرده سابق القاعده برای موسسه خیریه خود این مقدار پول را دریافت کرده، اما مقامات «کلارنس هاوس» اقامتگاه سلطنتی در لندن، این ادعا را به چالش کشیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه ساندی تایمز مدعی شده که پرنس چارلز این مبلغ را از «بکر بن لادن» بزرگ خاندان بن لادن و «شفیق» دو برادر ناتنی اسامه بن لادن دریافت کرده است.

مقامات کلارنس هاوس مدعی‌اند تصمیم پذیرش این کمک توسط موسسه خیریه وابسته به شاهزاده ولز اتخاذ شده است.

شاهزاده ولز عنوانی است که به بزرگترین پسر پادشاه یا ملکه انگیس که قرار است پس از شاه یا ملکه به پادشاهی برسد اعطا می‌گردد.

ساندی تایمز نوشت: گفته می‌شود که شاهزاده چارلز، ۷۳ ساله، در ۳۰ اکتبر ۲۰۱۳، و دو سال پس از کشته شدن اسامه بن لادن توسط نیرو‌های ویژه آمریکایی در مجتمعی در نزدیکی اسلام آبادِ پاکستان، دیداری خصوصی با بکر، ۷۶ ساله، در لندن داشته است.

رئیس صندوق خیریه پرنس چارلز که این مبلغ به حساب آن واریز شده است در بیانیه‌ای مدعی شده که مبلغ دریافتی از شیخ بکر بن لادن در سال ۲۰۱۳ در همان زمان به دقت از سوی هیات امنای این صندوق مورد بررسی قرار گرفته و پذیرش این کمک کاملا به تصمیم متولیان این صندوق بوده است.

به نوشته گاردین، خبر دریافت کمک از اعضای خانواده بن لادن پس از آن منتشر که ماه گذشته فاش شد شاهزاده ولز میلیون‌ها یورو پول نقد در جریان نشست هایش با نخست وزیر سابق قطر دریافت کرده است.

بر اساس این گزارش پرنس چارلز در مجموع ۳ میلیون یورو (۲.۶ میلیون پوند) در جریان دیدار با شیخ حمد بن جاسم بن جابر آل ثانی دریافت کرده است.

ساندی تایمز گزارش داد که این مبلغ با چمدان به شخص پرنس چارلز تحویل داده شده است.

گفته می‌شود که انتقال این مبلغ در جریان دیدار‌های خصوص دو طرف، از جمله دیدار خصوصی رو در رو در کلارنس هاوس در سال ۲۰۱۵ رخ داده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرنس چارلز دریافت کرده ساندی تایمز پرنس چارلز بن لادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | افشاگری بزرگ نصرالله رادش؛ممنوع‌التصویری تا اتهام مصرف کوکایین!

ستاره بازی هاردتاک جدید خبرآنلاین است که به سردبیری فاطمه پاقلعه‌نژاد به طور انحصاری
از آپارات پخش می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904226

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی نقاشی‌های جعلی را شناسایی کرد
  • ببینید | افشاگری بزرگ نصرالله رادش؛ممنوع‌التصویری تا اتهام مصرف کوکایین!
  • خداحافظی اشک‌بار افسانه داوری در پارک دو پرنس
  • افشاگری جدید یک نماینده مجلس درباره دریافت خودرو فیدلیتی توسط نمایندگان
  • نمایندگان آمریکا افشاگری‌های «تهران‌تایمز» را تأیید کردند
  • انرژی و کارگر را با دلار ۱۵هزار تومانی دریافت میکنند اما ارز را میخواهند ۶۰هزار تومان بفروشند
  • آتش زدن بنر و پرچم هواداران دورتموند توسط طرفداران پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس پیش از آغاز بازی / فیلم
  • ایران ۶۲ میلیون دلار به همراه دیرکرد غرامت از هند دریافت می کند
  • گزارش گاردین از سربازان فراری اوکراین؛ «نمی‌خواهیم بمیریم»
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره