Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنگربان آلمانی بارسلونا بر این باور است که تیم کنونی او می‌تواند در هر رقابتی برای کسب عنوان قهرمانی به میدان برود.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، بارسلونا با هدایت ژاوی تغییرات زیادی در تابستان داشته است. بازیکنان بسیار خوبی راهی آبی اناری ها شده اند و عملکرد تیم در بازی های دوستانه هواداران این تیم را برای فصل پیش رو امیدوار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراشتگن، سنگربان آلمانی بارسلونا گفت: اکنون ما تیمی داریم که می تواند در هر رقابتی برای قهرمانی به میدان برود. هر بازیکنی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی می جنگد چرا که رقیب بسیار خوبی دارد. رقابت بین بازیکنان تیم بسیار خوب است و به همه کمک می‌کند.

او ادامه داد: ما اکنون تیمی داریم که نسبت به سال های قبل بهتر است و این به خاطر خریدهای خوبی است که داشته ایم. خریدهای جدید، سطح کیفی تیم را بالا خواهند برد. کنده و کریستینسن در کارهای دفاعی بسیار به تیم کمک خواهند کرد.

تراشتگن درباره لواندوفسکی گفت: او امشب بدشانس بود و نتوانست گلزنی کند با این حال عملکرد خوبی داشت. او به زودی تفاوت ها را رقم خواهد زد.

او درباره دی یانگ  هم گفت: او بازیکن بسیار خوبی است و دوست داریم که در تیم باقی بماند. او و باشگاه باید در این زمینه تصمیم بگیرند. برای این دی یانگ بهترین ها را آرزو می کنم.

خبرهای زیادی درباره جدایی این بازیکن از بارسلونا به گوش می رسد و به نظر می رسد که آبی اناری ها برای فرار از بحران مالی چاره‌ای جز فروش این بازیکن هلندی ندارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مارک آندره تراشتگن تیم فوتبال بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!

سرمربی منچسترسیتی به ستاره پرتغالی قول داده که در صورت تمایل به ترک سیتی، مانع او نخواهد شد.

طرفداری | پپ گواردیولا مشکلی با انتقال برناردو سیلوا به بارسلونا ندارد.

به گزارش اسپورت کاتالان، همانند دو فصل گذشته، نام برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی منچسترسیتی، در صدر فهرست نقل و انتقالات ژاوی قرار گرفته است. به نظر می‌رسد ارتباطی عمیق بین این بازیکن و سرمربی بارسا شکل گرفته، همان‌طور که تابستان گذشته نیز با هم صحبت‌هایی داشته‌اند .شواهد حاکی از آن است که این بازیکن 29 ساله تمایل زیادی دارد پس از کسب افتخارات متعدد با منچسترسیتی تحت مربیگری پپ گواردیولا، چالش جدیدی را در فوتبال اسپانیا و به طور خاص در بارسلونا تجربه کند. با وجود تمدید قرارداد سیلوا با قهرمان انگلستان تا سال 2026، گواردیولا با درکی مثال‌زدنی، به این بازیکن قول داده که در صورت تمایل به ترک سیتی، مانع او نخواهد شد. پپ اگرچه در یکی‌دوفصل اخیر برای ماندن برناردو سیلوا پافشاری کرده بود، حال چراغ سبز خود را به این ستاره پرتغالی نشان داده است. انتقال این هافبک تکنیکی به بارسلونا، رقمی در حدود 58 میلیون یورو (50 میلیون پوند) برای آبی‌اناری‌ها هزینه خواهد داشت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ماجراجویی تراکتور و سپاهان بدون حضور سرخابی ها؛ جامی برای فرار از بحران و انتقاد
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟