Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم کوک مدیرعامل اپل در این مورد گفته است: بسیاری از کاربران گوشی‌های اندرویدی به استفاده از آیفون روی آورده‌اند. از همین رو ما در سه ماهه منتهی به ژوئن رکورد درآمدی خوبی داشته‌ایم.

لوکا ماستری مدیر امور مالی اپل نیز در این مورد گفته است: در نتیجه این عملکرد فروش که همراه با وفاداری بی‌نظیر مشتریان بوده، میزان استفاده فعال از آیفون به بالاترین حد خود در تمام مناطق جغرافیایی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع، آخرین نظرسنجی از مصرف کنندگان ایالات متحده نشان می‌دهد رضایت مشتریان آیفون ۹۸ درصد است. همچنین رکورد مهاجرت از اندروید به آیفون در سه ماهه منتهی به ژوئن با رشد دو رقمی قابل توجه بوده است.

بر اساس بررسی‌های اپل بخش زیادی از این مهاجران از کشورهای اندونزی، ویتنام و هند هستند و علاوه بر رضایت از آیفون، استفاده از خدمات نسل پنجم آیفون‌های جدید نیز در این تصمیم به مهاجرت مؤثر بوده است. در میان محصولات مختلف اپل، بیشترین میزان مهاجرت مربوط به آیفون بوده و رایانه‌های مک و آی پد نیز در رتبه‌های بعدی اقبال بوده‌اند.

منبع: مهر

تماشاخانه ببینید| چگونگی شکستن شیشه خودرویی که در سیل گیر کرده ببینید| خرج کردن ثروتمندان جهان دوباره شروع شد/ رونق فروش لباس و خودروهای لوکس فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16

ایتنا - کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.
شرکت آمریکایی اپل قصد دارد در سپتامبر آینده از گوشی جدید خود با نام آیفون 16 رونمایی کند، در حالی که برخی اطلاعات به بیرون درز کرده شکل و اندازه دستگاه را فاش می کند.

به گزارش ایتنا، سانی دیکسون که به دلیل افشای اطلاعات مکرر خود در رابطه با دستگاه‌های اپل شناخته می‌شود، روز یکشنبه در حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس  تصویری را به اشتراک گذاشت که اندازه صفحه نمایش گوشی‌های آیفون 16  را به همراه جزئیاتی در مورد دوربین نشان می‌دهد.

طبق تصویر، آیفون 16 معمولی اندازه صفحه نمایش 6.1 اینچی را حفظ خواهد کرد، در حالی که مدل Pro دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی خواهد بود.

 

مدل پلاس نیز مجهز به صفحه نمایش سنتی 6.7 اینچی خواهد بود، اما آیفون 16 پرو مکس دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی بزرگتر خواهد بود و همچنین تصویر حالت دوربین متفاوتی را برای نسخه معمولی و نسخه پلاس آیفون 16 نشان می دهد.

کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • شکایت کاربران از هشدارهای آیفون
  • تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون
  • اختلال آلارم کاربران آیفون را کلافه کرد
  • استادانی که جلوی مهاجرت دانشجویان را می گیرند
  • دور زدن قانون ممنوعیت آیفون با پرداخت ۲ میلیون تومان برای ریجستری
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • کارگر؛ رضایت شغلی و توسعه اقتصادی
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ