Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@16:05:00 GMT

معرفی بهترین بخاری فضای باز

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۱۵۰۹

معرفی بهترین بخاری فضای باز

بخاری فضای باز یا بخاری باغی فضای باز نوعی سیستم گرمایشی می باشد که در فضا های بازی که سقف ندارند مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

بخاری فضای باز چیست و ویژگی های 

بخاری فضای باز یا بخاری باغی فضای باز نوعی سیستم گرمایشی می باشد که در فضا های بازی که سقف ندارند مورد استفاده قرار می‌ گیرد. می تواند برای مهمانی های فضای باز استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بخاری فضای باز همچنین می تواند برای استفاده در انواع رستوران ها و کافه ها مورد استفاده قرار گیرد. این سیستم در فضای باز برای پذیرایی از مهمان ها بسیار مناسب می باشد. بخاری های فضای باز علاوه بر گرم کردن محیط هایی مانند تالار های پذیرایی و تراس و باغ ها و حیات ها به دلیل داشتن طراحی خاص و زیبا در مورد توجه افراد قرار دارد به همین دلیل از این بخاری ها می توان در فضای باز برای افزایش زیبایی  محل مورد نظر استفاده کرد.  بخاری های فضای باز یک  پیشنهاد بسیار عالی برای گرم کردن فضای باز می باشند، این بخاری ها  به نام‌ های مختلفی مانند بخاری قارچی نیز شناخته شده است. بخاری ها به نام‌ های دیگر نیز شناخته شده است و به آنان هیتر های تابشی نیز می‌ گویند که روش انتقال گرما در آنها از نوع تابشی می باشد. قدرت گرمادهی بخاری های فضای باز بسیار عالی می باشد، نحوه عملکرد آن ها می‌ توانند از طریق برق یا گاز باشد. بخاری های فضای باز با بخاری های معمولی تفاوت بسیار زیادی دارد و تفاوت آن ها در نحوه انتقال انرژی می باشد. فضای پوشش دهی بخاری های فضای باز با پارامتری به نام btu اندازه گیری می شود. 

خرید بخاری فضای باز

برای خرید بخاری فضای باز یا هیتر باغی باید پارامتر های زیادی را بسنجید اینکه چه میزان فضایی میخواهید گرم شود چقدر بودجه در نظر دارید و یا برای چه مکانی میخواهید استفاده کنید یکی از بهترین انواع بخاری فضای باز میتوان بهبخاری هرمی و یا بخاری قارچی اشاره کرد این محصول برای تمام فضاهای باز مورد استفاده بوده و یک محصول همه کاره است. بهترین سایت برای خرید بخاری فضای باز میتوان به سایت ترب و یا دیجی کالا و همینطور فروشگاه ویلاسازه یا سوبیا مراجعه کنید.

سوخت بخاری فضای باز

یکی از بهترین مزایای بخاری­های فضای باز این است که بسیاری از آن­ها برای کار بدون برق طراحی شده­اند. برای گرم نگه داشتن خود با بخاری فضای باز می­توانید از سوخت یا گاز استفاده کنید. این بخاری به ویژه در مکان­هایی که برق وجود ندارد مفید است. همچنین بخاری­های فضای باز دارای یک محفظه اختصاصی برای نگهداری مخزن پروپان هستند که به شما امکان می­دهد هر زمان و هر مکان آن­ها را راه اندازی کنید.  

نکاتی که هنگام خرید بخاری در فضای باز باید در نظر بگیرید

شکل بخاری فضای باز

بخاری‌های فضای باز به شکل­های شگفت انگیزی متنوع هستند. اولاً، شما طرح­های بزرگ و تقریباً یکپارچه دارید که کاملاً بلند هستند. این بخاری‌های بزرگ برای استفاده در فضای باز عالی هستند زیرا سطح وسیعی را می‌پوشانند، اگرچه می‌توانند مانع شوند و فضای زیادی را اشغال کنند.

پس، بخاری‌های کم کلیدتری دارید، که برخی حتی خود را به عنوان لامپ نشان می‌دهند. این شکل به شما این امکان را می­دهد که بخاری­ها را در مناطق محتاطانه­تری قرار دهید که شما یا مهمانان شما انتظار آن را ندارید.

 نقطه ضعف این کار این است که بخاری فضای باز نمی­تواند به اندازه طرح­های بزرگ­تر منطقه را پوشش دهد. طرحی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد.

معیارهای انتخاب بخاری فضای باز چیست؟

از جمله معیارهای انتخابی که باید در نظر گرفته شود، مهمتر از همه سلیقه شما و خواسته های شماست. یک هیتر هیزم سوز، آسایش حرارتی طبیعی و بویایی را ارائه می دهد (آتش چوب بوی خوبی می دهد!)، برای فضایی دلپذیرتر. برعکس، اگر به دنبال قدرت گرمایشی هستید، بخاری مادون قرمز در فضای باز با نیازهای شما سازگارتر خواهد بود. اگر قصد جابجایی منظم آن را دارید، جنبه بصری، فضا و حمل و نقل را نیز در نظر می گیرد. علاوه بر این عوامل انتخاب، سوالات فنی خاصی نیز باید پرسیده شود تا بتوان بهترین انتخاب را انجام داد.

چه منطقه را در نظر دارید که گرم نگه دارید؟

همانطور که در بالا ذکر کردیم، همه بخاری های فضای باز برای یک سطح گرمایشی در نظر گرفته نشده اند. این مورد در مورد گرمایش داخلی نیز صادق است. منقل گازی دارای استقلال طولانی مدت است اما محدوده عمل شما را بسیار کاهش می دهد. چه یک شومینه در فضای باز باشد یا یک منقل چوبی، سطح گرمایش به سختی مهمتر است. بنابراین، اگر می خواهید یک فضای بیرونی بزرگ را گرم کنید، بخاری پاسیو توصیه می شود. قبل از خرید بخاری فضای باز، باید منطقه ای را که قصد گرم کردن آن را دارید بدانید.

مزیت ها و معایب بخاری فضای باز

بخاری فضای باز از نوع بخاری‌ هایی می باشد که جدیداً مرسوم شده است و این بخاری دارای مزایایی است  که باعث شده است افراد زیادی به سمت استفاده از آن ها سوق پیدا کنند. از مزایای اصلی بخاری فضای باز می توان به زیبایی آن ها اشاره کرد. زیبایی و سبک بخاری فضای باز باعث شده است تا افراد زیادی برای تزیین رستوران ها یا کافه ها و حتی برای تزیین و دکوراسیون حیاط و باغ های خود از این بخاری ها استفاده کنند. بخاری فضای باز جلوه بصری خوبی دارد بنابراین علاوه بر اینکه می‌ تواند به خوبی اطراف را گرم کند،  به دلیل زیبایی بصری خود یک وسیله دکوراتیو برای  تزیین محیط به شمار می‌ رود. از دیگر مزیت های بخاری های فضای باز می توان به وزن سبک آن ها اشاره کرد به همین دلیل  افراد می توانند به راحتی آن ها را از جایی به جای دیگر منتقل کنند و از طرف دیگر این موضوع باعث شده است تا این بخاری ها یک گزینه عالی برای اجاره دادن باشند. روش نصب به بخاری های فضای باز نیز بسیار راحت می باشد ، البته این مورد  یکی از مزایای  مورد توجه در مورد این بخاری ها می باشد. به عنوان مثال برای نصب بخاری های فضای باز برقی تنها کافی است تا آن را به پریز متصل کنید. از دیگر مزیت ها در مورد بخاری های فضای باز می توان به ایمنی آنها اشاره کرد. از طرف دیگر هزینه اجاره بخاری فضای باز بسیار مقرون به صرفه و ارزان می باشد اما از معایب آن تنها می‌ توان به اتلاف انرژی اشاره کرد. 

 

اساسی ترین ویژگی بخاری فضای باز

از مهم ترین ویژگی ها در مورد بخاری فضای باز می توان به امنیت بالا و کیفیت بسیار عالی بخاری فضای باز اشاره کرد. بخاری های فضای باز به گونه ای طراحی شده اند تا با استفاده از میزان کمی از سوخت بتوانند بهره‌ وری و راندمان بالایی داشته باشند. از طرف دیگر بخاری های فضای باز به علت داشتن طراحی مناسب‌، فضای کمتری را اشغال می کنند. همچنین باید اشاره کنیم که مصرف انرژی این بخاری ها به صورت بهینه می باشد  و از از بین رفتن انرژی و حرارت تولید شده جلوگیری می کند و این موضوع مربوط به طراحی بخاری های فضای باز می باشد. همچنین علاوه بر داشتن طراحی جذاب و مصرف بهینه می‌ توان به جابجایی و انتقال آسان بخاری های فضای باز اشاره کرد. بخاری های فضای باز به علت سبک بودن به راحتی جابجا می شوند و از طرف دیگر به دلیل داشتن طراحی ساده به راحتی نصب و راه اندازی می شوند و نیاز به نصاب برای نصب بخاری های فضای باز نمی باشد. 

 

منبع: ویلاسازه

 

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال پوشش حمل و نقل رستوران ها گاز مورد استفاده بخاری ها داشتن طراحی فضای باز فضای باز فضای باز طرف دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران

با توجه به حضور گسترده شهروندان در ایام بهاری در بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران طرح بازرسی HSE از بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران توسط ادارت HSE واحد‌های تابعه شهرداری تهران با نظارت مستمر دبیرخانه HSE اجرا شد.

در این طرح تعداد ۱۴۸۵ بوستان مورد بازرسی تخصصی HSE قرار گرفت و با در نظر گرفتن مخاطرات و الزمات قانونی تعداد ۱۵۶۱۴ عدم انطباق (موارد ناایمن) شناسایی شد که بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از تعداد مذکور ۷۷۷۷ مورد رفع و باقیمانده در دست پیگیری است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند