Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@14:43:03 GMT

پلمپ مزرعه رمز ارز در قشم با 6هزار ماینر+عکس

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۱۵۵۱

پلمپ مزرعه رمز ارز در قشم با 6هزار ماینر+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان صبح امروز در گفت و گوی رسانه‌ای از کشف مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز با 6 هزار دستگاه ماینر خبر داد و گفت: این مزرعه در یکی از نواحی صنعتی این جزیره کشف شد.

به گفته وی، این مزرعه بسیار بزرگ از طریق 8 دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت 630 کیلوولت آمپر تغذیه می‌شد و در هنگام روشن بودن همه دستگاهها به میزان 45 مگاوات برق مصرف می کند که در نوع خود حجم بسیار زیادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان خاطرنشان کرد: مزرعه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال با دستور قضایی توسط نیروی انتظامی پلمپ گردید.

 

کریمی تأکید کرد: ایجاد مزرعه و استخراج ارز دیجیتال تابع قوانین و مقررات خاصی است که متقاضیان با دریافت مجوز و استفاده از برق با تعرفه مشخص نسبت به راه اندازی قانونی آن اقدام می کنند. استفاده از دستگاههای غیرمجاز با استفاده از برق خانگی و کشاورزی علاوه بر اینکه اقدامی غیرقانونی است، باعث فشار به شبکه و در برخی مواقع قطعی برق می شود.

وی همچنین از هم استانیها خواست در صورت مشاهده استفاده غیرمجاز دستگاههای رمز ارز مراتب را از طریق شماره تلفن 121 یا اپلیکیشن برق من اعلام کنند.

انتهای پیام/ 3728

منبع: فارس

کلیدواژه: مزرعه رمز ارز هرمزگان قشم مزرعه استخراج ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نقش چین برای استخراج معادن افغانستان

سفیر حکومت طالبان در پکن اظهار داشت چینی‌ها خواستار افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه معادن افغانستان هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «بلال کریمی» سفیر حکومت افغانستان در پکن در دیدار با «شهاب‌الدین دلاور» وزیر معادن این کشور در مورد مسائل مختلف به‌ویژه قراردادهای معادن گفتگو کرد.

دلاور با اشاره به قراردادهای مس عینک، حوزه نفتی آمو، «طلا سمتی» در تخار و مس عینک دوم گفت: شرایط سرمایه‌گذاری در بخش صنایع استخراجی افغانستان واضح است، فرصت‌های سرمایه‌گذاری را مساعد کرده‌ایم که یکی از شرایط مهم آن فرآوری صد درصد  در داخل این کشور است.

وی افزود: تمام سرمایه‌گذاران ملی و بین‌المللی می‌توانند در عرصه منابع معدنی افغانستان سرمایه‌گذارای کنند.

در این دیدار کریمی نیز با اشاره به دیدارهایش با سران شرکت‌های قراردادی حوزه نفتی آمو و مس عینک در چین گفت سرمایه‌گذاران چینی خواستار سرمایه‌گذاری بیشتر در بخش معادن افغانستان هستند.

ابراز آمادگی چینی‌ها برای سرمایه‌گذاری در معادن افغانستانیادداشت| جایگاه معادن افغانستان در منظومۀ تجارت خارجی چیننقش چین در رونق پالایشگاه‌های خصوصی نفت در شمال افغانستان

پیش از این وزارت معادن افغانستان از آمادگی چینی‌ها برای سرمایه‌گذاری 10 میلیارد دلاری در معادن «لیتیوم» افغانستان خبر داده بود.

چین یکی از کشورهایی است که برای سرمایه‌گذاری در بخش معادن افغانستان به صورت عملی ورود پیدا کرده است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • چگونه پاکستانی‌ها از ضایعات الکترونیکی طلا استخراج می‌کنند؟ (فیلم)
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • افزایش نقش چین برای استخراج معادن افغانستان
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه
  • ۱۳ مزرعه غیر فعال تولید مرغ مادر آرین احیا می‌شود