Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@12:18:27 GMT

۳ حلقه چاه آب شرب شیروان وارد مدار مصرف شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۱۶۵۷

۳ حلقه چاه آب شرب شیروان وارد مدار مصرف شد

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شیروان در خراسان شمالی گفت: سه حلقه چاه جدید با دبی 86 لیتر بر ثانیه برای تامین پایدار آب شرب شهروندان در برخی از مناطق این شهر وارد مدار مصرف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شیروان با اعلام این خبر گفت: سه حلقه چاه جدید با دبی 86 لیتر بر ثانیه برای تامین پایدار آب شرب شهروندان در برخی از مناطق این شهر وارد مدار مصرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرام رمضانی اظهار داشت: دبی تولید چاه های آب شیروان، 295 لیتر بر ثانیه است به دلیل افزایش دمای هوا و بالارفتن مصرف آب آشامیدنی توسط مشترکان در چند هفته اخیر دیگر جوابگوی مصرف نیاز شهروندان نیست.

وی تصریح کرد: در این راستا؛ 2 حلقه چاه آهکی شیرکوه و دره گره زو با دبی مجموع 62 لیتر بر ثانیه و یک حلقه چاه در منطقه خانلق با دبی 24 لیتر بر ثانیه وارد مدار مصرف شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شیروان ادامه داد: 146 میلیارد و 500 میلیون ریال برای خرید لوازم لوله و اتصالات، حفر و تجهیز، برق رسانی، لوله گذاری، تجهیز و ساخت اتاقک 2 حلقه چاه شیرکوه و دره گره زو و 12 میلیارد ریال نیز برای چاه خانلق هزینه شد.

رمضانی بر رعایت الگوی مصرف تاکید کرد و گفت: میزان مصرف روزانه آب شهر 420 لیتر بر ثانیه است که توسط چاه ها و سد بارزو تامین می شود و در صورت عدم رعایت الگوی مصرف، تابستان را با قطعی آب مواجه خواهیم شد.

الگوی مصرف هر مشترک در ماه 20 مترمکعب و متوسط مصرف هر واحد خانگی این شهر در ماه، 11.72 مترمکعب است.

89 درصد مشترکان آب شیروان مسکونی و 11 درصد تجاری، اداری و صنعتی هستند و از مجموع کل اشتراکات آب خراسان شمالی، 18 درصد مربوط به شیروان است.

شهر شیروان با 85 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی بیش از 42 هزار مشترک آب دارد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب مصرف آب شرب حلقه چاه چاه آب شيركوه تجهيز و ساخت لوله گذاري برق رساني وارد مدار مصرف شد لیتر بر ثانیه حلقه چاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۱۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰ ثانیه با اخبار ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛  بسته ۱۲۰ ثانیه، کاری از مرکز ایلام که در خصوص تازه‌ترین اخبار روز تهیه می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • احیای ۲۳۰ هکتار از مراتع شیروان
  • مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است
  • ۱۲۰ ثانیه با اخبار ایلام
  • آبی که از سرچشمه گل آلود می شود ؛ داستانی تکراری این بار در روستای سرکلاته کردکوی
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد
  • بهسازی چاه‌ روستای کرخنگان مروست