Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راهور گفت: طبق آمار و گزارشات موجود هر قدر میزان تحصیلات رانندگان کمتر باشد ، تعداد تصادفات بیشتر بوده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا ایلام، سردار حسن مومنی در نشست شورای راهبری تصادفات استان ایلام که به ریاست دکتر بهرام نیا استاندار ایلام و مجموعه اعضاء برگزار شد، با اشاره به جمعیت روستایی کشور، گفت: ۲۷ درصد جمعیت کشور در روستاها زندگی می کنند که این در حالی است که ۳۹ درصد تصادفات منجر به فوت مربوط به روستاییان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی یادآور شد: همچنین حدود ۱۰ درصد تصادفات جاده ای در راه های روستایی به وقوع می پیوندد.

رییس پلیس راه راهور ناجا تصریح کرد: براساس آمار و گزارشات هر قدر میزان تحصیلات رانندگان کمتر باشد تعداد تصادفات نیز بیشتر بوده است.

سردار مومنی با اشاره آمار استان ایلام از نظر تصادفات به دلیل تخطی از سرعت غیر مجاز گفت: دلیل ۴۵ درصد وقوع تصادفات در ایلام سرعت غیر مجاز است.

وی با اشاره به اینکه سرعت غیر مطمئنه و غیر مجاز در استان دلیل اصلی تصادفات است، تاکید کرد: باید اولویت کنترل سرعت در محورهای مواصلاتی این استان در دستور کار قرار گیرد.

رییس پلیس راه راهور فراجا افزود: رفع نقاط حادثه خیز و آشکار سازی در تمامی محورهای مواصلاتی این استان باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایلام تصادفات تحصیلات رانندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۱۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر اساس آمار سازمان ثبت احوال؛ سال گذشته مردان بیشتر فوت کردند

در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل  برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند.

بر اساس این گزارش در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با تعداد  ۴۱۸ هزار و ۷۴۱  رویداد فوت ثبت شده، ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • بر اساس آمار سازمان ثبت احوال؛ سال گذشته مردان بیشتر فوت کردند