Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرید بیسیم واکی تاکی طنین Tanin از مرکز نمایندگی رسمی فروشگاه اینترنتی Walkie-Talkie معتبرترین فروشگاه اینترنتی بیسیم واکی تاکی مجاز میباشد... - اخبار بازار -

خرید بیسیم واکی تاکی طنین Tanin ازمرکز نمایندگی رسمی فروشگاه اینترنتیWalkie-Talkieمعتبرترین فروشگاه اینترنتی بیسیم واکی تاکی مجاز میباشد که دارای دو مدل Tanin GP23 , GP900 همراه با گارانتی معتبر عرضه میگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیسیم واکی تاکی مجاز برند طنین Tanin علاوه بر زیبایی و کیفیت ساخت بالا، از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است.

مرکز نمایندگی رسمی فروشگاه اینترنتی Walkie-Talkieمجموعه ای از بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در زمینه خرید و فروش بیسیم واکی تاکی طنین Tanin، گارانتی و خدمات پس از فروش و عرضه انواع لوازم جانبی اصل و اورجینال بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Taninبا مدل های متنوع و پرطرفدار که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد به کاربران ارائه می دهد.

فروشگاه اینترنتی Walkie-Talkie بزرگترین و جامع ترین وب سایت برای خرید آنلاین انواع مدل های  بیسیم واکی تاکی  طنین Tanin میباشد. همچنین می توانید در مرکز نمایندگی رسمی فروشگاه اینترنتی به آدرسwww.Walkie-Talkie.ir  از بهترین و متنوع ترین برندهای واکی تاکی از قبیل موتوکام  MOTOCOM، طنینTanin  ، صباSABA  ، کاوش KAVOSH ، تی بی TB LPD و ... با امکان مقایسه قیمت و مشخصات فنی و فیزیکی بازدید نمایید و پس از انتخاب با ساده ترین و ارزان ترین روش بیسیم واکی تاکی خود را در سراسر کشور درب منزل تحویل بگیرید و همچنین میتوانید برای پیگیری سفارش خرید از طریق لینک تماس با ما، در ارتباط باشید.

وب سایت: www.Walkie-Talkie.ir

فروشگاه اینترنتی Walkie-Talkie

نمایندگی رسمی فروش بیسیم واکی تاکی فروشگاه اینترنتی Walkie-Talkie ، تمامی مدل های عرضه شده برند طنین Tanin را در مجموعه خود فراهم نموده و قادر است پاسخگوی انواع سلیقه های خاص و تامین کننده نیاز تمامی مشتریان ، خریداران و متقاضیان گرامی باشد. بیسیم واکی تاکی طنینTanin  در دو مدل Tanin GP23 , GP900 با مجوز رسمی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میباشد که هر یک متناسب با نوع کاربری خریداران طراحی شده تا بیشترین بهره وری را ایجاد کنند. برخی بیسیم ها ساده و فاقد صفحه نمایش و کاربری ساده دارند و صرفا برای ارتباط صوتی استفاده می شوند، برخی دارای صفحه نمایش و آپشن ها و امکانات هستند که شما باید در نظر بگیرید که از بیسیم واکی تاکی طنین Tanin چه انتظاراتی دارید و در زمان بهره برداری از کدام امکانات آن استفاده خواهید کرد.

با توجه به طیف گسترده محصولات فروشگاه اینترنتی Walkie-Talkie ممکن است خرید و انتخاب بیسیم واکی تاکی در گام های نخست کمی گیج کننده بنظر برسد. به همین دلیل در این مقاله سعی کردیم تا راهنمای جامعی را برای خرید بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin ارائه دهیم.

معرفی مدل های بیسیم واکی تاکی طنین Tanin

بهترین بیسیم واکی تاکی طنین Tanin در مرکز نمایندگی فروشگاه اینترنتی Walkie-Talkie با هر بودجه ای و با کیفیت بالا و در دو مدل Tanin GP23 , Tanin GP900 عرضه میگردد.

 

 

بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin مدل GP-23

بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP-23  دارای ویژگی ها و آپشن های منحصر بفردی شامل: بالاترین استاندارد IP55(IP: مقاومت در برابر ضربه، گردوغبار و رطوبت) و دارای صفحه نمایش LED بصورت Seven Segment و باطری لیتیومی با ظرفیت 1700 میلی آمپر با قابلیت شارژ توسط کابل Port USB و پایه شارژر رومیزی و ... میباشد. بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin مدل GP-23 دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بهمراه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد و دارای مشخصات فنی و فیزیکی به شرح زیر است:

دارای 35 کانال در باند فرکانس UHFدارای استاندارد IP55 (IP: مقاومت در برابر گردوغبار ، ضربه و رطوبت)دارای صفحه نمایشLED  پنهاندارای باطری لیتیومی LI-ion با ظرفیت1700  میلی آمپرقابلیت شارژ با پایه شارژر وPort USB   دارای نشانگر میزان ذخیره باطریدارای سیستم کدگذاری جهت جلوگیری از شنود CTCSS , DCSصدای شفاف ، واضح و با کیفیت بالاابعاد: 60*90 میلیمتر ، ضخامت : 33 میلیمترارتفاع آنتن: 90 میلیمتروزن بهمراه باطری: 133 گرم

 

 

بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin مدل GP-900

بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP-900 ساخت ایران با مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بهمراه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد. داشتن استاندارد IP55 (IP: مقاومت در برابر ضربه ، گردوغبار و رطوبت) ، صفحه نمایش LCD و ... از ویژگی های این بیسیم میباشد و دارای مشخصات فنی و فیزیکی به شرح زیر است:

دارای 35 کانال در باند فرکانس UHFدارای استاندارد IP55 (IP: مقاومت در برابر گردوغبار ، ضربه و رطوبت)دارای صفحه نمایش LCD               دارای باطری لیتیومی LI-ion با ظرفیت1700  میلی آمپر   دارای نشانگر میزان ذخیره باطریدارای سیستم کدگذاری جهت جلوگیری از شنود CTCSS , DCSابعاد: 55*98میلیمتر ، ضخامت: 30 میلیمترارتفاع آنتن: 90 میلیمتروزن بهمراه باطری: 190 گرم

خرید ازنمایندگی رسمی فروشگاه اینترنتی Walkie-Talkie

امکان خرید بیسیم واکی تاکی طنین Tanin از مرکزنمایندگی رسمی فروشگاه اینترنتی Walkie-Talkie، مقایسه مشخصات فنی و فیزیکی بیسیم واکی تاکی طنین Tanin مدل های Tanin GP23 , GP900 با گارانتی و خدمات پس از فروش و عرضه کلیه لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی طنین شامل: باتری لیتیومی LI-ion ، پایه شارژ رومیزی (استند) ، دکمه PTT ، گیره کمری ، آنتن ، قاب و ... با نازلترین قیمت امکان پذیر میباشد و همچنین میتوانید برای پیگیری سفارش و خرید از طریق لینک تماس با ما ، در ارتباط باشید.

وب سایت: www.Walkie-Talkie.ir

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گارانتی و خدمات پس از فروش دارای صفحه نمایش مقاومت در برابر استاندارد IP55

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در بازدید از برداشت گندم مزارع کشاورزی شهرستان ایرانشهر گفت:از دهه دوم فروردین امسال تاکنون بیش‌از ۲۱ هزار ۳۲۰ تن گندم از کشاورزان استان به ارزش ۳۶۰ میلیارد تومان خریداری شده است.
سید محمدرضا سید حسینی با بیان اینکه در سال زراعی جاری ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است افزود: کار برداشت حدود۳۰ درصد از گندمزار‌های سیستان وبلوچستان به اتمام رسیده است.
وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰دستگاه دروگر برای برداشت گندم و ۱۶ مرکز خرید برای تحویل گندم کشاورزان در سطح استان پیش بینی و به بهره‌برداران در برداشت و خرید گندم کمک میکنند.
سیدحسینی گفت: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در سیستان وبلوچستان گندم کشت شد و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • قیمت دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا ؟ + انواع آن
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • فروش اینترنتی دارو
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک