Web Analytics Made Easy - Statcounter

-محمد رضا فلاح نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براین اساس محل برگزاری آیین های  عزاداری در سطح استان البرز باید توسط ایستگاه های آتش نشانی تحت پوشش قرار گیرند.

وی ادامه داد: همچنین تکایای عزاداری و ایستگاههای صلواتی باید در موقعیتی قرار گیرند که امکان دسترسی نیروهای عملیاتی آتش نشانی به آن میسر بوده و سبب سد معبر یا مختل شدن عبور و مرور خودروها نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح نژاد بیان داشت:  به منظور پیشگیری از ایجاد ترافیک و وقوع حوادث احتمالی ، از برپایی تکایای عزاداری و ایستگاههای صلواتی در میدان ها خودداری و تکایا، ایستگاههای صلواتی نباید در زیر تیرهای چراغ برق و یا در مجاورت منازل مسکونی برپا گردند زیرا در صورت بروز هرگونه حریق احتمالی امکان سرایت آتش سوزی به منازل مسکونی همجوار وجود دارد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز اضافه کرد: برق محل باید از انشعابات استاندارد تامین  و سیستم برق رسانی مذکور باید به فیوز متناسب با آمپر مصرفی مجهز شود.

وی یاد آورشد: همچنین دردستورالعمل ارسالی برای تکایای عزاداری استان البرز آمده برای انتقال برق باید از کابل های متناسب با آمپر مصرفی استفاده و همچنین کابل ها از مکانی ایمن و عاری از هرگونه مواد قابل اشتعال انتقال داده شوند.
فلاح نژاد تاکید کرد: از عبور دادن سیم ها و کابل ها از لابه لای داربست های فلزی و چادرهای برزنتی به صورت عریان ، خودداری شود چراکه در صورت وقوع کوچک ترین تماس الکتریکی ، احتمال بروز آتش سوزی و یا برق گرفتگی وجود خواهد داشت.
وی افزود: استفاده از پوشش های نامناسب برای اتصالات الکتریکی ، مغایر با اصول و ضوابط ایمنی است و باید به جای آن از ترمینال های چینی یا بست های مخصوص استفاده  کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اعلام اینکه توصیه های دیگری نیز دراین دستور العمل آمده که از سوی تکایای عزاداری باید مورد توجه قرار گیرد از متولیان برپایی تکایای عزاداری خواست تا سایر نکات ایمنی این دستور را مورد توجه قرار دهند.

برچسب‌ها روز آتش نشانی و ایمنی هیأت عزاداری استانداری البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز آتش نشانی و ایمنی هیأت عزاداری استانداری البرز روز آتش نشانی و ایمنی هیأت عزاداری استانداری البرز تکایای عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل هدیه روز معلم به اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد

در این دستورالعمل آمده است: براساس مصوبه شورای دانشگاه و در راستای تمجید و تکریم از مقام بی بدیل استادان و همچنین تحقق راه‌کنش «تعلق سازمانی و بهره‌وری منابع انسانی با تلاش مستمر در جهت افزایش مشارکت و رضایت‌مندی آن‌ها» در سند تحول و تعالی دانشگاه و به منظور قدردانی و بزرگداشت مقام شامخ استادان دانشگاه، هدیه روز معلم به مبلغ 12 میلیون ریال (یک میلیون و 200 هزار تومان) برای اعضای هیأت علمی تمام‌وقت اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی و اعضای هیأت علمی وابسته توسط واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه قابل پرداخت است.

لازم به ذکر است، براساس بندهای این دستورالعمل به اعضای هیأت علمی نیمه‌وقت یک دوم مبلغ مذکور معادل 6 میلیون ریال (ششصد هزار تومان) تعلق می‌گیرد. اعضای هیأت علمی که از واحدی به واحد دیگر منتقل شده‌اند یا مأمور هستند، از واحدی که حقوق دریافت می‌کنند هدیه مزبور قابل پرداخت است.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1229012 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه
  • تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • CPU چیست؟ به زبان ساده و نحوه کار
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • ChatGPT در تشخیص آبسه مغزی شکست خورد
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید