Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@02:40:16 GMT

اقدام بحث‌برانگیز کیمیا علیزاده در اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۱۹۴۶

اقدام بحث‌برانگیز کیمیا علیزاده در اینستاگرام

فرارو: کیمیا علیزاده یکی از معروف‌ترین ورزشکاران تاریخ ایران است. او به واسطه مدالی که در بازی‌های المپیک به دست آورد تبدیل شد به اولین زن تاریخ ورزش ایران که توانسته در المپیک کسب مدال کند.

به گزارش فرارو، این موضوع تنها موردی نیست که کیمیا را بسیار مطرح کرده، چون او اندکی بعد از کسب مدال، از ایران مهاجرت و پناهنده آلمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حالی اتفاق افتاد که رسانه‌های اروپایی توجه زیادی به این مورد نشان داده و مهاجرت این ورزشکار ایرانی را برجسته کردند. رفتن کیمیا از ایران، اما چندان بدون و حرف وحیدث نبود؛ از همان روز نخست شایعه شد که او به خواست همسرش مهاجرت کرده و خودش چندان رغبتی نداشته است. این مورد، اما با واکنش کیمیا مواجه و این موضوع را تکذیب کرد.

با این حال در ایران، بسیاری از رسانه‌ها نقش همسر او را در مهاجرتش پررنگ توصیف کردند. این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که حالا کیمیا به تازگی دو اقدام بحث‌برانگیز در اینستاگرام داشته که برایش شایعات مختلفی به همراه داشته است؛ اولین آن‌ها مربوط به انتشار پستی با لباس عروسی است که با متنی عجیب به ماجرای طلاق احتمالی‌اش دامن زده است. این طلاق احتمالی در یکی دو سایت ایرانی هم در چند روز گذشته بازتاب داشته است. مورد جدیدتر، ولی مربوط به پاک کردن تصاویر همسر سابق در اینستاگرام است. اقدامی که مباحث تازه‌ای به همراه داشته است. با وجود چنین موضوعاتی هنوز به طور رسمی خبری از کیمیا درباره شایعات رخ داده مطرح نشده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کیمیا علیزاده تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور

علی علیزاده در بجنورد گفت: ۴۰ درصد از سهم طرح کاشت یک میلیارد درخت شامل زراعت چوب صنوبر و اکالیپتوس است که باهمت مردم و بهره برداران بخش کشاورزی انجام می‌شود.

او گفت : بهره برداران در این طرح با کاشت درختان اقتصادی می‌توانند با زراعت چوب درآمد اقتصادی داشته باشند.
به گفته علیزاده در مرحله نخست اجرای این طرح باید ظرفیت کاشت نهال در نهالستان ها، عرصه‌های قابل کشت، نوع ارقام با توجه به شرایط آب و هوایی سنجیده شود.
رییس موسسه تحقیقات، جنگل‌ها و مراتع کشور در ادامه گفت: قرار نیست که منابع آب شرب، کشاورزی و یا صنایع برای اجرای این طرح استفاده شود و باید از آب‌های غیر متعارف از جمله آب دریا، باران بهره برد، به طور مثال در کاشت درختان حرا از آب دریا استفاده و در مناطقی نیز کاشت درخت در عرصه‌های منابع طبیعی از آب باران مشروب خواهد شد.

پویش کاشت یک میلیارد درخت از سال گذشته در سراسر کشور آغاز شده است و قرار است در طی چهار سال یک میلیارد درخت در کشور کاشته شود که سهم خراسان شمالی دراین چهار سال ۱۶ میلیون اصله نهال است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در ایران
  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند
  • رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در ایران
  • تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور
  • اقدام کمیسیون اروپا علیه فیس بوک و اینستاگرام
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است