Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی‌های کشورهای اسلامی از ۱۸ مرداد در قونیه ترکیه آغاز می‌شود و ۳ رشته ورزشی معلولان برای اولین‌بار در این بازی‌ها حضور خواهند داشت.

به گزارش ایران اکونومیست، بازی‌های کشورهای اسلامی از ۱۸ تا ۲۷ مرداد در قونیه ترکیه برگزار می‌شود و ۳ رشته ورزشی معلولان (شنا، تیروکمان و تنیس روی میز) برای اولین‌بار در این دوره از بازی‌ها حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین گروه از کاروان در رشته پاراشنا است که روز چهارشنبه، ۱۲ مرداد عازم قونیه خواهد شد و رقابت‌های ورزشکاران در روزهای ۱۶ تا ۲۰ مرداد ماه برگزار می‌شود.

علی امینی، شاهین ایزدیار، سینا ضیغمی‌نژاد، ابوالفضل ظریف و محمد کریم‌زاده ۵ ورزشکار اعزامی به این بازی‌ها هستند.

علیرضا ایزدی ( سرمربی)، حمید حسنی سعدی ( مربی) 

دومین گروه از کاروان تیم پاراتیروکمان است که روز یک‌شنبه ۱۶ مرداد ماه عازم قونیه می شود و رقابت‌های نمایندگان کشورمان در این رشته روزهای ۱۹ تا ۲۲ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

هادی نوری، سینا منشاء‌زاده، رمضان بیابانی، منیر السادات حسینی، مریم یاورپور و فرزانه عسگری (کامپوند زنان و مردان)، غلامرضا رحیمی، اصغر زارعی‌نژاد، محمدرضا عامری و سمیه رحیمی (ریکرو مردان و زنان) و محمدرضا زندی(W۱) ۱۱ ورزشکار اعزامی به این بازی‌ها هستند.

مجید کهتری ( سرمربی)، جبرئیل عبادی و لیلا سخائی‌فر ( مربی) 

هم‌چنین نمایندگان کشورمان در رشته پاراتنیس روی میز، روز چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه وارد قونیه می‌شوند و رقابت‌های آن‌ها نیز در روزهای ۲۲ تا ۲۴ مرداد ماه انجام می شود.

فاطمه محمدی و فاطمه اعتصامی‌نیا (کلاس ۱۰)، سمیه مصطفوی و پگاه کلهرودی (کلاس ۸ و ۹)، مهدی معصومی و جواد فولادی (کلاس ۵) و حمید شیخ‌زاده و امین صادقیان (کلاس ۴) ۸ ورزشکار پاراتنیس اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی را تشکیل می‌دهند.

سید ابراهیم واقفی و راضیه دستغیب (سرمربی)، سیما لیموچی ( مدیر فنی) 

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از ۱۸ مرداد ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه به طور رسمی آغاز و تا ۲۷ مرداد ادامه خواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: بازیهای کشورهای اسلامی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بازیهای کشورهای اسلامی بازی های کشورهای اسلامی مرداد ماه بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۲۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در جریان برگزاری دومین اجلاس همکاری‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای آفریقایی، کمیته همکاری‌های کشاورزی با حضور نمایندگان معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی در سالن اجتماعات سازمان مدیریت صنعتی برپا شد.

با توجه به درخواست وزرای تجارت دو کشور نیجر و آفریقای مرکزی از ایران جهت حمایت از بخش کشاورزی، نمایندگان و مدیران بخش‌های مختلف ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور را ارائه کرده و فریبرز عباسی، مشاور وزیر و مجری طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری نیز توضیحاتی در رابطه با تجارب بخش دولتی و شرکت‌های بخش خصوصی مرتبط در حوزه آب و آبیاری ارائه کرد.

همچنین توانایی‌های ایران در زمینه‌های گوناگون مدیریت پایدار خاک و به ویژه مطالعات خاک‌شناسی و تهیه نقشه‌های مدیریت‌پذیر و تولید و صادرات کودها و اصلاح کننده‌های زیستی خاک نیز معرفی شد.

در پایان آمادگی ایران برای حضور در کشورهای آفریقایی و همکاری در اجرای پروژه‌های آب و خاک اعلام شد.

کد خبر 6092123

دیگر خبرها

  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان و معلولان تجهیز می شود
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • در کشورهای پیشرفته نخبه ترین افراد وارد رشته علوم انسانی می‌شوند
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی