Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل حلالی با توجه به مشکلاتی که پرسپولیس برای پیدا کردن یک مهاجم با آن دست و پنجه نرم می‌کند، گفت: مدیریت باشگاه نباید به هر خواسته‌ای تن بدهد. ما بازیکن نساختیم، امکانات نداشتیم و سرمایه‌ای نگذاشتیم.

وی که با «رادیو تهران» گفتگو می‌کرد، ادامه داد: مهاجمانی که اسمشان می‌آید یک سال بازی کردند و شاید دو گل هم نزدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌توانستیم بهتر بسازیم ولی هیچ باشگاهی ۱۰ میلیارد روی تیم‌های پایه نیاورد تا ببینند می‌شود بازیکن ساخت.

سرمربی سابق تیم فوتبال امید پرسپولیس تصریح کرد: چون نساختیم باید به خواسته ای جنت‌ها تن بدهیم و جیب آنها را پر کنیم؛ ما خودمان ترتیب اثر ندادیم. ناراحتم برای پرسپولیس که دنبال مهاجم است.

حلالی همچنین خاطرنشان کرد: من به اینها طرح سه ساله می‌دهم و تا آخر عمرشان اینها را بیمه می‌کنم به شرطی که طرح من دانه به دانه انجام بشود. وقتی قرارداد من سرمربی امید یک سوم قرارداد تدارکات تیم بزرگسالان است چه توقعی دارید؟ تدارکات بزرگسالان سه برابر و ماساژور تیم بزرگسالان دو برابر من حقوق می‌گرفتند. قرارداد من زیر ۱۰۰ میلیون تومان بود؛ یعنی ماهی ۱۰ میلیون هم نمی‌شود و پول بنزین من هم در نمی‌آید. چطور ۱۲ ساعت وقت بگذارم و سالم کار کنم؟

وی گفت: من آدم قانعی هستم و مثل اینها شعار نمی‌دهم. حتی هزینه بازیکنی که پایش را جراحی کرد از جیبم داده‌ام. الان هیچکس سراغم نیامد. درد من درد پرسپولیس بود. امیدوارم فردی بیاید همانطور که تیم بزرگسالان برایش مهم است، آکادمی و امیدها هم برایش اهمیت داشته باشد.

کد خبر 5551930

منبع: مهر

کلیدواژه: اسماعیل حلالی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مهدی طارمی هندبال مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی فوتبال ایران تکواندو کمیته ملی المپیک تیم هندبال دختران ایران تیم فوتبال پورتو کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده است.

این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند بازیکن پرسپولیس که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند، به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روز‌ها نیز شده است.

یکی از ۱۱ بازیکنی که قرارداد وی در پایان فصل به اتمام خواهد رسید، سعید صادقی وینگر این تیم است. صادقی در تابستان سال ۱۴۰۱ بعد از درخشش در لیگ بیست و یکم با حواشی فراوان به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست و سال گذشته نیز قرارداد خود را با قرمز‌ها تمدید کرد.

سرمربی برزیلی پرسپولیس علاقه‌ای به این بازیکن ندارد و او در لیست تمدیدی‌ها اوسمار قرار ندارد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد در پایان فصل صادقی بعد از ۲ سال حضور در پرسپولیس از جمع قرمز‌ها جدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!