Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@11:59:07 GMT

رفع آبگرفتگی در خوزستان / پوشش امدادی حوادث ۵ شهر

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۲۵۳۴

رفع آبگرفتگی در خوزستان / پوشش امدادی حوادث ۵ شهر

ایسنا/خوزستان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به امدادرسانی در مناطق دچار بارندگی گفت: در حال حاضر در هیچ منطقه‌ای آبگرفتگی وجود ندارد.

امیر عباس نجفی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به فعالیت سامانه مانسون در خوزستان اظهار کرد: در پی هشدارها، کلیه شعب و پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در حالت آماده‌باش قرار گرفتند و حدود ۸۰ تیم به منظور امدادرسانی به آسیب‌دیدگان احتمالی پیش‌بینی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تقویت ذخایر انبارهای امدادی به منظور پاسخگویی سریع در صورت وقوع حوادث افزود: تیم‌های ارزیاب و جست‌وجو و نجات به نزدیک‌ترین نقاط حادثه‌خیز در شمال خوزستان اعزام شدند تا پس از بارندگی، پاسخگویی خوبی داشته باشند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در باغملک، بهبهان، ایذه، مسجدسلیمان و اندیکا حوادثی به صورت موردی رخ داد که پوشش امدادی لازم انجام شده است.

نجفی ادامه داد: با توجه به این‌که پس از بارندگی‌های رگباری بلافاصله تخلیه آب و امدادرسانی انجام می‌شود، در حال حاضر در هیچ منطقه‌ای آبگرفتگی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه دو مورد اسکان اضطراری در اندیکا و ایذه انجام شده است، عنوان کرد: در مسجدسلیمان، باغملک و آغاجاری چند مورد ورود آب به منازل رخ داده بود که تخلیه آب و امداد و نجات انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان هلال احمر سیل تابستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده

کمیل پرناک در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۲۰:۲۰ یک شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر _ منطقه امیر هنده فوشازده، واژگونی یک دستگاه مینی بوس ۱۸ مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: طی تماس صورت گرفته با شماره تلفن ۱۱۲، مرکز کنترل هماهنگی و عملیات امداد و نجات هلال احمر گیلان، نجاتگران پایگاه‌های لاکوژده آستانه اشرفیه، دیزبن و ناصرکیاده شهرستان لاهیجان با ۵ تیم امدادی شامل ۳ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه ست نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان گفت: پس از انجام عملیات رها سازی و خدمات سرپایی، بقیه مصدومین توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

کد خبر 6097795

دیگر خبرها

  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت