Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: در مجمع این فدراسیون در خصوص فرآیند برگزاری انتخابات و زمان آن تصمیم‌گیری خواهد شد تا تکلیف فدراسیون مشخص شود.

رسول هاشم‌کندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایران اکونومیست در خصوص شرایط برگزاری انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری، تصریح کرد: طبق اعلام قبلی مجمع فوق‌العاده فدراسیون دوچرخه‌سواری فردا و در ساعت ۱۴ برگزار می‌شود که از مهم‌ترین برنامه‌های این مجمع بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص فرآیند انتخابات و مسایل پیرامونی آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: افرادی که در تهران هستند و یا دسترسی به مجمع دارند به صورت حضوری و سایر نفرات به صورت غیرحضوری در این مجمع حضور خواهند داشت و امیدواریم بتوانیم مسئولیت و امانتی که بر دوش داریم را به شکلی مطلوب به انجام رسانده و وضعیت دوچرخه‌سواری ایران را پس از مدت‌ها روشن کنیم.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری در خصوص اعزام تیم پیست و جاده این فدراسیون به بازی‌های کشورهای اسلامی یادآور شد: تیم ایران چهارشنبه ۱۲ مردادماه راهی ترکیه می‌شود و امیدوارم نتایج خوبی را در این مسابقات رقم بزنند.

وی در واکنش به ارزیابی خود از تیم اعزامی گفت: با توجه به اینکه پس از مدت‌ها در پیست و جاده آسیا عملکرد خوب و موفقی داشتیم به نتایج بازی‌های کشورهای اسلامی هم خوش‌بین بوده و امیدوارم در این رویداد نیز دوچرخه‌سواری ایران بتواند عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته و قهرمانان کشورمان با مدال به کشور بازگردند. 

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از ۱۸ مرداد به میزبانی شهر قونیه ترکیه آغاز خواهد شد و دوچرخه‌سواران کشورمان باید به مصاف رقبای خود بروند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فدراسیون دوچرخه سواری ، رسول هاشم کندی ، رییس فدراسیون دوچرخه سواری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری رسول هاشم کندی رییس فدراسیون دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۲۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر