Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه‌وبویراحمد از خسارت ۳۱ میلیارد ریالی سیل و طوفان‌های چند روز گذشته به شبکه‌های توزریع نیروی برق این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس جمال معتمدی زاده در حاشیه بازدید از برخی روستاهای شهرستان مارگون به رسانه ها گفت: متاسفانه خسارت وارده سیل و طوفان های شدید چند روز گذشته به شبکه های توزیع نیروی برق در استان کهگیلویه و بویراحمد 31 میلیارد ریال بوده که امیدواریم در بارش روزهای آینده شاهد خسارت به شبکه های برق در استان نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح این خسارات، اظهارداشت: 12 اصله پایه، 10 دستگاه ترانسفورماتور و سه کیلومتر شبکه برق در شهرستان های درگیر با سیلاب ها و طوفان ها متاسفانه دچار خسارت شدید شدند که در همان شرایط بحرانی جوی، اقدامات لازم برای تامین برق پایدار به مشترکین انجام و تمامی مشترکین از نعمت برق پایدار برخوردار شدند.   مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی مشترکین برق اکنون در این استان از نعمت برق پایدار برخوردار بوده و مشکلی در زمینه تامین برق مشترکان نداریم.   معتمدی زاده از آماده باش بیش از 25 اکیپ عملیاتی و اتفاقاتی برای بارش های احتمالی روزهای آینده هم خبرداد و خاطرنشان کرد: بیش از 100 نیروی انسانی هم اکنون بصورت گروه بندی با وظایف مشخص درحال آمادگی برای تامین برق پایدار مشترکین بسر می برند.    وی افزود: بیشترین خسارت وارده سیل و طوفان به شبکه های توزیع برق در این استان مربوط به شهرستان بویراحمد با خسارتی حدود یک میلیارد تومان بوده و البته اکنون در هیچ نقطه ای از این شهرستان گزارشی مبنی بر قطع برق نداریم.   مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از مشترکین خواست در صورت قطع برق با تلفن 121 تماس گرفته و اطلاعات لازم را در اختیار اپراتورهای اتفاقاتی قرار دهند.   معتمدی زاده گفت: در سیل و طوفان تابستانی امسال بدلیل تعویض 400 کیلومتر از شبکه های سیمی به کابلی در سال گذشته، کمتر شاهد خسارات این حوادث غیرمترقبه به شبکه های برق بودیم که در نظر داریم در سالجاری تمامی شبکه های توزیع برق استان به کابلی تبدیل شود.   وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از هزار و 800 روستای دارای سکنه که از نعمت برق پایدار برخوردار هستند دارد، یادآورشد: با وجود بسته شدن محورهای ارتباطی برخی از این روستاها بدلیل سیل و طوفان، اما برق این روستاها اکنون تامین و روستانشینان در ارتباط با برق پایدار مشکلی ندارند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع نیروی برق سیل و طوفان برق پایدار برق استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون