Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از سما، پس از آن که رسانه‌های عبری جزئیات درز عملیات محرمانه سرویس اطلاعاتی اسرائیل (موساد) توسط «شمریت مایر»، مشاور«نفتالی بنت» نخست‌وزیرپیشین رژیم صهیونیستی را منتشر کردند، وضعیت هرج و مرج سراسر اسرائیل را فرا گرفته است.

بنا بر گزارش‌ها، اطلاعات از دفتر نخست‌وزیر به بیرون درز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه عبری هاآرتص جزئیات اتهام «دیوید بارنیا»، رئیس موساد علیه شیمریت مایر مبنی بر افشای اطلاعات مربوط به عملیات مخفیانه موساد در دوران ریاست بنت را منتشر کرد. 

هاآرتص گزارش داد که «شیمریت مایر» اندکی قبل از کناره گیری بنت از سمت نخست وزیری و اعلام خروج موقت از سیاست  استعفای خود را ارائه کرد.

این روزنامه عبری خاطرنشان کرد: «اطلاعات فاش شده نیم ساعت قبل از دیدار بارنیا و مایر منتشر شده و انگشت اتهام به سمت مایر گرفته شده است، البته افراد دیگری نیز به خوبی از جزئیات عملیات مخفی موساد مطلع بوده‌اند.» 

جدال شدیدی در داخل سرویس‌های امنیتی اسرائیل در مورد خطر افشای عملیات محرمانه موساد وجود دارد که بلافاصله پس از این عملیات فاش شد و به اطلاعات تل آویو آسیب جدی وارد کرد.

نزدیکان رئیس موساد گفتند که بنت به آنها گفته است که عملیات فاش خواهد شد، اما او انتظار نداشت بدون هماهنگی با مقام‌های موساد جزئیات عملیات را فاش کند.

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: موساد عملیات مخفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ طا‌ها دلداده با اعلام خبر بارگذاری اطلاعات عملیات خرید تضمینی گندم در سامانه جامع اطلاعات این شرکت گفت: این اطلاعات توسط کاربران به صورت آنلاین قابل مشاهده و رصد است.

دلداده افزود: درج و بارگذاری اطلاعات خرید تضمینی در این سامانه، فرآیند تحویل گندم و پرداخت پول گندم را تسهیل می‌کند و با رصد آنلاین داده‌های خرید تضمینی گندم، می‌توان برای برنامه‌ریزی این عملیات بزرگ بازرگانی کشور از آن اطلاعات استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان خرید تضمینی گندم و پرداخت میزان پول آن را به تفکیک استان، شهرستان و مرکز خرید به صورت آنلاین مشاهده کرده و از کم و کیف آن مطلع شوند.

سال زراعی جاری، ۳۸۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی در استان گلستان زیر کشت گندم رفته است.
گلستان از نظر میزان تولید گندم، رتبه دوم کشور را دارد و به باور کارشناسان؛ به سبب وجود گلوتن، گندم‌های این استان با کیفیت‌ترین در ایران است.

دیگر خبرها

  • جزئیات سناریوی رژیم‌صهیونیستی برای حمله به رفح
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد
  • مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!
  • نظر مقام سابق موساد از شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران
  • مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • هشدار به نشر دهندگان اخبار کذب