Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-30@12:00:20 GMT

◄ حج؛ مدال طلای المپیک صنعت هوانوردی

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۲۸۷۸

◄ حج؛ مدال طلای المپیک صنعت هوانوردی

تین نیوز

آماده سازی ترمینال سلام برای عملیات حج در زمانی بسیار کوتاه صورت گرفت و زائران بیت الله در شرایطی بسیار مناسب از فرودگاه امام و ترمینال سلام اعزام شدند.

به گزارش تین نیوز، مدیرعامل ایران ایر این مطلب را در آیین تکریم خدمتگزاران ضیوف الرحمان در حج تمتع 1401 که در تاریخ 8 مرداد ماه 1401 از سوی شرکت هواپیمایی ایران ایر با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی  ومحمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری  برگزار شد، بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمس الدین فرزادی پور گفت: عملیات بزرگ حج امسال یک عملیات جمعی بود و تمام افراد همراه و همدل و هم قدم و هم مسیر تلاش کردند که این عملیات بزرگ در شرایط بسیار ویژه با توفیق الهی و با موفقیت های بسیار خوب انجام شود که جا دارد که از محضر باریتعالی تشکر کنیم.

فرزادی پور  افزود: پروازهای رفت حجاج طی 21 روز با انجام 162 پرواز از 18 مقصد فرودگاهی و با حداقل تاخیر صورت گرفت.

مدیرعامل ایران ایر، پروازهای حج 1401 را دارای دو ویژگی دانست و ابراز کرد: ویژگی اول این پروازها، بحث آماده سازی ترمینال سلام بود که در زمانی بسیار کوتاه و شاید خارج از تصور این ترمینال آماده بهره برداری شد و زائران بیت الله در شرایطی بسیار مناسب از فرودگاه امام و ترمینال سلام اعزام شدند. ویژگی بعدی بحث بدرقه بسیار خوبی که توسط مجموعه فرودگاهی کشور که درگیر عملیات حج بودند و به درستی و به صورت مناسب زائرین بیت الله را بدرقه کردند اتفاق افتاد.

فرزادی پور افزود: زمانی که می خواستیم عملیات حج را شروع کنیم یک توصیه اکید از مقام محترم وزارت داشتیم و آن هم  انجام یک حج راحت و درخور شأن زائران بیت الله بود و همه کسانی که در بخش های مختلف درگیر بودند تلاش کردند که این اتفاق بیفتد.

او عنوان کرد: شاید در روزهای اول، آماده سازی هواپیما، محدودیت در هواپیماها، و زمان کوتاه بین پروازها، شرایط را برای ما سخت کرده بود. فکر نمی کردیم پروازها به این شکل انجام شود اما با تلاش های بخش های مختلف و با تلاش های جهادی و شبانه روزی رزمندگان این عرصه، پروازها به حول و قوه الهی انجام شد.

مدیرعامل هما افزود: ما چند تعمیر بزرگ داشتیم که در کمترین زمان اتفاق افتاد به طوری که هواپیمایی که اصلا فکرش را نمی کردیم بشود برای عملیات حج آماده کرد، با تلاش شبانه روزی و مجاهدانه عزیزان در عرصه تعمیرات، آماده شد و به ناوگان اجرایی پروازهای حج پیوست.

وی اضافه کرد: در روزهای عملیات با کرونا درگیر شدیم. تعدادی از کروی پروازی با موضوع کرونا درگیر شدند. در 3-4 روز آخر عملیات حج با بدی آب و هوا مواجه شدیم. ولی با نیت خالص و تلاش مجاهدانه همه عزیزان با کمترین مشکل روبرو شدیم و در یک فضای همدلی پروازها انجام شد.

فرزادی پور خاطرنشان کرد: پروازهای برگشت نیزدر 16 روز و به طور میانگین در هرروز 11-12 پرواز با تعداد محدودی هواپیما انجام شد که این را از لطف الهی می دانیم.

وی با تاکید بر این که جابجایی 35.548 نفر از مجموع ایستگاه ها و 11.250 نفر از ایستگاه حضرت امام (ره) عدد بسیار بالایی است،  عنوان کرد: مدال طلای المپیک صنعت هوانوردی، حج است که با تعهد، تخصص، دلسوزی، کار جهادی و شبانه روزی در بخش های مختلف این مدل افتخار را کسب کردیم.

به گفته وی این مدال نشان از توان بی حد و حصر کارکنان صنعت هوانوردی است.

مدیرعامل ایران ایر افزود: افتخار می کنم که خداوند توفیق داد در ایامی مثل ایام حج وارد فضای هما شوم و از نزدیک و در همان روزهای اول، توانمندی عزیزانمان را در مجموعه هما در اجرای ماموریت ها شاهد باشم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه امام حج تمتع ایران ایر وزیر راه و شهرسازی سازمان هواپیمایی کشوری فرودگاه امام هما حضرت امام شرکت هما مدیرعامل ایران ایر شرکت هواپیمایی ایران ایر پروازهای حج عملیات حج رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی محمد محمدی بخش حج تمتع ۱۴۰۱ ترمینال سلام ایران ایر عملیات حج بیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۲۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو در روز تعطیل خود در یک جلسه تمرینی اضافی شرکت کرد و امیدوار است بتواند به اندازه کافی برای دیدار رم در برابر بایر لورکوزن آماده باشد.

بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا پنجشنبه‌شب در ورزشگاه المپیک رم برگزار می‌شود و دیدار برگشت هفته آینده در آلمان برگزار خواهد شد.

لوکاکو در جریان بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل میلان از ناحیه ران پای راست آسیب دید و از آن زمان دیگر برای رم بازی نکرده است.

دنیله د‌ه‌روسی در مورد آمادگی مهاجم بلژیکی تیمش گفت که خوشبین است که لوکاکو می‌تواند به اندازه کافی برای بازگشت در این هفته آماده باشد و این بازیکن تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا برای این بازی حساس آماده باشد.

تلاش لوکاکو به قدری جدی است که حتی امروز که به کل تیم مرخصی داده شده بود هم او به تنهایی به زمین تریگوریا رفت و به تمرین پرداخت. به گفته اسکای اسپورت ایتالیا وضعیت لوکاکو خوب است و می‌تواند برای برابر لورکوزن بازی کند.

کریس اسمالینگ نیز پس از یک مشکل عضلانی در تلاش است تا به فرم خود بازگردد.
گزینه‌ها در دفاع برای ده‌روسی محدود است، زیرا زکی چلیک به دلیل کارت قرمز بازی با میلان محروم است، در حالی‌که دین هویسن و راسموس کریستنسن هم در لیست اروپایی تیم حضور ندارند.

دیگر خبرها

  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان