Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، محمدمهدی عزیزی گفت: با دستور علیرضا زاکانی شهردار تهران، پیگیری و تلاش معاون خدمات شهری شهرداری و با توجه به خسارات سیل در استان یزد، سازمان مدیریت پسماند در کنار اعزام نیرو و تجهیزات به بخش‌های سیل زده امام‌زاده داوود، اقداماتی را در زمینه کمک به مردم سیل زده یزد انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح این اقدامات افزود: دو دستگاه مکنده قوی شهری(جنتکس)، دو دستگاه وکیوم لجن کش کامیونتی، دو کشنده مجهز به کاربری کمرشکن دو محور، مخزن با ظرفیت ۱۲ هزار لیتر (مازاد پساب) و سه هزار لیتر (آب تمیز) با قابلیت همزمان لایروبی و شستشوی به استان یزد اعزام شده است.

عزیزی افزود: به این تعداد باید اعزام ۶ راننده دارای گواهینامه پایه یک و هشت اپراتور ماشین‌آلات تخصصی نیز اضافه کرد.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، تجهیزات و نیروها تا اتمام عملیات پاکسازی مناطق سیل‌زده به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

بارش شدید باران و جاری شدن سیل بامداد روز جمعه در استان یزد موجب آبگرفتگی شدید معابر شهری، مسدود شدن برخی راههای مواصلاتی، تخلیه برخی روستاها، تخلیه بافت تاریخی شهر یزد و بروز خسارت به تاسیسات زیربنایی این استان شد.

برچسب‌ها یزد گزارش ملی سیلاب ها سیل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد گزارش ملی سیلاب ها سیل یزد گزارش ملی سیلاب ها سیل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش تانک رسانه‌ای شهرداری تهران برای حمایت ویژه از زاکانی! | تصویر

شهرداری تهران طرح پرحاشیه صفحه یک روزنامه همشهری پس از ماجرای ترک جلسه شورای شهر توسط برخی اعضا با هدف اعتراض جمعی به قرارداد پرابهام اتوبوس‌های برقی چینی را روی دیوارهای شهر اکران کرده است. مدیریت شهری به جای اینکه پاسخگوی سوالات و ابهامات افکار عمومی و نمایندگان مردم تهران در پارلمان شهری باشد، منتقدان خود را ضد انقلاب داخلی و خارجی، حسودان سیاسی، پروژه بگیرهای مجازی و وابستگان به مدیریت شهری سابق و اصلاحات معرفی کرده است. منبع: امتداد

 

دیگر خبرها

  • تنش شدید میان روسیه و غرب درباره اعزام نیرو به اوکراین/ تصرف دو منطقه دیگر اوکراین توسط ارتش روسیه
  • تجهیز سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک به جاروب های صنعتی پیاده رویی
  • افزایش ۵ برابری بودجه مناطق ۲۲‌گانه تهران در دوره ششم مدیریت شهری
  • درآمد ۶ هزار میلیارد تومانی تفکیک پسماند در تهران!
  • توافق‌نامه همکاری سازمان‌های بسیج اقشار و سازمان بسیج رسانه با بسیج سازندگی امضاء شد
  • مدیریت پسماند در اصفهان رسالت بسیار سنگینی دارد
  • آیین بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان پسماند شهرداری اصفهان آغاز شد
  • درآمد ۶ هزار میلیارد تومانی مافیای پسماند در تهران
  • آتش تانک رسانه‌ای شهرداری تهران برای حمایت ویژه از زاکانی! | تصویر
  • «اصپاک» در شهر اصفهان ۱۳ هزار مشترک دارد/ بیش از ۱۰ هزار خانه بیمه آتش‌سوزی شد