Web Analytics Made Easy - Statcounter

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجلس طرح وام فوری ازدواج را تصویب کرد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: ازدواج درمان کشاورزی مسکن وام وام فوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی

خسروی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بشرویه از مدیر جهاد کشاورزی بشرویه خواست تا در اسرع وقت نسبت به ایمن سازی استخر‌های کشاورزی اقدام کند.

در این دستور آمده است:

با عنایت به بررسی آمار متوفیان ناشی از غرق شدگی در استخر‌های کشاورزی طی سالیان گذشته و فرا رسیدن فصول گرم سال و پیشگیری از حوادث احتمالی، در جهت مواد ۲، ۳، ۵ دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه و مقررات آیین نامه ایمنی مخازن آب و استخر‌ها، مقرر است در بازه ۵ روز آینده تیمی متشکل از نمایندگان جهاد کشاورزی و اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان تمامی استخر‌های مخزنی را با قید، موقعیت مکانی، حجم و مالکیت شناسایی و ضمن بازرسی به لحاظ رعایت اصول ایمنی (نصب فنس غیر قابل نفوذ به ارتفاع ۳ متر، نصب تابلو‌های هشدار و ممنوعیت شنا در ابعاد ۴۰*۶۰ سانتی متر شامل: شنا ممنوع - خطر مرگ - عمق استخر، نصب طناب‌های گره دار نجات به صورت طولی و عرضی در اطراف استخر، تعبیه تیوب‌های بادی به فاصله ۱۰ متری از هم در طول استخر و مهار نمودن آنها و قرار دادن حداقل ۶ نردبان نجات در چهار ضلع استخر)، نواقص هر استخر را شناسایی و زمان مناسب برای رفع نقص را به بهره بردار و یا مالک با مسئولیت مدیریت جهاد کشاورزی متناسب با وضعیت ایمنی و مکان استخر اعطاء نمایند، که تا حداکثر نیمه خرداد ماه نسبت به ایمن سازی استخر‌ها اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید

پیدا شدن جسد نوجوان غرق شده در استخر آب روستای نوغاب پسکوه

در غیر این صورت در بازدید‌هایی که بعد از تاریخ مذکور و با حضور نماینده دادستان و سایر دستگاه‌های مرتبط به صورت غیر منتظره و یا پس از وصول گزارش انجام شود، چنانچه موارد تخلف در جهت عدم ایمن سازی مشاهده شود، بلافاصله با دستور دادستانی سیستم پمپاژ مرتبط با استخر ذخیره آب پلمب و از مدار بهره برداری خارج خواهد شد.

 لازم به ذکر است در صورت عدم رعایت موارد فوق تمامی عواقب بر عهده بهره بردار و یا مالک استخر است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • آیا دریافت وام ازدواج دوم واقعیت دارد؟ / آیا دو بار می‌توان وام ازدواج گرفت؟ 
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران