Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان یحیی گل محمدی اردوی 24 ساعته ای را در تهران برگزار می کنند

بازیکنان پرسپولیس از ظهر امروز راهی اردوی تدارکاتی شدند.

به گزارش طرفداری، همان طور که در جریان هستید تیم فوتبال پرسپولیس قرار است بازی تدارکاتی را مقابل تیم امید ایران برگزار کند و برهمین اساس شاگردان یحیی گل محمدی مقابل شاگردان مهدی مهدوی کیا قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نظر کادر فنی پرسپولیس، سرخ‌پوشان امروز راهی هتل شدند تا اردوی پیش از بازی مقابل تیم امید را برگزار کنند، اردوی سرخ پوشان تا پس از بازی ادامه خواهد داشت.

گفتنی است با توجه به این که پرسپولیس موفق به برگزاری اردوی خارجی و سفر به ترکیه نشد، با نظر کادرفنی، بازیکنان تیم پرسپولیس در چند مقطع اردوهای کوتاه مدتی را در شهر تهران برگزار کردند تا با همزیستی کنار هم شرایط اردویی را تجربه کنند.

 

بیشتر بخوانید:

یحیی گل‌ محمدی: منشا را راحت از دست دادیم / برای مهاجم خارجی باید هزینه کنیم

بی علاقگی یحیی گل محمدی به حضور این چنینی در اردوی ترکیه؛ اردوی سرخ ها لغو شد

 

اخبار داغ 

گل دوم و زیبای مهدی طارمی به توندلا در سوپر کاپ پرتغال (پورتو 3-0 توندلا) گوستاوو واگنین به تراکتور پیوست / رسمی تیمو ورنر به رئال مادرید پیشنهاد شد توئیت تند جیمی کرگر خطاب به منتقدین هالند و نونیز: دلقک هایی که تا به حال به توپ لگد نزده‌اند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یحیی گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی چمنی کشورمان در شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار میشود. در این اردو که از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار میشود ، بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر سرمربی مسعود بهلولی جهت آمادگی برای مسابقات آسیایی هاکی چمنی سنگاپور کسب سهمیه جام جهانی انجام خواهند داد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901532

دیگر خبرها

  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟