Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، دکتر «ابراهیم شکیبا» در نشست ستاد استانی کرونا در استانداری کرمانشاه افزود: هم اکنون ۳۲ درصد افراد زمان تزریق نوبت بعدی واکسن آنها فرا رسیده اما برای واکسیناسیون مراجعه نکرده اند و هفت درصد جمعیت هدف نیز تنها یک دوز واکسن دریافت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: این در حالی است که تزریق واکسن تاثیر زیادی در کاهش بستری‌ها و مرگ و میر ناشی از کرونا در پیک‌های قبلی بیماری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: واکسیناسیون و جدی گرفتن پروتکل‌های بهداشتی ۲ راهکار مهم برای مقابله با ویروس کرونا محسوب می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز گفت: برای کنترل بیماری و کاهش موارد بستری‌ها باید نسبت به اجرای راهکارهای پیشگیرانه و حساس سازی مردم در خصوص رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک اقدامات لازم صورت گیرد.  

«محمد پورهاشمی» افزود: در آیین‌های عزاداری و سوگواری ماه محرم دستورالعمل بهداشتی شرکت در این مراسم به هیات های مذهبی ابلاغ و بر اجرای آن نظارت شود.

وی اظهار داشت: همچنین باتوجه به اینکه وارد پیک هفتم بیماری کرونا شده ایم باید مراکز تزریق واکسن فعال و اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: باید در مبادی ورودی مرز کنترل ویژه ای وجود داشته باشد و مسافران، رانندگان و افرادی که از مرزها وارد کشور می شوند در ابتدای ورود بررسی های لازم صورت پذیرد و همچنین در زمینه تزریق دُز یادآور اطلاع رسانی مناسب صورت گیرد.  

رنگ قرمز به نقشه کرونایی استان کرمانشاه بازگشت

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از هفتم مرداد، شهرستان پاوه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

«حامد بهرامیان» روز شنبه به ایرنا افزود: براساس رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب، هرسین و کنگاور در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های کرمانشاه، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، صحنه، روانسر، سنقروکلیایی، دالاهو، ثلاث باباجانی، جوانرود و قصرشیرین در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: براساس رنگ بندی قبلی (۳۱ مرداد) شهرستان‌های کرمانشاه، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، صحنه، روانسر، کنگاور، هرسین، سنقروکلیایی، اسلام‌آباد غرب و دالاهو در وضعیت زرد و شهرستان‌های جوانرود، قصرشیرین، پاوه و ثلاث‌باباجانی هم در وضعیت آبی کرونایی قرار داشتند.

برچسب‌ها ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی کرمانشاه واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی کرمانشاه ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی کرمانشاه واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است

به گزارش خبرنگار مهر، منصور تقوی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در هفته‌های اخیر، تیم پزشکی در این روستا حضور پیدا کرده و از اهالی آزمایش گرفته شد.

وی بیان داشت: پیش از اعزام تیم پزشکی تست چند نفر از اهالی مثبت بود و تحت درمان قرار گرفته‌اند و ۲۰ نفر نیز مشکوک بودند که از آنها نمونه گرفته شد.

تقوی با بیان اینکه مابقی مردم نیز متقاضی انجام آزمایش هستند، گفت: آزمایش ۱۸۰ نفر هم در حال انجام است و قرار است تیم پزشکی به این منطقه اعزام شود و برای درمان و انجام آزمایش‌ها و فرآیند درمان اقدام کند.

وی افزود: این بیماری در سایر نقاط شهرستان اپیدمی نیست.

تقوی با بیان اینکه روستای رود ریش هم مرز با شهرستان بویراحمد است، گفت: مردم روستا می‌توانند خدمات بهتری از طریق مراکز بهداشتی این شهرستان دریافت کنند.

وی افزود: تیم پزشکی شهرستان کهگیلویه در روستاهای دیشموک حضور پیدا کردند و مردم باید بدانند که شیر و گوشت دام‌ها در این شرایط، مشکل زا بوده و باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

تقوی تصریح کرد: تب مالت از بیماری‌های عفونی قابل انتقال بین انسان و حیوان است که از طریق حیوانات آلوده همچون گاو، گوسفند، بز، شتر، خوک و گاومیش به انسان منتقل می‌شود.

کد خبر 6090904

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟