Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فرهاد کشاورز» روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این در حالی است که نقل و انتقال ها امروز به پایان می رسد و با حمایت های صورت گرفته از سوی باشگاه ما موفق به جذب ۲ بازیکن به بدنه تیم شدیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان فصل قبل مقاومت البرز به دلیل عملکرد بسیار قابل قبولی که داشتند جذب تیم های قدرتمند لیگ برتر شدند اظهار داشت: بالا رفتن کیفیت این بازیکنان موجب افزایش قیمت آنها شده بود که با توجه به اینکه باشگاه از توان پرداخت این هزینه ها بر نمی آمد در نتیجه بازیکنان فصل قبل جذب های دیگر تیم ها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشاورز گفت: از سوی دیگر با توجه به تغییر و تحولات صورت گرفته در تیم با جایگزین شدن بازیکنان جدید، تیم نیاز به زمان و باز سازی دوباره دارد این در حالی است که امروز در تیم فوتسال مقاومت البرز به این سمت سازندگی دوباره خود در حال حرکت هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد تیم در سه بازی نخست لیگ برتر فوتسال کشور اشاره کرد و افزود: شرایط تیم بازی به بازی عوض خواهد شد و این قول را خواهیم داد که در رقابت های پیش روی با قدرت هر چه بیشتر ظاهر شویم البته کار سختی در پیش داریم اما تمام توان خود را به نمایش می گذاریم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت به بازی هفته گذشته خود در مشهد اشاره کرد و گفت: تیم ما شایستگی برد را داشت و اگر مشکلات در بخش داوری نبود شاید موفق به کسب سه امتیاز خارج از خانه می شدیم و از سوی دیگر تیم نیز در شرایط روحی بهتری قرار می گرفت.

کشاورز در ادامه با اشاره به بازی امروز این تیم مقابل مس سونگون در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتسال که در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود اشاره کرد و گفت: این تیم از ملی پوشان و بازیکنان بسیار قدرتمندی برخوردار است و ما نیز به خوبی می دانیم که با چه تیمی باید بازی کنیم، این در حالی است که در هفته های اخیر نیز ثابت کردیم که کیفیت فنی مقاومت ارتقا یافته است.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال البرز وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال البرز وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتسال البرز وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۳۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!