Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک با ارائه توضیحاتی درباره قرارداد بازیکنان گفت: ناداوری‌های فصل قبل ۷ امتیاز از آلومینیوم گرفت. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک ، محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم در استان مرکزی و در گفت‌و‌گو با خبرنگاران این رسانه، با اشاره به وضعیت تیم آلومینیوم اراک اظهار داشت: سهامداران شرکت آلومینیوم و هیئت مدیره این شرکت به این درجه رسیده‌اند که به نوعی در فرآیند مسئولیت‌های اجتماعی خود، باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم را حمایت و در سطح حرفه‌ای تیمداری کنند که قطعا چالش‌های زیادی در راه تیمداری حرفه‌ای و فوتبال وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت آلومینیوم پرچمدار توسعه ورزش کارگری است و برای هر اعزام و مسابقه‌ای بیشتر از واحدهای تولیدی و صنعتی دیگر مشارکت دارد و پای کار ورزش ایستاده و شاید برخی افراد مطرح کنند که این پول‌ها برای شرکت آلومینیوم پول زیادی نیست و این ساختاری که در شرکت آلومینیوم به عنوان شرکت درآمدزاست این اجازه را می‌دهد که چنین فعالیتی داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک ادامه داد: انتظاری که سهامداران و مدیران شرکت دارند این است که مسئولان استان چه میزان وارد مطالبه‌گری می‌شوند و چه میزان از آورده‌های سایر دستگاه‌ها به صورت معنوی و مادی استفاده می‌کنند.

رجائیان تصریح کرد: ما برای هر کاری در اراک و استان از جمله اجاره زمین باید هزینه آن را پرداخت کنیم بنابراین این موضوع یک مقدار نگران‌کننده است و باید مشارکت جمعی در این زمینه  انجام شود.

وی بیان کرد: مسئولان استان باید به این نتیجه برسند که با استفاده از اهرم مسئولیت اجتماعی که وظیفه مجموعه‌ها و شرکت‌های فعال در سطح استان است علاوه بر اینکه خدماتی به ورزش کارگری می‌دهند باید در حوزه حرفه‌ای هم سهمی را پرداخت کنند و آلومینیوم به عنوان پرچمدار ورزش حرفه‌ای تیمی را ساخته که وارد سبد کالای خانوار شده و می‌تواند موفقیت یا شکست آن در افزایش روحیه یا کاهش شادابی مردم دخالت داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک افزود: رحمتی با تیم ما قرارداد یک سال و نیم داشت تا بازیکنان در 8 بازی و بازی حذفی بدانند که سرمربی فصل بعدی هم رحمتی است اما این قرارداد با شرط و شروطی همراه بود به عبارتی اگر ما رضایت داشتیم رحمتی می‌ماند.

رجائیان بیان کرد: خوشبختانه نتایجی که در لیگ و جام حذفی گرفتیم غرورآفرین بود و هر دو شرط ما فینال جام حذفی و تک رقمی شدن در لیگ برتر محقق شد و این سبب شد تا قرارداد ما با رحمتی تمدید شود.

وی ادامه داد: هیئت مدیره باشگاه باتوجه به اینکه افق دید آن زیربنایی‌تر و ساختاری بود قرارداد رحمتی را دو ساله کرد تا بدانیم در این پروسه مشارکتی برای ساخت بازیکن و انگیزه دادن به بازیکن‌های تیم وارد شدیم.

  حمایت از رحمتی یک تصمیم جمعی است  

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک بیان کرد: افرادی ادعا می‌کنند که رحمتی سابقه زیادی نداشته و مدرک او با ساختار حرفه‌ای مطابق نیست اما تصمیم ما یک تصمیم جمعی بوده و با توجه به اینکه رحمتی انگیزه‌های بسیار بالا و دانش خوبی داشته و به لحاظ شخصیتی یکی از بازیکنان با سابقه تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال بوده مورد حمایت هیئت مدیره شرکت و باشگاه قرار گرفته و تلاش کردیم تا روند برنامه‌ها بر اساس برنامه‌ریزی‌های حرفه‌ای رحمتی باشد.

رجائیان افزود: با توجه به جوان بودن و باانگیزه بودن رحمتی نظر او این است که در تیم فوتبال بزرگسالان آلومینیوم در فصل جاری شرایطی را رقم بزنیم تا بتوانیم در فصل بعد از سهمیه‌ای که  تعیین کردیم استفاده کنیم به عبارتی این طور نباشد که بازیکنانی داشته باشیم که در فصل بعد نخواهیم داشته باشیم و از لحاظ سنی و شرایط بازی نُرمی که به عنوان استاندارد در فوتبال است  را نداشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک می‌گوید: اراکی‌ها با بازیکنان روحیه می‌گیرند، رامتین سلیمان‌زاده و پوریا آریاکیا و برخی از بازیکنانی که از تیم ما جدا شدند .... رفتن این چند بازیکن از تیم ما یک شرایط دوجانبه داشته به عبارتی ما نمی‌خواستیم که خواسته این بازیکنان را انجام دهیم و آنچه از ما مطالبه شده بود در اختیار ما نبود و با توجه به علاقه مردم به آنها از حق باشگاه صرف نظر کردیم و شرایطی فراهم شد تا در باشگاه دیگری به مطالبه و حق موردنظر خود برسند.... هیچ زمان مد نظر رحمتی، بنده و هیئت مدیره باشگاه نبود که آنها را به راحتی از دست دهیم...

 

 

 

  غالب بازیکنانی که اکنون با آنها قرارداد بسته شده جوان و امیدی هستند  

وی ادامه داد: غالب بازیکنانی که اکنون با آنها قرارداد بسته شده جوان و امیدی هستند که سابقه بازی در تیم‌های ملی از جمله تیم امید، جوانان، نوجوانان و غیره را دارند و نوع قرارداد آنها به صورتی است که اگر در اختیار تیم باشند و خوب کار کنند قراردادها دو ساله و سه ساله بسته شده و می‌توانیم از فروش یا بازی آنها در تیم خود در فصل های آینده استفاده کنیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: اراکی‌ها با بازیکنان روحیه می‌گیرند، رامتین سلیمان‌زاده و پوریا آریاکیا و برخی از بازیکنانی که از تیم ما جدا شدند در سری‌های اولی که به تیم اضافه شدند برخی از لیگ یک و تیم امید آمدند و در این باشگاه خود را به بهترین شکل ممکن ثابت کردند و امروز به یک ستاره تبدیل شدند و مردم اراک هم که آنها را به عنوان الگو و پرچمدار باشگاه آلومینیوم می‌شناختند از رفتن آنها ناراحت شدند.

  رفتن رامتین سلیمان‌زاده و پوریا آریاکیا  از تیم یک شرایط دوجانبه داشت  

رجائیان ادامه داد: رفتن این چند بازیکن از تیم ما یک شرایط دوجانبه داشته به عبارتی ما نمی‌خواستیم که خواسته این بازیکنان را انجام دهیم و آنچه از ما مطالبه شده بود در اختیار ما نبود و با توجه به علاقه مردم به آنها از حق باشگاه صرف نظر کردیم و شرایطی فراهم شد تا در باشگاه دیگری به مطالبه و حق موردنظر خود برسند.

وی افزود: هیچ زمان مد نظر رحمتی، بنده و هیئت مدیره باشگاه نبود که آنها را به راحتی از دست دهیم بلکه فرآیندی که در این باشگاه و بین مردم اجرایی کرده بودند این بود که مردم آنها را دوست داشتند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک ادامه داد: برخی اوقات مردم باید از حق خود بگذرند زیرا این دوستان در این باشگاه با پول‌هایی که در باشگاه‌های دیگر پرداخت می‌شد نمی‌توانستند بمانند بنابراین مجبور شدیم به موضوع دوطرفه بپردازیم که از وجود این افراد به نوع دیگری بهره‌مند شویم و آنها به خواسته خود برسند.

  باشگاه مس رفسنجان 2 میلیارد تومان پول نقد بابت رفتن رامتین سلیمان‌زاده پرداخت کرد  

رجائیان بیان کرد: رامتین سلیمان‌زاده پس از ترک تیم ما به مس رفسنجان پیوست و باشگاه مس رفسنجان 2 میلیارد تومان پول نقد به ما پرداخت کرده و آقای رامتین سلیمان‌زاده نزدیک به 800 میلیون تومان مطالبه فصل قبل را بخشیده، حدود 2 میلیارد و 800 میلیون تومان است.

وی افزود: یونس اکبرپور در دفاع چپ تیم ملی امید است و در تیم رفسنجان جزو ستاره‌ها بوده در معاوضه رضایتنامه برای خود گرفتیم که دیروز قرارداد بسته شد و پوریا آریاکیا هم در چنین شرایطی جزو بازیکنان خوب ماست و با توجه به اینکه دروازه‌بان شایسته‌ای در سطح حسین پورحمیدی پیدا نکردیم مجبور شدیم تا آریاکیا را از دست دهیم تا بتوانیم دروازه خود را که پست حساسی است با وجود پورحمیدی پر کنیم بنابراین هواداران بدانند که ما راضی به رفتن این دو عزیز نبودیم، قطعا برای حل مشکل گلزنی مسئله خرید مهاجم را در دستور کار داریم.

  با 30 شرکت بزرگ و توانمند وارد مذاکره شدیم  

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک عنوان کرد: از زمانی که مسئولیت باشگاه را برعهده گرفته‌ام شبانه‌روزی درگیر هستم و نخستین فردی که برای باشگاه انتخاب شده در حوزه بازاریابی و تبلیغات فعال است و با پیگیری‌هایی که انجام شده یکی از باشگاه‌هایی هستیم که حداقل با 30 شرکت بزرگ و توانمند وارد مذاکره شدیم اما نمی‌توان قولی داد که 100 درصد به توافق رسیدیم .

  باشگاه به سمتی حرکت می‌کند تا از ظرفیت تبلیغاتی هم استفاده کند  

رجائیان افزود: به نظر می‌رسد بتوان بخشی از مطالبات شرکت آلومینیوم و سهامداران را به این شکل جبران کنیم و به باشگاهی تبدیل شویم که فقط هزینه‌کننده و مصرف‌کننده نباشیم و در باشگاه به سمتی حرکت می‌کنیم تا از ظرفیت تبلیغاتی هم استفاده کنیم تا مدیران شرکت را امیدوار کرد که می‌‍‍‌توان در آینده به باشگاهی تبدیل شد که می‌تواند از نقل و انتقالات بازیکنان خودگردان شود.

وی ادامه داد: با بازیکنان جوان قرارداد 3 ساله بستیم و این شایستگی را دارند که در تیم لیگ برتری ما بازی کنند و نوع قرارداد با آنها به گونه‌ای است که اگر مطلوبیت و درواقع نظر سرمربی را نتوانند جلب کنند قرارداد آنها یک طرفه فسخ می‌شود و اگر بتوانند با هنرنمایی تلاش کنند این روند ادامه پیدا می‌کند و در زمینه باشگاه‌های خارجی، داخلی، دعوت به تیم ملی و غیره شرط گذاشتیم تا انگیزه آنها افزایش پیدا کند.

  امیدواریم شرمنده قول‌هایی که در روز نخست هیئت مدیره داده شد نباشیم  

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک بیان کرد: کمیته بازاریابی ایجاد شده که به شکل جدی وارد بازی است و امیدواریم شرمنده قول‌هایی که در روز نخست هیئت مدیره داده شد نباشیم و ساختاری را برای باشگاه آلومینیوم فراهم کنیم تا همانند شرکت آلومینیوم که سرفراز و تولیدکننده قوی است، 4 هزار پرسنل در شرکت مشغول به فعالیت هستند، صنایع وابسته از این شرکت استفاده و دامنه اشتغالزایی این شرکت گسترده است بتوانیم برای شرکت آبروداری کنیم.

رجائیان تصریح کرد: با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان جلسه‌ای برگزار شد، فوتبال شرایطی دارد که همه آن را قبول کردند و در دو سال گذشته که در لیگ برتر حضور داشتیم به یک مطالبه عمومی تبدیل شده و مردم و مسئولان هم به دنبال این موضوع هستند.

  باید بین صنعت و مسائل اجتماعی از جمله ورزش فصل مشترکی ایجاد شود  

وی افزود: استاندار به همراه معاون سیاسی و معاون اقتصادی در این موضوع ورود پیدا کردند و شاید این ساختار آن طور که باید در استان شکل نگرفته اما پیگیر هستند، همچنین در جلسه‌ای که چند روز گذشته با حضور معاون وزیر برای تقدیر از واحدهای تولیدی و صنعتی برگزار شد بنده و سرمربی تیم هم حضور پیدا کردیم زیرا باید بین صنعت و مسائل اجتماعی از جمله ورزش فصل مشترکی ایجاد شود.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک ادامه داد: با معاون وزیر صمت جلسه مشترکی برگزار شد و تاکید کردم که واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگی در استان به ویژه ساوه هستند که به عنوان تولیدکننده مواد غذایی تبلیغات به برنامه‌های تلویزیونی می‌دهند و ما می‌توانیم این ظرفیت و خلا را از طریق باشگاه برای آنها پر کنیم که قول‌های مساعدی داده شده است.

رجائیان تصریح کرد: جلسات مشترکی با حضور مدیران واحدهای تولیدی در تهران یا اراک برگزار می‌شود تا بتوانیم برای ظرفیت‌های تبلیغاتی از جمله پیراهن، تابلوهای تبلیغاتی، تلویزیونی و غیره به صورت حرفه‌ای وارد مذاکره شویم اما به سبب اینکه هنوز به سرانجام نرسیده و هنوز در مذاکرات اولیه است امیدواریم در این زمینه سرافکنده نباشیم.

وی افزود: 21 مردادماه لیگ شروع می‌شود و سهیل مهدی برای بازدید از استادیوم 15 هزار نفری حضور می‌یابد، قطعا دارای نقصان و ایراداتی هستیم و تلاش شده تا مدیران شرکت آلومینیوم بتوانند متقاعد شوند که بخشی از هزینه‌ها را متحمل شوند.

  هنوز استادیوم 15 هزار نفری در اختیار باشگاه آلومینیوم قرار نگرفته است

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک ادامه داد: هنوز استادیوم 15 هزار نفری را در اختیار باشگاه آلومینیوم نداریم و اداره ورزش و جوانان نامه به ما دادند که استادیوم در اختیار شماست اما هنوز شرایط قانونی انجام نشده است.

 رجائیان تصریح کرد: استاندار قول داد که با همکاری معاون سیاسی این کار را انجام دهند و یکی از مصوباتی که قرار شد کارگروه امنیت ورزش ارائه دهد این است که شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که استادیوم در اختیار شماست و برای رفع معضلات و مشکلات آن اقدام شود.

وی افزود: معاونت عمرانی و مهندسی شرکت آلومینیوم حدود 8 روز در مجموعه 15 هزار نفری مستقر شدند و ایرادات و هزینه‌ها را برآورد کردند که آن را به عنوان سربار نگاه نمی‌کنیم بلکه در باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم و در راس آن تیم فوتبال آلومینیوم به عنوان مطالبه مردم و مسئولان در شرکت آلومینیوم پذیرفته شده و با عشق برای آن سرمایه‌گذاری و هزینه می‌کنند و با این متفاوت است که فکر کنیم برای کارخانه آلومینیوم زائده است.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک ادامه داد: سهامدار و هیئت مدیره برای خوشحالی مردم حاضر هستند که هزینه کنند و اگر دستورات کارگروه امنیت ورزش اجرایی شود شاید بتوان تا قبل از بازی نخست در 21 مرداد به وضعیت مطلوبی برسیم تا بتوانیم رضایت را بگیریم و اگر بازی نخست را مهمان باشیم یک هفته هم فرصت داریم تا کار بازسازی و بهسازی مجموعه انجام شود.

 در فصل قبل، اگر 7 امتیاز به امتیازات ما اضافه می‌شد تا نیم فصل تیم دوم جدول بودیم  

رجاییان عنوان کرد: در برنامه‌های تلویزیونی کارشناسان اعتراف کردند که در نیم فصل، 7 امتیاز با داوری از دست داده بودیم به عبارتی اگر 7 امتیاز به امتیازات ما اضافه می‌شد تا نیم فصل تیم دوم جدول بودیم و به شکل دیگری برنامه‌ریزی می‌شد و خطیبی که سرمربی بود با شرایط بهتری کار می‌کرد، این موضوع بسیار مهم است که یک تیم بداند در چه وضعیتی قرار گرفته و بر اساس آن برنامه‌ریزی کند.

وی افزود: نمی‌توان گفت که این اتفاقات عمدی افتاده زیرا همان طور که مدیرعامل و بازیکن فوتبال اشتباه می‌کند داور هم اشتباه می‌کند بنابراین بهترین راه برقراری سیستم وار(کمک داور ویدیویی) و نصب آن در استادیوم‌هاست و اگر بخواهیم تیم‌ها در آسیا حرف بزنند و استانداردسازی داشته باشیم باید به شکل نُرم برخورد و این سیستم را نصب کرد.

  همه داورها برای همه تیم‌ها باید توجیه شوند که تیم‌ها یکسان هستند  

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک عنوان کرد: همان طور که در والیبال هم هیچ اعتراضی خارج از شان و ادب اتفاق نمی‌افتد در فوتبال هم به آن نیاز داریم و تا زمانی که این اتفاق نیفتد این چالش را داریم اما اینکه به راحتی بپذیریم که هیچ عکس‌العملی اتفاق نیفتد مخالف هستم و همه داورها برای همه تیم‌ها باید توجیه شوند که تیم‌ها یکسان هستند و داوری‌ها برای همه تیم‌ها باید یکسان باشد بنابراین در مکاتبات اولیه و پیش‌فرض با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال این موضوع را مطرح می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در خصوص اشتاهات داوری در فصل گذشته می‌گوید: در برنامه‌های تلویزیونی کارشناسان اعتراف کردند که در نیم فصل، 7 امتیاز با داوری از دست داده بودیم به عبارتی اگر 7 امتیاز به امتیازات ما اضافه می‌شد تا نیم فصل تیم دوم جدول بودیم و به شکل دیگری برنامه‌ریزی می‌شد و خطیبی که سرمربی بود با شرایط بهتری کار می‌کرد، این موضوع بسیار مهم است که یک تیم بداند در چه وضعیتی قرار گرفته و بر اساس آن برنامه‌ریزی کند...

 

 

 

اگر قرار باشد 70 تا 80 درصد ظرفیت استادیوم پر شود به راحتی نمی‌توان اشکالات را پوشاند  

رجائیان بیان کرد: تا روز گذشته نقایصی در استادیوم وجود داشت که با حضور هزار نفر و 2 هزار نفر دیده نمی‌شد اما اکنون اگر قرار باشد 70 تا 80 درصد ظرفیت استادیوم پر شود به راحتی نمی‌توان اشکالات را پوشاند بنابراین از نظر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هم اگر فردا اتفاقی بیفتد به سبب استانداردها و ساختارهایی که موجود نیست مسئله‌ساز است به همین سبب باید حداقل استانداردها در استادیوم فراهم شود.

  تماشاچیان به جز عده‌ خاصی که به کانون هواداران متصل هستند باید آموزش ببینند  

وی افزود: تماشاچیان به جز عده‌ خاصی که به کانون هواداران متصل هستند و سرشناس و با لیدر و تیم‌های بزرگ هستند باید آموزش ببینند و تاکنون سه جلسه با سرلیدرها برگزار شده بنابراین باید کلاس‌های آموزشی و دوره‌های تربیتی برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک ادامه داد: افرادی که کار هماهنگی و همدلی مردم را در استادیوم برعهده دارند باید بیشتر دیده شوند و مورد حمایت قرار گیرند و شرایطی فراهم شود تا در استادیوم یکدل و یکصدا تا لحظات آخر تیم را تشویق کنند.

  اعتقاد داریم که رسانه مهم‌ترین رکن باشگاه است  

رجائیان تصریح کرد: بنده، سرمربی تیم و هیئت مدیره باشگاه اعتقاد داریم که رسانه مهم‌ترین رکن باشگاه است و این همه کار انجام می‌دهیم اگر رسانه قوی نداشته باشیم فضای مجازی و رسانه‌هایی که ما را دوست ندارند می‌توانند عملکرد ما را تحت‌الشعاع قرار دهند و می‌توانند بازیکن جوانی را که رحمتی از شاهین بوشهر آورده و سال گذشته در لیگ یک برای شاهین بوشهر بازی‌های زیادی انجام داده و کاپیتان تیم بوده را زمانی که تصاویر او را می‌گذاریم و معرفی می‌کنیم زیر سوال ببرند که این به سبب ضعف ماست.

  علت موفقیت دوساله تیم ما ماندن در لیگ برتر و تک رقمی شدن در سال گذشته است  

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک بیان کرد: مردم دوست دارند که ما با ستاره‌ها وارد بازی شویم و ستاره وارد اراک کنیم بنابراین اکنون تیم ما بازیکنان معروف، جوان و بزرگی دارد و علت موفقیت دوساله تیم ما ماندن در لیگ برتر و تک رقمی شدن در سال گذشته است.

رجائیان بیان کرد: بیشتر تیم‌هایی که بالا می‌آیند در فصل نخست تلاش می‌کنند تا شاید بمانند و در فصل دوم در حال افتادن هستند اما آلومینیوم دچار این موضوع نشد و خوب کار شد ولی در برخی اوقات ضعف رسانه‌ای وجود داشت.

وی افزود: در کنار سرمربی و باشگاه به دنبال این هستیم تا فضاسازی واقعی و شفاف انجام شود که اگر زمانی تیم آلومینیوم در زمین بازی با وجود چند بازیکن جوان شکست خورد، آن ساختاری که مردم به آن رسیدند بدانند که اتفاقاتی می‌افتد تا باشگاه در سال‌ آینده چند بازیکن خوب داشته باشد و بتواند آنها را نگه دارد که همگام با مردم است.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک ادامه داد: زمانی که برای مردم  درباره بودجه شفاف‌سازی شود، این کار این قوت قلب را به آنها می‌دهد که ما به دنبال ساختارسازی هستیم، تیم‌های پایه را رشد دهیم و آکادمی‌ها را قوی کنیم که به جرات می‌توان گفت در این زمینه‌ها کاری انجام ندادیم.

رجائیان تصریح کرد: برای باشگاه بزرگ آلومینیوم آکادمی آن ثبت نشده، حرفه‌سازی را نگرفته و اکنون به دنبال این هستیم تا شرایط به گونه‌ای رقم بخورد تا استانداردهای لازم را دریافت کنیم به عبارتی در استادیوم و تیم‌های پایه و آکادمی استاندارد بگیریم و این فرآیند به جایی برسد که اگر زمانی تیم در لیگ برتر و جام حذفی به موفقیت رسید به دنبال چاره نباشیم.

 باید به سمت اخذ مجوزهای حرفه‌ای‌سازی برویم 

وی خاطرنشان کرد: شاید اگر سال گذشته قهرمان جام حذفی و اکنون کاندید حضور در آسیا بودیم اما این ظرفیت را نداشتیم که حضور پیدا کنیم، زیرا شاید اکنون مجوزهای حرفه‌ای‌سازی را نمی‌گرفتیم بنابراین باید به این سمت حرکت کنیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک بیان کرد: رحمتی در تهران آکادمی ایجاد کرده و تیم جوانان یک بازی در تهران با تیم وی انجام داده و یک بازی هم با تیم بزرگسالان انجام داده و هدفگذاری این است که دیده شوند.

 فلسفه عملکردی باشگاه استفاده از ظرفیت‌های درونی علاوه بر ظرفیت‌های بیرونی است 

رجائیان عنوان کرد: سرمربی برای بازیکنان اراکی جدا برنامه تمرین درنظر گرفته و 3 بازیکن اراکی که رده بزرگسالان یا رده سنی زیر 23 سال است به تیم ما اضافه می‌شوند و این موضوع نشان می‌دهد که فلسفه عملکردی هیئت مدیره باشگاه این است که ما علاوه‌ بر اینکه از ظرفیت‌های بیرونی استفاده می‌کنیم وقت و تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت‌های درونی می‌گذاریم.

وی با اشاره به جریان نابسامانی که در قراردادهای مربی و بازیکنان اتفاق افتاده بود، گفت: قبل از اینکه مصوبه‌ای بیاید کارگروه نقل و انتقالات باشگاه آلومینیوم، عضو هیئت مدیره، رئیس نقل و انتقالات، رئیس مالی و غیره در جلسات حضور داشتند و برای بستن قرارداد تاییدیه دادند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک ادامه داد: همه می‌توانند اذعان کنند که از روز نخست از این قیمت‌های بالا و صعود وحشتناک قیمت که دو بازیکن را تحت تاثیر قرار داد تا از اراک بروند اصلا نگاهی نداشتیم و به داشته‌های خود نگاه کردیم و با استانداردهای سازمان لیگ به سمت قرارداد رفتیم.

  می‌توانیم در بحث قراردادها شفاف‌سازی کامل داشته باشیم  

رجائیان عنوان کرد: شاید جاهایی تلورانس اشتباهی داشته باشیم اما اکنون می‌توانیم خود را جزو باشگاه‌های انتهایی معرفی کنیم همچنین می‌توانیم قراردادها را شفاف بگذاریم و در بحث قراردادها شفاف‌سازی کامل داشته باشیم.

وی افزود: محرابی در زمان خودش قرارداد خوبی بست و اکنون تعدادی از بازیکنان که دوساله قرارداد دارند مربوط به مقطع او هستند و در نیم فصل چند بازیکن جذب شد که خوب نبودند و به عبارتی با ساختار تیمی ما خوب هماهنگ نشدند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک ادامه داد: در بین بازیکنان نیم فصل نخست ما جزو تیم‌های خیلی حاشیه‌ساز در این موضوع در سال گذشته نبودیم و در همان رتبه هشتم که روی آن ایستادیم رتبه‌ای که کسب کردیم با رتبه‌ سرمایه‌گذاری در زمینه قرارداد بستن هم‌خوانی دارد.

  18 میلیارد تومان به موضوع ایجاد یک کمپ حرفه‌ای اختصاص پیدا کرده است  

رجائیان بیان کرد: 126 میلیارد تومان بودجه باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم است که 18 میلیارد تومان به موضوع ایجاد یک کمپ حرفه‌ای به عنوان پیش درآمد اختصاص پیدا کرده و مسئولان استان باید زمین را رایگان به آلومینیوم دهند و آلومینیوم از بودجه باشگاه سالانه مبلغی را برای ایجاد و احداث کمپ تزریق کند .

وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از باشگاه‌ها از طریق منابع طبیعی و اداره راه و شهرسازی زمین‌هایی با کاربری ورزشی به اداره ورزش و جوانان داده می‌شود که در واقع به سرمایه‌گذاران ورزشی داده می‌شود.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک ادامه داد: در دهکده المپیک واقع در جاده خمین کاری که چندین سال اتفاق نیفتاده این است که باید یک قطعه زمین را به باشگاه آلومینیوم اختصاص دهند که این باشگاه کلنگ‌زنی کند و برای ایجاد و احداث کمپ اقدام شود.

بازیکنان کلمبیایی و آفریقایی در آستانه پیوستن به آلومینیومتساوی آلومینیوم اراک برابر شاگردان کمالوندشروع مسابقات تدارکاتی آلومینیوم/ شاگردان رحمتی قصد دارند 5 بازی دوستانه تا شروع لیگ برتر برگزار کنند

  اقتصاد توریستی در ورزش را مورد توجه قرار دهیم  

رجائیان تصریح کرد: اگر شرایط برای باشگاه و مدیران آلومینیوم ایجاد شود ایجاد زمین چمن برای این منطقه در دستور کار قرار می‌گیرد و می‌توان پذیرای تیم‌های داخلی و خارجی بود که اقتصاد توریستی به همراه دارد.

وی افزود: اکنون 10 باشگاه خارجی کمپ‌های خود را به ما معرفی کردند که در اینجا از امکانات ما استفاده کنید که درواقع رونقی به اقتصاد شهر می‌دهد و می‌توان با درآمدزایی به اقتصاد شهر کمک کرد و می‌توان جاذبه توریستی برای مردم ایجاد کرد تا فوتبال را بهتر ببینند.

گفت‌و‌گوی ویدئویی خبرگزاری تسنیم استان مرکزی با "محمد رجائیان" مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در زیر می‌آید:

 

 

انتهای پیام/713/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک رامتین سلیمان زاده هیئت مدیره باشگاه پوریا آریاکیا واحدهای تولیدی شرکت آلومینیوم میلیارد تومان هیئت مدیره داشته باشیم برنامه ریزی برای باشگاه ما اضافه لیگ برتر تا بتوانیم چند بازیکن هزار نفری سال گذشته برگزار شد برنامه ها باشگاه ها تیم ما جام حذفی فصل قبل حرفه ای نیم فصل بسته شد تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۳۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 2-4 پرسپولیس)

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • زیباترین شب فوتبالی اراک 
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • گل چهارم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • گل نقی زاده به پرسپولیس در دقیقه 120+2 (آلومینیوم اراک 4-4 پرسپولیس)
  • گل دوم شروین بزرگ به پرسپولیس (آلومینیوم اراک 3-4 پرسپولیس)
  • گل دوم عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 2-4 پرسپولیس)
  • گل دوم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • گل اول پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • سوپرگل اورونوف به آلومینیوم اراک | ببینید